Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tupakka on aivan uskomaton sosiaalinen tapa ja tuo mielihyvää!

Vierailija
01.03.2006 |

Nyt olen lopettanut hiljakkoin. Mieli tekee vielä, mut tämä tylsyys ja tavan puute on todella ahdistavaa... Tiedän todellakin kaikki tupakan vaarat ym.-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut polttamatta nyt reilu 1,5 vuotta ja vieläkin kaipaan sitä että voi mennä TUPAKALLE, en niinkään itse tupakkaa.

Vierailija
2/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se typerää touhua koko tupakan poltto,mut mitä mä sit tekisin jos lopettaisin...silloin olis tekemisen puute ja eikä senkään vertaa pääsis ulos yksikseen hengähtämään ja vetämään henkoset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan se typerää touhua koko tupakan poltto,mut mitä mä sit tekisin jos lopettaisin...silloin olis tekemisen puute ja eikä senkään vertaa pääsis ulos yksikseen hengähtämään ja vetämään henkoset!

minulla polttaa myös melkein kaikki kaverit ja sukulaiset ja aluksi olikin tosi kivaa kun lopetin tupakanpolton niin esim. kyläreissuilla istuin yksikseni olkkarissa ja muut olivat parvekkeella tupakalla ja juttelemassa... nykyisin olen jo tottunut enkä enää välitä mutta silloin kyllä riipaisi.

piti myös opetella aivan uusi tapa rauhoittua, aikaisemmin olin aina mennyt röökille jäähylle kun alkoi pinna kiristyä niin nyt sitä ei enää voinutkaan tehdä.

t. kolmonen