Sinä joka pidät itseäsi rumana - mikä on seksikkäin kohta kehossasi?
Ja vastaukseksi ei kelpaa että ei mikään. Jonkun te varmasti löydätte.
Kommentit (20)
Tekisi mieli sanoa että ei mikään. Mutta pituutta on 171cm. Se on kai ihan hyvä jos vaan olisi painoa vähemmän.
Ainoat kohdat joista pidän itsessäni ovat suhteellisen sirot ranteeni ja joinakin päivinä hyvältä näyttävät hiukset. En kyllä sitten tiedä, onko niissä mitään seksikästä.
Olen kaunis naamasta ja kroppa ruma. Ainoa hyväpuoli kropassa on hyvä perse/lantiosuhde.
Tosi vaikea sanoa jotain yhtä kohtaa. Ajoittain niiden hiukan tai enemmän puutteellisten kohtien muodostama kokonaisuus saattaa valaistuksesta, asusta ja asennosta riippuen vaikuttaa ehkä hieman seksikkäältä.
Tai no, alahuuleeni olen tyytyväinen. Se on aika seksikäs koko ajan :)
Sensuelli luomi kaulani vasemmalla syrjällä.
Siis mun keho on täysin selluliittinen käsivarsista nilkkoihin. Karmeet riipparit, ruma tukka. Hirvee etupylly ja persekin. Varpaat todella rumat(aina umpinaiset kengät)
Painan 66 ja olen 157 lyhyt:/ olen 36vuotias. ikuinen laihduttaja. Naama leveä läski, kaksoisleuka.
Mutta jos pakko sanoa niin dekoltee ja siro kaula. Siinäpä ne.kaikki muu kauheeta!!!
Ranteet, kämmenet+sormet ja jalkaterät+varpaat. Ennen oli syyliä käsissä ja jaloissa, mutta nut kun niitä ei enää ole, olen hyvinkin tyytyväinen niihin kohtiin.
Seksikkyydestä en tiedä mutta kauneimpana osana itseäni pidän solisluita ja olkapäitä. Sirot ja iho virheetön. Niistä ylös- ja alaspäin onkin kaikkea muuta.
Rinnat. Kroppani on yleensäkin melko ok. Kasvoni ovat kauheat.
Värähtelevät, kulmikkaan lihaksikkaat pohkeeni.
Jalkaterät! Oikeasti, todella kauniit, voisin olla joku jalkaterämalli.
Vierailija kirjoitti:
Sensuelli luomi kaulani vasemmalla syrjällä.
No niin, ainoa kohta jonka keksin kehossani, ja sitäkin joku miinusti! Kiitos tästäkin.
Hoikat, suhteessa pitkät jalat sekä selluliititon (joskin pienehkö) takapuoli.
Olen aikamoinen läski 169cm ja 98kg, mutta mulla on kauniit käsivarret sekä nilkat ja sääret. Maha on pömppö ja perse sekä liian isot tissit.