Mitä sinä teet tänään? :)
Mitä teet, minne meet? :)
Kertokaa hiukan teidän sunnuntain ohjelmasta, sillein vapaamuotoisesti.
Kommentit (41)
Oon kolmatta päivää yksin kotona. Eilen tapasin paljon sukulaisia, mutta tänään meinaan olla tosiaan omassa seurassani.
Aamulla keräsin kasvimaalta yrttejä ja nyt kuivaan niitä.
Aion selailla tätä palstaa.
Jos oikein innostun niin aloitan askarteluhuoneen siivouksen (tuskin innostun).
Kuuntelen varmaan myös cd-kuunnelmaa ja katson muutamaa sarjaa Viaplaylta. Ehkäpä olympialaisiakin.
Mulla on myös viikon laina tuossa odottamassa lukemistaan.
Juon pitkään ja rauhassa päiväkahvit terassilla (vaikka saan kyllä juoda ne kotona muutenkin rauhassa, poissaolijatkaan eivät normaalisti aiheuta mitään härdelliä, teini-ikäinen ja mies)
Vanhemmilleni menen (minä ainakin). Isälläni oli tässä pari päivää sit synttärit. Äitikin pääsee sairaalasta kotilomalle muutamakdi tunniksi. Lakanatkin pitäis vaihtaa, ruokaa tehdä. Ei mitään ihmeellistä.
Aamupäivällä vähän siivoan ja teen jotain helppoa ja nopeaa ruokaa, ehkä kinkku-tomaattimunakasta. Iltapäivällä näemme ystäväperheen, joka asuu vakituisesti ulkomailla ja on nyt käymässä Suomessa. Menemme porukalla syömään erääseen kivaan paikkaan meren rantaan. Illalla pitäisi valmistella vähän huomista työpäivää, jonka jälkeen katsomme ehkä miehen kanssa jonkun leffan ja menemme ajoissa nukkumaan.
Kerään voimia. Huomenna tulee hoidettavakseni kaksi ihanaa pikkuriiviötä 💕
Keitin mummolle aamupuurot, laitoin pyykkikoneen päälle, hetki lepoa sitte pottumaalta puikulaa pataan ja muusiksi, laitoin pyykit narulle kävin paskalla ja laitoin tiskit koneeseen ja koneen päälle, nyt istun ja selaan mammapalstaa iPadilla vatsa täynnä hyvää ruokaa, hetken kuluttua menen päikkäreille ja haaveilen uudesta autosta jonka ehkä huomenna ostankin.
Lähden noin tunnin päästä äitini, tätin ja siskoni kanssa heittämään minun vikat tavarat äidin luolta uuteen asuntooni. Muutin kuukausi sitten pois väkivaltaisen avomieheni luolta ja lopetin meidän suhteen.
Sieltä mennään leffaan katsomaan Eläinten salatut elämät! :D Ja syödään niiin paljon poppareita.
Leffalta menen varmaan yksin asunnolleni ja järjestelen sitä vähän. Isoimmat jutut tehtiin jo eilen, mutta jotain pientä jäi tälle päivälle.
18N
Lähden kohta töihin.. olis pieni pyrähdyn tonne eurooppaan ja takas..
Vierailija kirjoitti:
Lähden noin tunnin päästä äitini, tätin ja siskoni kanssa heittämään minun vikat tavarat äidin luolta uuteen asuntooni. Muutin kuukausi sitten pois väkivaltaisen avomieheni luolta ja lopetin meidän suhteen.
Sieltä mennään leffaan katsomaan Eläinten salatut elämät! :D Ja syödään niiin paljon poppareita.
Leffalta menen varmaan yksin asunnolleni ja järjestelen sitä vähän. Isoimmat jutut tehtiin jo eilen, mutta jotain pientä jäi tälle päivälle.
18N
Tsemppiä. Hyvä, että pääsit miehen luota pois. Älä vaan mene takaisin. Kaikkea hyvää jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
...kävin paskalla
Too much information! 😬
Aion syödä viimeisen jäätelöni, kunhan olen saanut tuon kylmenneen kaurapuuron mutustettua loppuun...
Sen pitemmälle en ole suunnitellut. Kaupassakaan ei tarvitse onneksi käydä, koska jääkaapissa on eilen tehtyä jauhelihakeittoa. Olen varmaan koko päivän koneella. Olisi kiva jos saisin siivottua tai edes imuroitua, mutta mikäs laiskan liikkeelle saisi, kun ei ihan pakko vielä ole...
(Kiitos kysymästä!)
Meinasin keräillä karviaisia ja tehdä niistä hilloa. 1 omenapuu pitäisi istuttaa ja kukkapenkkiä vähän raivata.
Isälle olen tehnyt synttärilahjaksi villasukat jotka pitäisi päätellä.
Kaveri tulee kahville ja kaupassa pitäisi käydä.
Olisihan tässä hommia. Koko aamupäivän olen katsellut kun mieheni ja poikani rakentelee kasvihuonetta. Tärkeitä hetkiä pienelle pojalle kun isä neuvoo, miten työkaluja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta töihin.. olis pieni pyrähdyn tonne eurooppaan ja takas..
Mulla sama^
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18N
Tsemppiä. Hyvä, että pääsit miehen luota pois. Älä vaan mene takaisin. Kaikkea hyvää jatkoon.
Etsi sitten rauhallinen hyväsydämminen uusi mies joka ei päälle käy, älä enää sorru noihin narsisteihin ja muihin jännämiehiin, vaikka se rauhallinen ja kukaties raitis tuntuu aluksi liian pliisulle pidemmänpäälle elämä on kuitenkin turvallisempaa ja parempaa josta vamaan nautit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, minne meet? :)
Kertokaa hiukan teidän sunnuntain ohjelmasta, sillein vapaamuotoisesti.
Onpa hauska aloitus!
Ohjelmassa on aamulla pientä kodinhoitoa (raivausta, tiskikone päälle yms).
Anopilla on syntymäpäivä, joten menemme sinne sitten miehen kanssa kylään. Sieltä menemme katsomaan jalkapallo-ottelua Helsinkiin.
Tämä päivä alkoi poikkeuksellisesti leffalla, jonka katsoin vasta puolen yön jälkeen. 3 h yöunien jälkeen Ihana yllätysherätys miehen taholta ja varhainen aamurakastelu. Aamukahvit, hesarin lukemista, lounaan tein ja söin jo. Päivällä lasten kanssa leikkipuistoon vai haluavatko uimaan, ehkäpä päiväunet toiv. saan miehenkin sänkyyn (ovulaation aikana tekee koko ajan mieli). Illalla tehdään pizza, kuntoilua, valmistautumista huomiseen työpäivään ja pakkaan tavarat aamukuntoilua varten. Illalla myös luen lapsille iltasadut. Esikoisen seikkailukirjaan itsekin koukussa. Tuntuu, että tästä tulee hyvä päivä!
Aamulla joogasin, sitten söin aamupalan ja kävin koiran kanssa lenkillä. Nyt teinit heräilevät, ruoka on uunissa ja varmaan n. tunnin päästä syödään. Sitten ajattelin käydä poimimassa mustikoita. Sen jälkeen pitää perkata ne mustikat, ehkä vielä saunotaan ja käyn uimassa. Mies aikoi grillailla iltasella. Siinäpä se.
Tähän mennessä olen syönyt miehen käyttämän aamiaisen,rakastellut sen saman miehen kanssa ja polttanut yhden tupakan.
Tänään teen vielä ruokaa,poimin punaisia ja mustia viinimarjoja,karviaisia ja omenoita.
Sitten imuroin,tiskaan ja lähden mökiltä kotiin.
Illalla teen pizzaa ja katson amazin racen.
Masturbointia