Hampaiden valkaisu kotikonstein
Onkos kenelläkään kokemusta tästä? Netissä on kyllä "hyviä" vinkkejä, mutta mitenköhän mahtaa käytännössä toimia? Jostain luin, että mm.banaanin ja sitruunan kuoria käytetään, mutta... Ja onhan noita valkaisevia hammastahnojakin olemassa, en ole vaan huomannut mitään tehoa. On niin heikko tuo rahatilanne, että en todennäkösesti pitkään aikaan pääse hammaslääkärin pakeille...Asiakaspalvelualalla kun olen, olisi kiva hymyillä joskus suu aukikin ja jopa nauraa :) Eli jos joku on kokeillut, niin vinkkejä vaan, kiitos :)
Kommentit (16)
no laihduta ensin ja sitten vasta voit tehdä muuta
Vierailija kirjoitti:
no laihduta ensin ja sitten vasta voit tehdä muuta
Täh?? Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?
Yhden asiallisen vastauksen sain... Jee, kiitos :)
Minä olen ostanut noita Crestejä myös Ebaystä ja ihan samoja ne on kuin kalliimmalla Usasta tilatut (olen myös sieltä tilannut). Olen käyttänyt Crestejä jo vuosia ja tosi tyytyväinen niihin. Mun teinitkin ihailee mun valkoisia hampaita. Ne on kuitenkin lonnollisen näköiset, ei mitkään luonnottomat vitivalkoiset.
Ennemmin Elmexin tehopesu-hammastahna ja mikäli olet nainen, niin hommaa ihonväriis passaava huulipuna. Emotionissa ainakin auttavat sävyn valinnassa ja laittavat punaa sulle kun pyydät; ei maksa erikseen mitään koska ei ole meikistä kyse. Itelle toimi Lumenen 069 oranssinpunainen huulipuna parhaiten ja hampaat näyttää ihanan valkoisilta heti 🙂
Crestit on kyllä tosi tehokkaita.
Valkaisevista hammastahnoista Yotuelin All in one on paras kokeilemani.
Minäkin suosittelen crestejä.Ebaystä saa tilattua edullisesti.
Onko noista Cresteistä haittaa kiilteelle? Vihlooko?
Miten usein käytätte crestejä? Kävin laservalkaisussa klinikalla ja tulos oli täysin huomaamaton. Siis olisin yhtä hyvin voinut heittää rahat vaikka roskiin. Eikä mulla ole erityisen valkoiset hampaat. Täytyy siis kokeilla jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein käytätte crestejä? Kävin laservalkaisussa klinikalla ja tulos oli täysin huomaamaton. Siis olisin yhtä hyvin voinut heittää rahat vaikka roskiin. Eikä mulla ole erityisen valkoiset hampaat. Täytyy siis kokeilla jotain muuta.
Mä käytän kolmen viikon ajan liuskoja n. kerran vuodessa ja liuskan silloin tällöin. Liuskoja pidetään hampaissa puoli tuntia kerrallaan.
Mulla ei vihlo, joillakin vihloo. Kiilteestä ei ole koskaan hammaslääkärit huomauttaneet.
Mitä noista käytät? Katsoin, että noissa on viikon tai kahden settejä, onko ihan terveellistä käyttää kolme viikkoa? Vältteletkö kaikkea värjäävää sen ajan? Ja pestäänkö hampaat tuon jälkeen heti? Kiitos, jos viitsit vastailla :)
Mulla on ollut käytössä Crest Whitestrips White Luxe Professional Effects, siinä on 20 liuskaa ylä- ja alahampaisiin, eli päivää vaille kolmeksi viikoksi. En kauheasti ole vältellyt värjääviä juttuja, kahvia tosin juon kuurin aikana vain aamuisin ja huuhtelen suun heti. Hampaita ei tarvi pestä liuskojen jälkeen. Ne puhdistaa samalla hampaat. Mutta ne siis ylettyy jonnekin vitoshampaisiin asti eikä takahampaisiin.
Suosittelen lämpimästä Crest-merkkisiä hampaidenvalkaisuliuskoja. Saa jenkeistä ostettua tai tilattua. Olen joskus harvoin nähnyt näitä myös huuto.netissä myynnissä.
Toimii ihan oikeasti ja valkaisee huippuhyvin. Itse olen kolme vuotta sitten käyttänyt yhden kuurin ja hampaat on edelleenkin valkoiset, ylläpidän valkoisuutta valkaisevilla tahnoilla ja sähköhammasharjapesuilla.