Tahattomasti naurattavat muka syvälliset/tekotaiteelliset/liikutusta herättämään tarkoitetu elokuvakohtaukset
Se vitun leijuva muovipussi American Beautyssa. :D (On kyllä kakkaa koko leffa.)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Se vitun leijuva muovipussi American Beautyssa. :D (On kyllä kakkaa koko leffa.)
Eikös se muovipussi ole tarkoitettukin naurattamaan? Itse olen ainakin aina ajatellut niin :)
Minä muuten ihan tykkäsin kyseisestä leffasta, oli sen verran absurdi... :D
Vierailija kirjoitti:
The Day after Tomorrow, kokonaisuudessaan.
Oi sitä loppukohtausta, jossa arkkien kannelle kokoontuvat ihmisjoukot näkevät kuivan mantereen auringonnousussa (tai laskussa). Siinä seisovat käsikkäin kaikenrotuiset ja kaikenikäiset kansanpuvuissaan ja upseerit eri maiden univormuissaan ja Aivan Erityisesti Kaikkein Parhaimpina amerikkalaiset Sankarit. Auts.
Hahhahhahaaah! Ne on just parhaita jollain kierolla tavalla. Toisaalta tuntee itsensä jotenkin ilkeäksi ihmiseksi kun alkaa naurattaa se paatoksellisuus, mutta toisaalta juuri se ristiriitaisuus itsessään sitten naurattaa. Joskus tein yhteistyötä teatterin kanssa ja muutamina kertoina koin noloutta ja hysteeristä iloa samaan aikaan kun nauroin jollekin muka-vakavalle mutta tekotaiteelliselle kohtaukselle. Ohjaaja ja käsikirjoittaja olivat vakavissaan suoltaneet sellaisen tuotoksen punkkupöhnässään!!! Hahhahhahhhahaaa! :DD
Melkeinpä kaikkien supersankarielokuvien synkät, vakavat ja (super)sankarilliset hetket. Vielä parempi, jos saadaan baywatch-hidastuksia mukaan.
Kyse on kuitenkin trikoopukuisista yli-ihmisistä, jotka kaikista poikkeuksillista lahjoistaan tai resursseistaan huolimatta päätyvät ratkomaan ongelmat nyrkkitappelulla tai räjäytyksillä. Batman on varmaankin kaikista kornein tapaus, etenkin angstaavassa Nolanin trilogiassa (niissä Gothamin kaupunkikuvaus, Variksenpelätin ja Jokeri olivat ainoat hyvät asiat).
The tree of life
Ihan keisari ilman vaatteita-kamaa.
The Day after Tomorrow, kokonaisuudessaan.