Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihan järkkyä, ei voi syödä!" - Mies haukkui mun kokkamiset

Vierailija
07.08.2016 |

Tein sunnuntaiaterian perheelle: Nauravat nakit ja pakasteranskalaiset uunissa ja vihreä salaatti.

No en ole mikään gurmee-kokki, mut ei miehen silti olisi tarvinnut sanoa noin. Laitoin vahingossa liikaa suolaa, kun en tiennyt, että nakit on jo suolaisia.

Mies olisi voinut tsemppaa mua kun kerrankin tein ruokaa.

Olen kuulemma hyödytön vätys, niin se sanoi kanssa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, et mä en tod aio ruveta raataam keittiössä et mun mies vois tulla valmiiseen pöytään syömään. Meillä on työnjako, mä hoidan lapset, mies tekee ruuat ja siivoo. Ja ihan näin on sovittu.

Kotona äiti teki mulle ruuat niin en oppinut. Eikä hirveesti kiinnosta.

Mut just nakkei ja ranskalaisia voin kokkaa. Osaam myös tehdä sosekeiton. Mieluiten kyllä haen kotiin sushia. Voisin syödä sitä joka päivä.

Vierailija
62/67 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun perusmies tekee lapsille nakkeja ja ranskalaisia, on hän hyvä isä, joka pitää huolen lapsistaan.

Tää on niin totta. Se on niiiiiin söpöä, kun isukki laittaa nakkeja ja ranuja. Kaksoisstandardit.

Jos isukki suolaa jo ennestään yltiösuolaiset valmisnakit niin ei siitä mitään superisi-mitalleja jaeta vaan ihan ansaittua kritiikkiä.

Nykypäivänä ei muuten ainakaan kolmekymppisissä ole mitenkään ihmeellistä että isukilla on päävastuu kokkailusta ja parikymppisistä naisista tuntuu yllättävän moni olevan täysin avuton keittiössä joten niin ne ajat muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, et mä en tod aio ruveta raataam keittiössä et mun mies vois tulla valmiiseen pöytään syömään. Meillä on työnjako, mä hoidan lapset, mies tekee ruuat ja siivoo. Ja ihan näin on sovittu.

Mut just nakkei ja ranskalaisia voin kokkaa. Osaam myös tehdä sosekeiton. Mieluiten kyllä haen kotiin sushia. Voisin syödä sitä joka päivä.

Olet siis kotona ja mies töissä? Etkä laita ruokaa tai edes siivoa, kun et "osaa"? Olet vaan laiska, ihan oikein mies sanoi sinua saamattomaksi vätykseksi!!

Miten saat aikasi kulumaan? Olet varmaan netissä ja somessa päivät pitkät ja samanlaisten ystävättärien ja jättuvaunujen kanssa kahvilla koko ajan.

Vierailija
64/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakeille suolaa...

Miksi ei? Jotkut pitävät suolaisesta ruoasta. Joskus suolaan jopa pekonin, jonka olen paistanut voissa. Olut toimii hyvänä ruokajuomana.

Vierailija
65/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppa365 netis parempi ajanviettopaikka sulle. Sieltä oppii helppoja hyviä reseptejä. Ja ota perhe mukaan kokkailuihin. Ymmärrän sun miestäs mutten käytöstä. Ota neuvot todesta.

Vierailija
66/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ukko, varmaan joku urheilunipo. Normaali äijä olisi onnessaan ylisuolaisista nakeista ja uuniranuista. 

Vierailija
67/67 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kotona ja mies töissä? Etkä laita ruokaa tai edes siivoa, kun et "osaa"? Olet vaan laiska, ihan oikein mies sanoi sinua saamattomaksi vätykseksi!!

Miten saat aikasi kulumaan? Olet varmaan netissä ja somessa päivät pitkät ja samanlaisten ystävättärien ja jättuvaunujen kanssa kahvilla koko ajan.

No en oo mikään siivoja. Ja vaiks oonkin kotona lasten takia, niin mun täytyy saada tavata aikuisiakin, jutella bestisten kanssa ja käydä lounailla ja kahvilla, kuntosalilla. Muuten mun pää hajoaa täällä neljän seinän sisällä. Se et saa lapsia ei tarkoita et elämänloppuu!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan