Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä liitto päättyi yllättäen

Vierailija
07.08.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001235236.html

"JANNEN elämä muuttui viime kesänä, kun hän huomasi avovaimonsa Maaritin, 45, (nimi muutettu) viihtyvän tiiviisti Facebookissa.

– Lisäksi hänen puhelimensa alkoi olla aina äänettömällä, Janne kertoo.

Janne ja Maarit olivat pitäneet yhtä lähes 25 vuotta. Heillä on kolme lasta, kaksi teini-ikäistä tyttöä ja alle kouluikäinen poika. Pari ei Jannen sanojen mukaan riidellyt eikä tapellut, tuskin ääntäkään korotettiin. Yhden vaikean piirteen Janne itsestään kuitenkin tunnistaa.

– Olen vähän mustasukkainen luonne. Avovaimo sanoi joskus minulle, että tuntuu kuin en oikein päästäisi häntä aina menemään.

Suhteen aikana Jannesta tuntui, että läheisyys oli jossain määrin yksipuolista. Maarit ei vaikuttanut olevan yhtä kiinnostunut hellittelystä kuin Janne.

– Jos oltiin vaikka porukassa, niin tuntuu, ettei hän osoittanut minulle lainkaan huomiota. Siitä aina vähän sitten loukkaannuin.

VIIME kesänä Janne huomasi, että Maarit oli aina tiettyyn aikaan yöstä Facebookissa. Hän lähetteli jonkun henkilön Facebook-seinälle viestejä, jotka näkyivät julkisesti. Janne kysyi, kuka tämä henkilö on. Aluksi Maarit sanoi, että kyseessä on vain kaveri, ei sen kummempaa.

Seuraavan kerran kysyttäessä hän myönsi, että kyseessä on jotain muutakin."

Itselleni kävi melkein samalla tavalla kuin Jannelle. Ovatko naiset oikeasti noin tunnekylmiä ja laskelmoivia? Että ollaan valmiita heittämään monen vuoden liitto ja perhe-elämä pois kun uusi rakkaus alkaa kiinnostaa? Menevätkö naiset useinkin vääristä syistä naimisiin ja katselevat siinä samalla koko ajan jos jotain parempaa tulisi vastaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten rakastuminen on oman elintason nostamista, statuksen ja materian tavoittelua, selkäänpuukottamista ja sitä, että löytää omien itsekkäiden halujen toteuttajan , maksajan ja mahdollistajan.

Tämä palsta avaa toivon mukaan monen miehen silmät ja järkevät miehet valitsevat MGTOW:n.

Palstamammat tekevät ihan itse tämän työn tällä palstalla mystisten miesasiamiesten puolesta, tajuamatta että kusevat omiin muroihinsa, päivä päivältä enemmän.

Entä jos nai itseään köyhemmän ja vähemmän koulutetun miehen? Eikös tuo tee miehestä ns. lompakkoloisen? Toisaalta oma mieheni, minua köyhempi, vähemmän koulutettu ja lyhyempi, on paras mies maailmassa eikä edes kärky rahojani. Teillä MGTOW-pelleillä on vielä paljon oppimista.

Vierailija
42/42 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pitkä liitto päättyi yllättäen"

Joo tähän en usko. Naisilla on tapana kertoa asioista mitkä hiertää, miehet nimittävät sitä nalkutukseksi. Ja vaikka yrittää miten nätisti asiasta puhua, niin sitä kuulee aina nalkuttavansa. No, ei nalkuteta sitten ja annetaanpa herran tehdä oman pään mukaan joka on niin oikea. En sano mitään vaikka mieleni teksisi ja menee pari vuotta jonka aikana teen pikkuhiljaa päätöksen että nyt tää saa luvan loppua koska kaikki on niin paskaa. Sitten sanon että se on ero nyt ja mies: "ihan yllättäen se akka otti eron vaikka kaikki oli niin hyvin"

Jaa... Minun eksäni, mies oli siis, oli nalkuttaja. Minä suoritin ja suoritin, mutta mies löysi aina parantamisen varaa.

En pystynyt parempaan. En oppinut suunnistamaan enkä pelaamaan tennistä, vaikka mies halusi meille yhteiset harrastukset.

En lukenut kirjoja kuin lomilla, koska mies inhosi, kun vajoan pois tästä hetkestä.

Lähdin metsäretkelle, vaikka inhosin säätä ja hyttysiä, mutta en vain oppinut tykkäämään niistä.

Minusta parisuhteen edellytys on se, että hyväksyy toisen sellaisena kuin on. Ja itse ottaa vastuun omasta onnestaan, eikä vaadi toista sitä tekemään.

Vaatimukset tappavat rakkauden.

T. Se, joka oli 20 v naimisissa eikä tiedä täysin eron syytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä