Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tehoavat silmänympärysryppyjen hoitokeinot, kun runsasta peittävää meikkiä ei voi käyttää?

Vierailija
07.08.2016 |

Olen nelikymppinen ja iho on alkanut rupsahtamaan hurjaa vauhtia. Kollageenin tuotantoa pitäisi saada lisättyä, koska nyt iho, varsinkin silmien ympärillä, veltostuu ja rypistyy pahasti.

Allergisena en voi käyttää kuin mineraalimeikkejä, joilla ryppyjä ei saa piiloon.

Mikä tehoaa oikeasti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata mineraalimerkiltä voidemainen neutralointiväri silmien alueelle. Ne eivät ole paksuja peitevärejä, vaan yleensä kasviöljyjä sisältäviä ja pehmeän voidemaisia. Apteekissa myytävä Idun Minerals on esimerkiksi hyvä. Ryppyjä voideväri ei peitä, mutta se estää puuterimaista meikkipohjaa korostamasta ryppyjä. Voidemainen koostumus ei yleensä näytä paksulta pakkelilta, joka vain korostaa ryppyjä.

Kannattaa panostaa ihon hoitoon. Hyaluronihapposeerumi voisi tuoda lisää kosteutta iholle? Itse pidän Lumenen uutuudesta muiden rasvojen alla. Ei ärsytä herkkää ihoani.

Vaikka välttelet tavan kosmetiikkaa, niin jokin silikoninen pohjustaja voi häivyttää ryppyjä ja auttaa meikkiä asettumaan paremmin iholle. Ne pohjustajat ovat lähes täyttä silikonia, joka täyttää rypyt.

Vierailija
2/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo syntyneitä ryppyjä ei pysty pois taikomaan. Uusien syntymistä pystyy hieman estämään hyvällä perushoidolla: hyvin hellävarainen puhdistus, ei sy-ihon hieromista eikä venytystä, kosteutus/hoitotuote aamun illoin, aurinkolasit suojaksi paisteella. Lisäksi sisäinen hoitokeino eli juo riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin herkkä ja rypistyvä silmänympärysiho (40v). Laitan ohuen kerroksen Bepanthenia silmien ympärille aamuin -illoin. (Varsinaiset silmänympärysvoiteet ärsyttävät ihoani, joten en voi käyttää niitä.) Meikkivoiteena käytän silmien ympärillä Lumenen BB-voidetta, joka on kosteuttava. Kuivat pakkelimaiset meikkivoiteet vain korostavat ryppyjä silmien ympärillä, joten en käytä niitä.) Muualla naamassa käytän peittävämpää meikkivoidetta finnien peittämiseen. Puuteria en käytä ollenkaan silmänympärysiholla.

Vierailija
4/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyihin auttaa oikeasti vain kirurgin veitsi.

Vierailija
5/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Frantsilan ihonhoitotuotteita, puhdistusmaito on Laveran. Mulla on todella herkkä iho ja nämä on ainoat, joista en ole saanut mitään oireita. Meikkinä mulla on vain Benecosin puuteri, silmänympärykset jätän ehdottomasti rauhaan.

Olen karpannut n. 10 v, joten sillä voi olla osansa siihen, että mulla on todella vähän ryppyjä (olen 47 v), ehkä samanverran kuin keskiverto kolmekymppisellä. Ja tämä on aivan totta, ei mitään kuvitelmaani. Ihoni on todella hehkeä ja sileä. Ainoat pienet rypyt on just silmien alla. En silti väitä muuten näyttäväni kolmekymppiseltä, kyllä ikä näkyy esim. piirteiden terävöitymisenä.

Voihan se syy olla ihan muukin, ulkoilen paljon, harrastan joogaa, en tupakoi tai käytä alkoholia. Geeneistä en usko johtuva, äitini ja siskoni ovat vanhentuneet ihan normaalisti.

Vierailija
6/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen lisää, että ryppyjä tuskin saa millään voiteilla oikeasti pois. Itse vannon ihon kosteuttamisen voimaan. Kunnon kosteus "turvottaa" ihoa, jolloin se näyttää sileämmältä. Kunnon kosteutus myös varmaan ennaltaehkäisee uusia ryppyjä syntymästä. Rasvaiset rasvat eivät ole iholle sama kuin kosteus. Siksi iholle kannattaa kerrostaa useampaakin tuotetta niin, että esim. Kosteusseerumi ensin ja sen päälle rasvaisempi voide lukitsemaan kosteuden ihoon. Hyviä kosteuttavia aineita ovat ainakin se hyaluronihappo ja skvalaani.

Vierailija
7/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 siis tuo parin viestin kirjoittaja.

Vierailija
8/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia kollageenin tuotantoa lisäävistä aineista? Esim Renin-A.

Vierailija
9/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan nyt teille todella salaisen fillerineuvon silmärypyille: sperma. Tämä ei ole vitsi. Miehenä olen sitä itse usein kokeillut. Eli ohutta spermaa ohut kerros silmänaluselle, antaa kuivua. Tulee kiristävä efekti, ja jos kerros on ollut ohut, ainetta ei huomaa kuin ohuena mattapintana. Päälle voi yrittää laittaa erittäin ohuelti jotain silmänympärysvoidetta, mutta aina se ei ole hyvä juttu.

Tämä siis pikavinkkinä, jos täytyy vaikka häihin tai muihin tilaisuuksiin saada pikaehostus...

Vierailija
11/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen nyt lähinnä apua siihen ryppyyntymisen alkusyyhyn.

ap

Vierailija
12/12 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Voit tietysti marssia lähimmälle plastiikkakirurgille luottokorttia/setelituppoa heilutellen, niin eiköhän ne jotain keksi. Tai sitten voit vain hyväksyä sen tosiasian, että me kaikki vanhenemme ja ryppyjä tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan