Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömäksi ilmoittautuminen. Kysymys

Vierailija
07.08.2016 |

Mun täytyy ilmoittautua nyt työttömäks. Kuitenkaan en voi ottaa oman alani töitä vastaan jalkakivun takia. Kipu on siis syntymästä asti ollut ja tulee jatkumaan valuvian vuoksi. Miten mun täytyy toimia kun en voi ottaa töitä vastaan? Saanko sitä kuuluisaa karenssia vai mikä se nyt on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt lääkärissä jalan vuoksi ja onko siellä todettu ettet voi tehdä oman alasi töitä?

Vierailija
2/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sulla on siitä lääkäriltä lausunnot ja todistukset? Kouluttaudu johonkin muuhun hommaan tai hae sairaseläkettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt lääkärissä jalan vuoksi ja onko siellä todettu ettet voi tehdä oman alasi töitä?

Olen käynyt lääkärissä. Ei ole kuitenkaan ollut puhetta töistä koska silloin en käynyt töissä. Olen kotiäiti.

Vierailija
4/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole lääkärin/lääkärien todistuksia ja mustaa valkoisella siitä että et terveydentilasi vuoksi pysty suorittamaan oman alasi töitä niin tottakai tulee karenssia ja sinulle lähetetään työhönosoituksia, työtarjouksia, alasi työpaikkoihin säännöllisesti.

Vierailija
5/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin kautta pääsee työterveyslääkärille joka antaa lausunnon jossa todetaan työkyky. Sen pohjalta sitten taas suunnitelma työkkärin kautta työllistymiseen. Näin ainakin mulla.

Vierailija
6/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai sulla on siitä lääkäriltä lausunnot ja todistukset? Kouluttaudu johonkin muuhun hommaan tai hae sairaseläkettä?

Kyllä ajatus on kouluttautua mutta nyt on elämäntilanne se että just ny en voi harkita asiaa. Osaatko sanoa millainen työkkärissä on käytäntö tällaiseen asiaan?

Vierailija
7/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta miksi olet hankkinut ammatin/ kouluttautunut ammattiin jota et voi syntymävamman takia tehdä? En vain ymmärrä mikä järki tuossa on ollut?

Vierailija
8/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkärin kautta pääsee työterveyslääkärille joka antaa lausunnon jossa todetaan työkyky. Sen pohjalta sitten taas suunnitelma työkkärin kautta työllistymiseen. Näin ainakin mulla.

Ok. Kiitos tästä

Vierailija
9/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta miksi olet hankkinut ammatin/ kouluttautunut ammattiin jota et voi syntymävamman takia tehdä? En vain ymmärrä mikä järki tuossa on ollut?

Tämä vaiva on ilmennyt myöhemmin.

Vierailija
10/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle kouluttauduit sitten jos et voi tätä työtä tehdä? Ja mitä olet ajatellut tulevaisuudessa opiskella?

Vierailija
11/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuitenkaan en voi ottaa oman alani töitä vastaan jalkakivun takia. Kipu on siis syntymästä asti ollut"

Vierailija
12/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vaivaksi asti muotoutunut. Kipu ei ole ollut suurta aina. Alkuun luultiin muuksi ennen kuin kuvattiin.

Vierailija
13/13 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä?! Olen työkkärin kanta-asiakas, mutta en ole ikinä tällaisesta kuullutkaan.

Tiedän kyllä, että on olemassa jotain työkyvyn kartoituksia, että että TYÖterveyslääkärille työkkärin kautta?

Oikeasti hankit nyt ensimmäiseksi sen lääkärintodistuksen siitä, että jalassa oleva vika estää oman alasi työntekemisen ja tarvitset koulutusta, kuntoutusta, työkokeilua, mitälie jollekin muulle alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi