Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sinä teet tänään? :)

Vierailija
07.08.2016 |

Mitä teet, minne meet? :)

Kertokaa hiukan teidän sunnuntain ohjelmasta, sillein vapaamuotoisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt pyykkiä ja juonut aamukahvit. Lähdemme pian mökille saunomaan ja grillailemaan. Yöksi ajamme takaisin kotiin koska huomenna työpäivä.

Vierailija
22/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä olen syönyt miehen käyttämän aamiaisen,rakastellut sen saman miehen kanssa ja polttanut yhden tupakan.

Tänään teen vielä ruokaa,poimin punaisia ja mustia viinimarjoja,karviaisia ja omenoita.

Sitten imuroin,tiskaan ja lähden mökiltä kotiin.

Illalla teen pizzaa ja katson amazin racen.

Siis miehen tekemän 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin aikaisin taaperon kanssa. Luettiin kirjoja ja leikittiin, käytiin puistossa ja poimittiin hiukan mustikoita ja vadelmia. Tehtiin uunijuureksia lounaaksi ja leivottiin porukalla banaanikakku. Päikkäreiden jälkeen käydään pelaamassa minigolfia ja ilta hengaillaan kotona.

Eli tehdään kaikkea mukavaa, jota ei ehditä arkena.

Vierailija
24/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatuksena oli mennä yksin rautatiemuseopäivään höyryjunalla. Olisi semmoinen juna kulkenut meiän kautta tuonne tapahtumapaikalle ja kuulosti hauskalle...

Harmikseni nukuin pommiin niin en nyt sitten menekkään kun juna meni jo, enkä autolal sinne viitsi mennä. Loma juuri alkoi ja ilmeisesti vielä vähän univelka nukutti... :P Toisaalta ehkä se olisi ollut vähän tylsä tapahtuma kun ei ole lapsia tai ketään kenenkanssa mennä... oisi vaan ollu silleen hauskaa päästä tekee jotain vaihelevaa.

Joten suunnitelmiin muutos ja olen koirien lenkityksen jälkeen vain löhönnyt sohvalla. Kohta oisi tarkotus imuroia ja siivota kämppä ja illalla pakata - huomenna lähen eläinlaumani kanssa maalle, ehkäpä viikoksi. Ensin siivoon kämpän sellaseen kuntoon että on kiva palata, siistiin kotiin.

Iltapäivällä oisi tarkotus mennä myös vanhemmilla käymään.

Vierailija
25/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loikoilen kotona kahden ison tyttöni kanssa😊 oon syöny aamiaiseksi maustamatonta jugurttia mustikoilla ja kahvia. Löhöilen, seuraan kissaa ja höpötellään tytön kaa loppu päivä. Niin ja piinailen josko vihdoin oisin raskaana...❤

Vierailija
26/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiä lomapäiviä. Nautin vain leppoisasta päivästä, eli en mitään ihmeellistä tee. Kaupassa pitää käydä. Ehkä vois imuroida. Ja sitten vain loikoilen ja leikin kissan kanssa ja katson välillä Doctor Whota.

Vierailija
27/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia ja katson telsua. Ne ovat ainoat sallitut huvitukset yli viisikymppisille. 

Vierailija
28/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvia ja katson telsua. Ne ovat ainoat sallitut huvitukset yli viisikymppisille. 

Hah! Kyllä tämän 6-kuuskymppisen otsan kolotus kertoo ihan jotain muuta - ainakin eilisestä  😜

Vierailija
29/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänän olen puunannut keittiön ja olkkarin, ja vielä pitäisi siivota vessa, makkari ja lastenhuone.

Tarkoitus oli lähteä toisee kaupunkiin kirpparille, mutta eihän se näin sunnutaina ole kuin kolmeen asti auki, joten ei kannata lähteä.

Äsken tehtiiin ruokaa ja syötiin ja kohta jatkuu siivousurakka. Kuopus menee kohta päikkäreille.

Ulkona sataa, joten tänään keksitään sisällä tekemistä.

Vierailija
30/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan kans pokemonia. Hyvä syy lähteä lenkille. Kuntosalille pitäisi mennä vaikkei huvita. Olen lomalla ja vähän tylsistynyt (tiedän, tabu, ei saisi näin sanoa), yritän keksiä ohjelmaa ensi viikoksi. Lisäksi hoidan hengelliset tarpeeni, mutta ei niistä tällä palstalla nyt enempää. Sinkku 50v.

Vierailija
31/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kotiin ja sieltä baariin. Nyt riittää taas vaihteeksi tuon miehen seura. Tai siis "seura", eipä siitä mitään seuraa ole kun istuu parhaillaankin paskalla lukemassa ja mättämässä "salaa" karkkia. Johan aamiaisesta (mysliä, jugurttia, neljä viipaletta leipää, puolikas munakkaasta, juustoa, kaksi kahvikupillista à 4 makeutusainetta ja keksipaketti) ehti kuluakin reilu puoli tuntia.

