Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v tuttava sai esikoisena.

Vierailija
07.08.2016 |

Ihan naimisissa ja akateeminen hyvätuloinen nainen mutta minua hämmästyttätä se raskauden piilottelu. Raskaudesta kerrottiin hyvin harvoille ja vaatteet olivat peittäviä ettei raskautta huomattaisi. Onko se jotenkin noloa jos odotttaa 45v vauvaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mature.

Ja kiva sitten kun lapsi 15 v murkkuiässä... äiti hehkee 60 mamma. Ei yhtään oo matsia tiedossa 😂

Vierailija
2/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 45 kun minä synnyin.

Ei koskaan mitään ongelmaa hänen kanssaan, mun rakas äitini, paras kaikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Mature.

Ja kiva sitten kun lapsi 15 v murkkuiässä... äiti hehkee 60 mamma. Ei yhtään oo matsia tiedossa 😂

Minusta siinä ei ole yhtään mitään noloa.

Vierailija
4/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsen 29-vuotiaana ja toimin aivan samalla tavalla kuin ap:n mainitsema tuttava. Jotkut ihmiset ( niinkuin minä) haluavat esim. ensin käydä ultrassa, ennenkuin kertovat asiasta muille. Jokaisen oma asia milloin raskaudestaan kertoo,

Vierailija
5/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se noloa ole, mutta erittäin harvinaista. THL:n tilastojen mukaan vain pari prosenttia synnyttäjistä on vuosittain yli 4kymppisiä. Yli 35-vuotiaitakin on vain viidesosa.

Vierailija
6/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut toitottaa raskaudestani kaikille ja piilottelin sitä niin pitkään kuin oli mahdollista. En vaan jaksa niitä uteluita ja mahan taputtelijoita. Ikää mulla oli 27v., kun sain esikoiseni.

Vierailija
7/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kertonut kuin hyvin harvalle kuopuksen odotuksesta. Pelkäsin, ettei kaikki ole hyvin, kun edellisessäkin raskaudessa oli ongelmia, enkä halunnut asioita vatvoa muitten kanssa. Sain kuopuksen 42-vuotiaana ja maha oli niin pieni, että se pysyi piilossa peittelemättäkin. Mistään häpeästä tai nolostelusta ei ollut kyse. Olen vain sen luontoinen, etten halua asioitani toisten kanssa jakaa. Olen muuten nyt oikein hehkeä 56-vuotias 14-vuotiaan äiti.

Vierailija
8/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisessa raskaudessa tiputteluvuotoa, joten halusin salata raskauteni niin pitkään kuin oli mahdollista. Pelkäsin keskenmenoa kovasti.

Vierailija
9/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteletklö ap oikeasti asiaa vai onko tämä taas joku surkea ikäprovo? Toiset naiset kertovat heti, toiset salaavat asian niin pitkään kuin on mahdollista, jokaisen oma asia milloin kertoo.

Vierailija
10/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelaisia mölöjä sitä onkin olemassa kuten ap. ja pari kommentoijaa tässä ketjussa. 

Vierailija
12/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on ainoastaan ap:n ennakkoluulot.

Vierailija
13/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain iltatähtemme 44-vuotiaana, 3 vuotta sitten. Ei ollut mitenkään noloa.

Vierailija
14/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Mature.

Paljon nolompaa on se, jos äiti on 30, kun lapsi on murkkuiässä.

Vierailija
15/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että raskauden kulku pelotti ja halusi pitää asian omanaan. Itselläkin kaksi keinoalkuista raskautta, ja en nyt ole salaillut mitenkään, mutta en todellakaan esim. Facebookissa ole uskaltanut mainita raskaudesta mitään vaikka olen jo viimesillään. Jos tuon ikäisenä esikoisen saa, niin voihan olla että on ollut vaikea aiemmin raskautua tai vaikkei olisikaan, niin riskit mietityttävät, minusta on ihan ok pitää asiasta matalaa profiilia. Ei raskaus ole mitään julkista riistaa, jokainen tehköön omalla tavallaan.

Vierailija
16/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vissiin vain harmittaa, kun ei saanut tietää asiaa ensimmäisenä. Meni monta kuukautta hyvää juoruiluaikaa hukkaan.

Vierailija
17/17 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti sai vauvan 44-vuotiaana ja piilotteli sitä myös, mutta ei siksi että olisi hävennyt. Sanoi tiedostavansa että hänen iässään riskit on korkemmat kuin nuorilla ja ei halua julkistaa raskauttaan kaikille koska oli peloissaan saako varmasti elävän vauvan syliinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi