Kysymys lenkkeileville naisille. (auton lähestyessä pää kääntyy pois päin ja juuri kohdalla kääntyy autoon päin)?
Hei,
Kesässä on parasta tietysti lämpö ja sen myötä naisten vaatteiden väheneminen/muuttuminen vartalon myötäisiksi. Tätä kauneutta tulee tietysi ihailtua autolla ajaessa ja muutenkin liikkuessani. Elien viimeksi kävi niin, että kun lähestyin (takaa päin) autolla tiukoissa urheiluhoisuissa lenkkeilevää naista, niin näin selvästi, että naisen pää kääntyi pois päin autotiestä ja sitten kun olin hänen kohdallaan ja oma katseeni oli suoraan naiseen päin, niin nainen kääntää yhtäkkiä katsetaan 180 asettta suoraan minuun päin. Tie oli sellainen, että autotien ja pyörätien välissä oli reilu viheralue, joten naisen ei selvästikkään tarvinnut huomioida autoliikennettä esim. oman turvallisuutensa takia... Olen huomannut, että tällaista sattuu aika usein. Olen huomannut, että monesti nainen katselee suoraan ja kun kuulee auton lähestyvän hän kääntää katsetaan pois päin ja sitten juuri kohdalla tekee äkillisen pään käännön.
Eli kysymykseni on siinä, kiinnostaako sinua lenkkeilevä nainen tietää tuijottaako miehet? Ja oletko mahdollisesti käyttänyt tuota edellä kertomaani "kikkaa" sen selvittämiseksi?
Sanon vielä lopuksi, että toivottavasti kukaan tujottamiseni huomannut nainen ei ole tästä pahastunut. Paras tilanne olisi se, että itse saan silmäruokaa ja naisia imartelee katseeni.
Kommentit (179)
Ja valitsit automaattivaihteisen jotta toinen käsi on vapaa.
No minulle se on kyllä ihan vaistomainen reaktio. Tosin osa totuutta on juuri se, kun huomasin aika lenkkeilyharrastuksen alussa, että lähes jokaisesta autosta tuijotetaan.
Sitä kai sitten hieman uteliaisuuttaan seuraa tilannetta ja myös kun tiedostaa, että joku lähestyy takaa. Katson myös aina, jos kuulen jonkun lähestyvän pyörällä tms. Ihan vaistomainen reaktio chekata, ettei ole kenenkään tiellä tms.
Jaahas, joku perheenisä taas haaveilee.
Ei tää keskustelu Ap oikeen ota tuulta alleen vailla niin haluaisitkin ;D
Heh!
Itse ihmetellyt esim. bussi pysäkillä seisovia naisia, jos ovat siinä yksin, niin varsin usein kääntyvät tai ovat jo valmiiksi selkä kohti kun ajelen pysäkin ohitse. Odotettava bussi kuitenkin tulisi samasta suunnasta mistä itse ajelen.
Samoin kun ulkoilutetaan koiraa ja se on pysähtynyt tienvierrusta haistelemaan, niin tällöin myös seistään useasti selkä kohden lähestyvään autoliikenteeseen.
Itse tulkinnut sen tarkoitukselliseksi toiminnaksi olla selkä autoilijoita kohden.
Tarkistan vai ettei auto ole ajamassa päälle. Juostessa en ehdi nähdä, millainen kuski autossa on. Lenkkeillessäni en ole esittelemässä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
0/5 surkee provo.
Siis mikä tästä sinun mielestäsi tekee provon. Onko tässä tarinassa jotain elämälle vierasta ja uskomatonta? AP
Jotenkin hassua miten monien miesten mielestä naisten pitäisi olla imarreltuja joka random ukon kyyläämisestä.
Onko tämä nyt niin kummallinen kysymys, että: nainen kiinnostaako sinua tietää huomaako miehet sinut kun leinkkeilet? AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juuri näin ;) Onko siinä jotain pahaa? Katsoa saa muttei koskea.. AP
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt niin kummallinen kysymys, että: nainen kiinnostaako sinua tietää huomaako miehet sinut kun leinkkeilet? AP
Toivon kovasti että sen verran huomaavat ettei päälle aja. Lenkillä en todellakaan kaipaa kenenkään tuijotusta sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistan vai ettei auto ole ajamassa päälle. Juostessa en ehdi nähdä, millainen kuski autossa on. Lenkkeillessäni en ole esittelemässä itseäni.
Tämä! Ei mua kiinnosta pätkän vertaa, kuka siellä ratin takana istuu. En sitä usein noteeraa edes vahingossa.
Isäsuhde on ollut normaali, joten en kaipaa tuntemattomien miesten kyyläystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Saatan katsoa autoon esim, selvittääkseni, onko kuski tuttu. Näin etenkin, jos hidastat kohdallani. Tai että onko kuski joku pervo stalkkeri. Tai onko sillä mulle jotain asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä juuri näin ;) Onko siinä jotain pahaa? Katsoa saa muttei koskea.. AP
Tottakai saat katsoa kunhan muuten jätät rauhaan. Kai tässä ei vaan ymmärretä miksi kuvittelet kenenkään olevan imarreltu siitä että juuri sinä sieltä autostasi heitä tuijotat.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hassua miten monien miesten mielestä naisten pitäisi olla imarreltuja joka random ukon kyyläämisestä.
En sano, että pitäisi olla. Toivon, että olisi, koska mielelläni haluaisin tuottaa mielihyvää kanssa ihmislle. Mutta joka tapauksessa en missään nimessä haluaisi, että joku loukkaantuisi tästä... En tosiaan tiedä, kuinka moni nainen tuon kokee imarteluna, mutta monesti naiset arvostavat kohteliasiuuksia ihan myös "random ukoilta" Tuo tuijottaminen on tavallaan nonverbaalisesti sanouttuna "olet kaunis/seksikäs"
Ihan turvallisuuskysymys. Jos katselen sitä autoa, niin sen kuljettaja kuvittelee, että olen kiinnostunut ja jää ajamaan hyvin hitaasti tai pysähtyy seuraavaan mahdolliseen paikkaan. Kuljettajasta totean sen verran, että ei ole todennäköisesti syntynyt Suomessa eikä ole yksin. Siksi en ota mitään kontaktia ko. kulkuvälineeseen tai kuskiin paitsi silloin, kun auto on kohdalla, koska halua tietää, kuka kimppuuni käy. Tänä kesänä jo 4 kertaa on kohdallani äkkijarrutettu ja ryhdytty tarjoamaan kyytiä huonolla suomella. Olen tavallinen 30v keskipainoinen nainen, en juokse tiukoissa housuissa tms. mutta silti saan varoa.
Voi hyvää päivää!