Syököön itsensä hengiltä, kakkostyypin diabetes on jo, minä en jää sitä katsomaan. Eiköhän baarista löydy sellaisiakin miehiä, joista saa edes juttuseuraa.

Vierailija
32/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kauppaan ja puistoon piknikille. Katson olympialaisia.

Vierailija
33/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Keravan kansainvälisillä markkinoilla :)

Vierailija
34/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla siivosin kukkapenkin ja sisällä pientä ylläpitosiivousta.Tein lhyvän lounaan ja käväisin äkkiä kaupassa.Nyt panin kahvit tippumaan ja tässä koneella max 15 min.Illalla suunnistamaan iltarasteille ja sen jälkeen katselen Rion kisoja.Siinäpä se.

Vierailija
35/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 5-vuotiaan kanssa pyörälenkillä. Syötiin keittoa, jonka keitin eilen laittaessani iltaruokaa. Nyt koomailen tässä ja juon kahvia. Myöhemmin olis tarkoituksena keittää viinimarjahyytelöitä (sekä punaista että mustaa).

Vierailija
36/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden noin tunnin päästä äitini, tätin ja siskoni kanssa heittämään minun vikat tavarat äidin luolta uuteen asuntooni. Muutin kuukausi sitten pois väkivaltaisen avomieheni luolta ja lopetin meidän suhteen.

Sieltä mennään leffaan katsomaan Eläinten salatut elämät! :D Ja syödään niiin paljon poppareita.

Leffalta menen varmaan yksin asunnolleni ja järjestelen sitä vähän. Isoimmat jutut tehtiin jo eilen, mutta jotain pientä jäi tälle päivälle.

18N

Tsemppiä. Hyvä, että pääsit miehen luota pois. Älä vaan mene takaisin. Kaikkea hyvää jatkoon. 

Etsi sitten rauhallinen hyväsydämminen uusi mies joka ei päälle käy, älä enää sorru noihin narsisteihin ja muihin jännämiehiin, vaikka se rauhallinen ja kukaties raitis tuntuu aluksi liian pliisulle pidemmänpäälle elämä on kuitenkin turvallisempaa ja parempaa josta vamaan nautit.

Ex OLI rauhallinen ja raitis, hiljainen nörtti. Melkeinpä se "tylsin", mikä vain oli mahdollista löytää. Sitten kaikki muuttui. Tuli väkivalta, tuli alkoholi. Olin ykskaks tyhmä, arvoton h*ora, joka pitää tappaa.

Mutta kiitos tsempeistä :) En edes hatkitse palaavani exän kanssa yhteen!

Istutaan nyt jäätelöllä ja kohta sinne leffaan.

18N

Vierailija
37/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden noin tunnin päästä äitini, tätin ja siskoni kanssa heittämään minun vikat tavarat äidin luolta uuteen asuntooni. Muutin kuukausi sitten pois väkivaltaisen avomieheni luolta ja lopetin meidän suhteen.

Sieltä mennään leffaan katsomaan Eläinten salatut elämät! :D Ja syödään niiin paljon poppareita.

Leffalta menen varmaan yksin asunnolleni ja järjestelen sitä vähän. Isoimmat jutut tehtiin jo eilen, mutta jotain pientä jäi tälle päivälle.

18N

Tsemppiä. Hyvä, että pääsit miehen luota pois. Älä vaan mene takaisin. Kaikkea hyvää jatkoon. 

Etsi sitten rauhallinen hyväsydämminen uusi mies joka ei päälle käy, älä enää sorru noihin narsisteihin ja muihin jännämiehiin, vaikka se rauhallinen ja kukaties raitis tuntuu aluksi liian pliisulle pidemmänpäälle elämä on kuitenkin turvallisempaa ja parempaa josta vamaan nautit.

Ex OLI rauhallinen ja raitis, hiljainen nörtti. Melkeinpä se "tylsin", mikä vain oli mahdollista löytää. Sitten kaikki muuttui. Tuli väkivalta, tuli alkoholi. Olin ykskaks tyhmä, arvoton h*ora, joka pitää tappaa.

Mutta kiitos tsempeistä :) En edes hatkitse palaavani exän kanssa yhteen!

Istutaan nyt jäätelöllä ja kohta sinne leffaan.

18N

Sori mun juttu meni sitten reisille, vai muuttui mies aivan päinvastaiseksi.

Itse ole hiljainen rauhallinen mutta viinoihin en ikinä sorru, olen lähipiirissä jo nähnyt mitä juoppohullu voi saada aikaan, ei ole mukavaa nähdä oma sisko sairaalakuntoon hakattuna keho varpaista päähän saakka ruhjeilla ja mustelmilla, saatanan hullut.

Vierailija
38/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen krapulassa ja koitan kestää.

Vierailija
39/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilen krapulassa ja koitan kestää.

Tsempit kohtalotoverille. Minä pääsin jo istumaan sängyn laidalle.

Vierailija
40/41 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pitkästä aikaa tänään seksiä \o/! Viime kerrasta oli kuukausia. Kelepas. Nyt vois ehkä vähän liikkua ja illalla ulkoilla lapsen kans.