mitäs teillä on näin sunnuntaina asuna?
itsellä mustat tuulihousut ja musta, tiukka paita jossa pitsinen yläosa ja venepäätie :D olen ihan kotosalla lasten kanssa..
Kommentit (17)
Yöpaita ja kylpytakki, myöhemmin vaihtuu hoitajanasuun kun töihin pitää mennä
Mulla Leen stretch-farkut, Pranan college-paita, jonka alla myös Pranan rintsikat. Sloggin pikkikset, sukat ja kohta laitan Hunterin kumpparit ja Aiglen takin, kun lähden sieneen.
Tuulihousut, ulkoiluasu? Eivätkö ne hiosta ja käsittääkseni eivät jousta laisinkaan.
Minulla on yleensä ns. spagettiolkaiminen yöpaita, joka näyttää mekolta, minulla on niitä useita.
Talvisin leggarit ja joustava vartalonmyötäinen tunikaousero, haluan näyttää kivalta myös kotona. Ostan myös kotiasuksi laadukkaita vaatteita.
Aina avojaloin, kotini on erittäin lämmin ja jalkani ovat kauniit, sirot ja hyvinhoidetut.
Adidaksen sortsit ja Roguen t-paita. Lähden kohta crossfittaamaan.
Ratsastushousut, polvisukat ja huppari. Kotosalla en tosin ole, vaan töissä.:D
Punaset stringit sellaset nahkaset
Hihaton Luhdan toppi, ikivanha sekä Lidlistä pari vuotta sitten hankitut "zumbahousut". Älyttömän mukavat kotioloissa. Huomenna pitää sit taas ryhdistäytyä, kun viiden viikon loma on ohi..
Löysät ja kuluneet Leviset, valkoinen tiukka spagettiolkaintoppi. Vakio kotiasu.
Uniasu pehmeää ja kulahtanutta trikoota, aivan ihana päällä :D Vaihdan sen ainoastaan koiran kanssa lenkkeillessä ja sitten takaisin päälle.
Poikaystävän t-paita. Ei mitään muuta.
Pussilakana kietaistuna kropan ympäri kainaloiden alta. Alla pikkuhousut. Kohta pistän mammatopin ja joustavat mustat kangashousut ku pitää lähteä kauppareisulle.
Yöpuku, jonka vanhan kohta uimapukuun. Uinnin jälkeen tod.näk sama hihaton mekko kuin eilen.
Yöpaita. Vaihdan sitten kun mennään ulos.
Lidlistä muutama vuosi sitten ostettu trikoomekko näin kotioloissa.