Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsaan kertyy nestettä, kauanko elin aikaa?

Vierailija
06.08.2016 |

Katsoin itsekin että miehen 60+ olo ei ollut terveen näköinen.
Yksi nainen sanoi että joi olut tölkin joten ei voi olla oikeasti sairas. Miehen kaveri kun sanoin että mies ei näytä hyvältä oli samaa mieltä kuin minä,että elämän kellokortin ulos leimaus olisi vielä tänä vuonna, sanoi että vatsakin jo pullottaa.
Kyseessä urheilullinen mies eli vatsa tuli hetkessä. Alkoholi taustaa on paljon kuitenkin tuntenut tämän miehen yli kaksi vuotta ja ei se monasti ole änkyräkännissä ollut, mutta kai lähes joka päivä jotain.
Eliniän ennuste netistä katsoen ei ole vuottakaan. Minua pelottaa, sairaalaan menisin toki käymään, mutta auto on rikki.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askitespunktio voidaan suorittaa jopa parin viikon välein.Kuitenkin oire muusta.Veikkaan maksasyöpää.Jos lopettaa juomisen ja alkaa elää terveesti voi kapseloitua ja elää pitkään.

Vierailija
22/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka 25-vuotias, niin voi todeta että "elin aikaa jo 25 vuotta".

Vierailija
24/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse viedä lääkäriin kun on jo valmiiksi sairaalassa. Ap, mikä dg tällä ihmisellä on??

Vierailija
25/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luopua elämästä jos auto on rikki.

Vierailija
26/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marre kirjoitti:

Mulla isä 64 v. käy kahden viikon välein tyhjennyttämässä vatsaonteloon kertyneen nesteen. Askites näyttää kyllä tappavan isäni, ei tuosta voi selvitä sillä nestettä poistetaan kahden sairaalavuorokauden aikana :(

Voi luoja mitä resurssien tuhlausta.

Vierailija
27/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse viedä lääkäriin kun on jo valmiiksi sairaalassa. Ap, mikä dg tällä ihmisellä on??

Ei ole mitään diagnoosista sanonut, vain sanoi että nestettä ottavat vatsasta. Se vatsa kyllä pömpötti aika lailla, siitä ei itse puhunut mitään vaan näytti kun kummatkin ja olivat turvonneet.

Mutta muutkin tutut olivat huomanneet, että vatsassa on joku vialla.

Sitten vasta, kun hän oli jo sairaalassa googlasin tuota ja ei niin helpolta vaivalta tunnu.

Vierailija
28/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt kiusatko, olihan sillä yksi yhdyssana oikein: änkyräkännissä!

Minä taisin olla kun tuota kirjoitin. Kyseessä on siis naapuri, mitään suhdetta minulla ei kyseisen miehen kanssa ole, vaikka kylillä niin puhuvatkin.

Vierailija
29/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa luopua elämästä jos auto on rikki.

Ambulanssilla vietiin sairaalaan tuo mies kai kolmaspäivä tätä kuuta, itse en pääse nyt katsomaan, kun minulla ei ole autoa. Tai onhan mulla, mutta se on niin rikki ettei kannata korjata.

Vierailija
30/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä kirjoitustyyli. Ihan kuin osa lauseista olis jollain googlen kääntäjällä kirjoitettu.

Vierailija
31/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh, olipa vastaus sarja mielenkiintoinen,tosin oli kysymyskin, miten sitä voi tietää miten pitkään joku voi elää

Vierailija
32/32 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päähän alkaa kertyä nestettä, niin ministerin salkkua pukkaa ja jos oikein paljon niin EU-virkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän