Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Feikkaako tyttöystäväni orgasminsa?

Vierailija
07.08.2016 |

Tulee aina kun harrastetaan seksiä, missä asennossa vaan jossa pystyy hieromaan itse itseään. Lauetessaan ynisee vähän ja supistelee, seksin jälkeen raukea ja hyväntuulinen - tosin vessassa viettää hetken makoiltuaan usein epäilyttävän kauan, ehkä 5min. Takaisin tullessaan yhä raukea, rakastava ja iloinen. Feikkaakohan hän orgasminsa ja runkkaa siellä? Miten voisin kysyä asiasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aiemmin kuin mies ja pitää hetki himmailla - ei feikkaa. On oikeasti herkillä sen jälkeen. Seksin jälkeen pissaa välttääkseen virtsatietulehduksen ja pesee.

Tulin edellisen mieheni kanssa ihan joka kerta ja yleensä yhtä aikaa, kun hoidin homman samalla itse. Nykyinen kumppani on niin nopea, etten ole tullut hänen kanssaan koskaan. En kuitenkaan tyydytä jälkeenpäin vessassa pikaisesti, vaan ihan sitten omassa rauhassa.

Vierailija
22/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväsi on todennäköisesti pissalla/pesulla ja siksi kestää. Itse ainakin peseydyn aina seksin jälkeen edes vaikka alapääsuihkulla. Ja ennen kuin joku valittaa niin ei, en ryntää pesulle saman tien kuitenkaan.

Miksi tosta pitäisi valittaa? Itse käyn heti pissalla ja pesulla koska en halua eritteiden valuvan sängylle. Lisäksi kusihätä on joskus melko suurikin. Tossa menee pari minuuttia ja sitten on taas mukavampi makoilla poikaystävän vieressä sängyllä. Ei oo meille kummallekaan ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette sitä mieltä että tyttöystäväni ei välttämättä feikkaa? Huh, helpottavaa. Ehkä pitäisi lakata stressaamasta.

-AP

Vierailija
24/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole asteikkoa kuvailemaan sitä, miten tampiona pitäisin kumppaniani, jos hän kysyisi, tyydytänkö itseäni vessassa seksin jälkeen.

Jos käsitin oikein, naisesi hieroo itse itselleen orgasmin seksissänne. Kyllä silloin laukeamisprosentti on siellä sadan kieppeillä hyvinkin.

Itse en saa orgasmia itseäni hieromalla. Se on ihan ok tuntuista, mutta yhdyntä pelkästään on se juttu. Siinäkään tosin en orgasmia saa mutta se tuntuu paremmalta kuin itse tehty orgasmi (saan itse orgasmin, mutta en käsin).

Vierailija
25/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muru hei, jos mä kysyn yhtä asiaa niin lupaatko ettet suutu? Mulla on sellainen olo, ettei me aina voida tulla samaan aikaan ni haluaisitko sä että mä sitten vielä tekisin sulle hyvää sen jälkeen kun mä olen jo tullut ettei sulla jää kesken? Ja jos sä tuut ennen mua niin voinko mä sitten pyytää että sä autat mua loppuun?

Nainen ei tule joka kerta, ettekä vaan voi onnistua aina tulemaan samaan aikaan. Tosin naiselle ei kai ole ihan yhtä kurjan tuntuista jos jää kesken. Mutta siis jos hän tulee aina kun sinäkin niin hän feikkaa.

Hyvä avaus voi olla myös kysyä, mitä hän mahdollisesti toivoisi sinun tekevän eri lailla/lisäksi , mikä kiihottaisi häntä - eli hän kuulee sinun suustasi, että seksi ei sinun mielestä ole vain sitä, että sinä saat jyystää ja orgasmin.

Miksi ihmeessä nainen ei voisi tulla joka kerta? :0 Tottakai voi tulla. Jotkut tulevat helposti yhdynnässä. Itse en saa siinä orgasmia, mutta en feikkaakaan. Nautin silti suunnattomasti yhdynnästä, koska penis tuntuu mahtavalta.

Vierailija
26/26 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo feikkaa. On kuon minä. Saanjoka kerta, jos jompi kumpi hieroo kädellä. Joskus saan jopa toisenkin kerran, jos miehellä kestää vähän lauemmin. Ja vessassa minulla menee myös melko tovi. Olen saanut pari kertaa virtsatietulehduksen ja nyt peseydyn pari kertaa varmuuden vuoksi. Tyytyväistä oloa ei voi feikata.