Miksi käytätte tiskiharjaa sienen sijaan?
Sienellä tiskaaminen hoituu paljon helpommin! Jollekin syvälle kattilalle jossa on pohjaanpalanutta ruokaa saatan näyttää tiskiharjaa, mutta normaalit lautaset, kupit, aterimet, kulhot ym. hoituu kätevämmin sienellä. Tiskiharja on myös melko suomalainen ilmiö. Vieraillessani tuttavieni kodeissa ulkomailla näkyy keittiöissä enemmän sieniä kuin harjoja.
Kommentit (30)
.Vierailija. kirjoitti:
Sienellä tiskaaminen hoituu paljon helpommin! Jollekin syvälle kattilalle jossa on pohjaanpalanutta ruokaa saatan näyttää tiskiharjaa, mutta normaalit lautaset, kupit, aterimet, kulhot ym. hoituu kätevämmin sienellä. Tiskiharja on myös melko suomalainen ilmiö. Vieraillessani tuttavieni kodeissa ulkomailla näkyy keittiöissä enemmän sieniä kuin harjoja.
Minulla on astianpesukone, ja, jos joskus käytän astianpesuharjaa, syy ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Käytin harjaa, mutta kun tulin uskoon aloin käyttämään sientä. Vanhassa testamentissa käsitellään aihetta.
😂👌🏻
Minä käytän kyllä tiskikonetta. Käsin pesen vain paistinpannut, sieni siihen rasvaan.. Yhh.
Ne sieniähän pitäisi uusia kokoajan. Mulla on yli 10 v vanha tiskiharja, oikein pro-mallia:
https://www.agrimarket.fi/Maatalous_ja_metsa/elainten-hoito/karjatarvik…
Ei mene miksikään. Varmaan jää lapsille perinnöksi. Se on kuin uusi, pesen senkin säännöllisesti koneessa. Suosittelen.
Harjassa on kahva, se on tehokkaampi ja hygieenisempi. Harjan voi pestä astianpesukoneessa. Matkustelen paljon ja pakkaan aina mukaan oman tiskiharjan ja rätin! Huoneistojen varustuksiin en koske!
Käytän astianpesukonetta? Ei kai kukaan laita koneeseen kissan ja koiran astioita missä on myös ihmisten astiat. ? Hyi jos näin teettä.
Miksi tallainenkin asia on Suomessa joko/tai ja pitaa viela selitella? Minulla on tiskiharja jolla en kylla kolhi viinilasejani. On myos sienia, Dobie ja Scrub Daddy. Kaupan hyllylta loytyy vaihtoehtoja kymmenittain, jokaiselle jotakin. (USAsta)
Vierailija kirjoitti:
Käytän astianpesukonetta? Ei kai kukaan laita koneeseen kissan ja koiran astioita missä on myös ihmisten astiat. ? Hyi jos näin teettä.
Mikä sut saa luulemaan, että meillä olis jotain elukoita talossa?
Vierailija kirjoitti:
.Vierailija. kirjoitti:
Minulla on astianpesukone, ja, jos joskus käytän astianpesuharjaa, syy ei kuulu sinulle.
chill bro
Tiskiharja nyt vain on kätevämpi. Yrittäppäs huviksesi isokätisenä miehenä putsata korkea ja kapea juomalasi pesusienellä.