Feikkaako tyttöystäväni orgasminsa?
Tulee aina kun harrastetaan seksiä, missä asennossa vaan jossa pystyy hieromaan itse itseään. Lauetessaan ynisee vähän ja supistelee, seksin jälkeen raukea ja hyväntuulinen - tosin vessassa viettää hetken makoiltuaan usein epäilyttävän kauan, ehkä 5min. Takaisin tullessaan yhä raukea, rakastava ja iloinen. Feikkaakohan hän orgasminsa ja runkkaa siellä? Miten voisin kysyä asiasta?
Kommentit (26)
Se supistelu on se orgasmi. Ei feikkaa.
Ei kyllä ole asteikkoa kuvailemaan sitä, miten tampiona pitäisin kumppaniani, jos hän kysyisi, tyydytänkö itseäni vessassa seksin jälkeen.
Jos käsitin oikein, naisesi hieroo itse itselleen orgasmin seksissänne. Kyllä silloin laukeamisprosentti on siellä sadan kieppeillä hyvinkin.
Muru hei, jos mä kysyn yhtä asiaa niin lupaatko ettet suutu? Mulla on sellainen olo, ettei me aina voida tulla samaan aikaan ni haluaisitko sä että mä sitten vielä tekisin sulle hyvää sen jälkeen kun mä olen jo tullut ettei sulla jää kesken? Ja jos sä tuut ennen mua niin voinko mä sitten pyytää että sä autat mua loppuun?
Nainen ei tule joka kerta, ettekä vaan voi onnistua aina tulemaan samaan aikaan. Tosin naiselle ei kai ole ihan yhtä kurjan tuntuista jos jää kesken. Mutta siis jos hän tulee aina kun sinäkin niin hän feikkaa.
Hyvä avaus voi olla myös kysyä, mitä hän mahdollisesti toivoisi sinun tekevän eri lailla/lisäksi , mikä kiihottaisi häntä - eli hän kuulee sinun suustasi, että seksi ei sinun mielestä ole vain sitä, että sinä saat jyystää ja orgasmin.
No on teilläkin tasapainoisella pohjalla parisuhde....
Minulla on vain jotenkin epävarma olo, ensimmäinen oikea tyttöystävä, tosi ihana, rakas ja huomioonottava joten haluaisin että seksielämämme on hänelle tyydyttävää :(. Nyt tuntuu että pääsen aivan liian helpolla jotta hän voisi tulla oikeasti, ainakin mitä olen netistä lukenut niin hyvin harva ilmeisesti tulee läheskään aina harrastaessaan seksiä.
.
Olemme kyllä puhuneet seksistä ja toiveista mielestäni ihan avoimesti, ja tyttöystävä on esittänyt joitain toiveita joita sitten olen yrittänyt noudattaa mutta yleisesti kehunut olevansa tyytyväinen kaikin puolin.
Miksi sinä et tyydytä häntä? Jokainen on vastuussa omistaan... bullshittiä?
Vierailija kirjoitti:
Muru hei, jos mä kysyn yhtä asiaa niin lupaatko ettet suutu? Mulla on sellainen olo, ettei me aina voida tulla samaan aikaan ni haluaisitko sä että mä sitten vielä tekisin sulle hyvää sen jälkeen kun mä olen jo tullut ettei sulla jää kesken? Ja jos sä tuut ennen mua niin voinko mä sitten pyytää että sä autat mua loppuun?
Nainen ei tule joka kerta, ettekä vaan voi onnistua aina tulemaan samaan aikaan. Tosin naiselle ei kai ole ihan yhtä kurjan tuntuista jos jää kesken. Mutta siis jos hän tulee aina kun sinäkin niin hän feikkaa.
Hyvä avaus voi olla myös kysyä, mitä hän mahdollisesti toivoisi sinun tekevän eri lailla/lisäksi , mikä kiihottaisi häntä - eli hän kuulee sinun suustasi, että seksi ei sinun mielestä ole vain sitä, että sinä saat jyystää ja orgasmin.
Hän ei siis tule samaan aikaan kun minä, yleensä aiemmin ja sitten himmaillaan hetki ennen kun jatkan loppuun tai hän tyydyttää minut suullaan tai käsillään. Aina en tosin tule ollenkaan esimerkiksi koulustressin takia kun en osaa rentoutua, mutta tyttöystäväni on kyllä aina valmis yrittämään niin kauan kun haluan, joten en usko että feikkaamisessa toisaalta olisi kyse ainakaan pakoilusta.
-AP, kuten myös viesti 7
Mää tuun melkein joka kerta seksissä. Varsinkin jos vielä itse hieman autan. Vietän myös vessassa aikaa seksin jälkeen, koska käyn aina pissalla ja pesulla. Ehkäisee virtsatulehdusta.
Veikkaan feikkaavan.
Älä tiukkaa suoraan vaan sano, että että orkku ei ole tärkein ja että et loukkaannu tai ota henkilökohtaisesti jos hän ei saa, älä siis millään lailla painosta saamaan. Ja pyydä tyttöystävää neuvomaan sua aiheen tiimoilta. Mutta älä ala painosta saamaan tai ei anakaan saa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et tyydytä häntä? Jokainen on vastuussa omistaan... bullshittiä?
En osaa tai edes yllä monista asennoista, voisin kyllä jos tyttöystäväni pyytäisi ja ohjeistaisi ihan mielelläni. Toisinaan kyllä tyydytän hänet käsin ilman seksiä, jos tiedän etten tule itse kestämään kauaa tai haluan vain suihinoton.
-AP
... ja toisessa ketjussa tällä palstalla miehet mehustelevat sillä että naisen orgasmi on täysin turha. :/
Ap, en usko että tyttöystäväsi teeskentelee. Kertomasi perusteella vaikuttaa siltä että hän kyllä saa sinun kanssasi ja nauttii seksistänne. :) Hän vain haluaa peseytyä ja siistiytyä vessassa, ei tuo 5 min. niin kovin pitkä aika ole.
Tuskin feikkaa. Itse sain todella helposti ennen pillereiden aloitusta. Tulin joka kerta, kun harrastimme seksiä. Joskus riitti jopa pienin kosketus jos tunnelma oli oikea.
Tyttöystäväsi on todennäköisesti pissalla/pesulla ja siksi kestää. Itse ainakin peseydyn aina seksin jälkeen edes vaikka alapääsuihkulla. Ja ennen kuin joku valittaa niin ei, en ryntää pesulle saman tien kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mää tuun melkein joka kerta seksissä. Varsinkin jos vielä itse hieman autan. Vietän myös vessassa aikaa seksin jälkeen, koska käyn aina pissalla ja pesulla. Ehkäisee virtsatulehdusta.
Lisäyksenä vielä, että tiedosta kyllä tulevani epänormaalin helposti. Suurin osa naisista ei ymmärtääkseni tule aina eikä varsinkaan penetraatiossa.
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa, vituttaa kyllä suunnattomasti jos 'jää kesken'.
Saan joka yhdynnässä, mies pitää kyllä siitä huolen, mutta jos 'jäisikin kesken' niin en olisi kyllä hyväntuulinen ja raukea.
Itsellä menee vessassa aina seksin jälkeen normaalia kauemmin, koska orgasmin jälkeen on vaikea virtsata, ja lisäks alapesu.
Tyydytät joskus vaikkei ole seksiä? Siis sulle seksi tarkoittaa yhdyntää? Kun sä nuolet tyttöystävälle orgasmin ja sen jälkeen hän ottaa sulta suihin, niin sun mielestä ette ole harrastaneet seksiä? Selvä.
Itse saan usein orgasmin seksissä, varsinkin jos itse autan. Minäkin vietän usein monia minuutteja wc:n puolella seksin jälkeen, ensin tuntuu että pissattaa mutta ei tule heti pisut ja siihen päälle sitten pesu. Eli voi ihan olla että tyttöystävälläsi on samankaltainen asia, eikä se että hieroisi vielä yhdet.
Itsekin olen rakastavaisempi ja iloisemman oloinen wc:n jälkeen kun ei enään tunnu että on pissahätä.
Vierailija kirjoitti:
Tyydytät joskus vaikkei ole seksiä? Siis sulle seksi tarkoittaa yhdyntää? Kun sä nuolet tyttöystävälle orgasmin ja sen jälkeen hän ottaa sulta suihin, niin sun mielestä ette ole harrastaneet seksiä? Selvä.
Anteeksi, tarkoitin siis tietenkin että tyydytän joskus ilmam yhdyntää, pahoitteluni.
-AP
Feikkaa. Mutta haittaako se?