Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihavasta naamasta eroon?

Vierailija
07.08.2016 |

Oon likimain normaalipainoinen (BMI 25, mutta oon semilihaksikas mies) ja vyötärö on normaali (alle 90cm), mutta naamasta näytän ihan mikkokiviseltä. Mikä hemmetti avuksi? Vai pitääkö mun vaan laihduttaa vielä timmimmäksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. En voi olla ainoa

Vierailija
2/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giljotiinilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta bmi 22 tai 21. Toisilla ylipaino näkyy selkeiten kasvoissa ja leuassa, ei siihen ole muuta konstia kuin saada painoa alemmas.

Vierailija
4/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta bmi 22 tai 21. Toisilla ylipaino näkyy selkeiten kasvoissa ja leuassa, ei siihen ole muuta konstia kuin saada painoa alemmas.

Niin kai se sitten täytyy

Vierailija
5/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
6/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero on helpoin ratkaisu.

Vierailija
7/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon likimain normaalipainoinen (BMI 25, mutta oon semilihaksikas mies) ja vyötärö on normaali (alle 90cm), mutta naamasta näytän ihan mikkokiviseltä. Mikä hemmetti avuksi? Vai pitääkö mun vaan laihduttaa vielä timmimmäksi?

"Vielä timmimmäksi", BMI 25??? Eihän se rasva lähde pois sieltä kasvoista kuin laihduttamalta. Monet miehet näyttävät parhailta naamasta jossain BMI 21  huituvilla.

Vierailija
8/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko olutta, syötkö paljon suolaista tai sokeria? Kokeile mahd. puhdasta ruokavaliota, juo vihreää teetä ja paljon vettä. Pitäisi näkyä naamassa muutamassa viikossa. Myös jotkut lääkkeet turvottavat.

Vierailija
9/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kuntoilet? Kroppaa treenaamalla muuttuu kasvotkin. Terveen miehen ei yleensä kannata ajatella laihduttamista, vaan alkaa treenata kovemmin ja monipuolisemmin. Lenkkiä ja punttia.

Vierailija
10/10 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla ehdottamaan contour-meikkiä, mutta oletkin mies. Toimisisi se varmaan silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän