Antti Tuisku - mitä mieltä?
En ole Antti Tuiskua livenä nähnyt, eikä ole siihen mielenkiintoakaan, koska en ole hänen musiikistaan kiinnostunut. Tuota Weekend-keskustelua seuratessani minua on kuitenkin ihmetyttänyt se sen yli-itsevarma asenne ja se että se vielä uppoaa yleisöön. Arvostan toki sitä, että pystyi saamaan yleisön puolelleen paikassa, joka ei ollut Tuiskun genrelle se ominaisin, se on merkki hyvästä esiintyjästä toki.
Minua vain ällistyttää ja huvittaa se mitä Tuisku keikoillaan puhuu, että "Mie ymmärrän että te hämmennytte, kun näette tällaisen alfauroksen" ja sitten vielä julistaa olevansa ainut mies paikalla, yleisössä olevat "miehet" on pelkkiä poikia. "Onko täällä poikia, hän huusi kurkku suorana. – Mutta täällä on vain yksi mies, ja se on Antti Tapani Tuisku". Hieman ristiriitaista kun miettii Tuiskun tuotantoa ja heleää neitimäistä ääntä, sekä pitkälle koreografisoitua esiintymistä taustatanssijoineen. Olkoon mitä on, mutta mikään alfa tai äijä se ei kyllä ole. Miksi tuollaista pitää edes jauhaa? Minulle tulee vain syvä myötähäpeän tunne ja tuntuu taas kusen taso nousseen Tuiskun päässä korkealle. Olenko yksin mielipiteeni kanssa? Vai onko se vaan niin, että tuollainen teennäinen yli-itsevarmuus ja itsensä korostaminen puree nykynuorisoon?
Kommentit (55)
Oletko kuullut sellaista sanaa kuin itseironia?
Olen aina tykännyt Antin tyylistä ja persoonasta tosi paljon, mutta just tänään sanoin miehelle, että hirveästi se on kyllä muuttunut. En enää näe sitä söpöä, vaatimatonta, hymyilevää, ihanaa Anttia, vaan jotain muuta.
Harmi, luulin aina, että Antti jos kuka osaa pitää jalat maassa.
Antti Tuiskulla on todella ponneton, hajuton, mauton ja silti neitimäinen ääni. Lisäksi en tykkää Antille kirjoitetusta musiikista. En todellakaan ole fani, eikä seksuaalisella suuntautumisella ole mitään tekemistä asian kanssa. Freddie Mercury oli huhujen mukaan homoseksuelli, ja häntä palvoin silloin ja palvon vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Se loistaa poissaolollaan Tuiskun tapauksessa. Kusipäältä se vaikuttaa.
Antti on viimeisten parin vuoden aikana muuttunut hurjasti. Selvästi on Illuminati ottanut Antin mielen hallintaan MK Ultra mielenhallintaohjelmalla. Voi Anttia... tuskin edes on tietoinen siitä, mitä tekee.
Ei kenenkään alfuus häiriinny minkään popparin huutelusta. Todelliset alfat kuten minä ne vaan mennä puksuttaa omia polkujaan ja viittaa kintaalla poppareille.
No jos 150cm pitkä artisti ilmoittaa olevansa paikan ainoa kaappi, niin onko hän tosikko, jolle on noussut kusi päähän? Vai onko kyse huumorista?
Pelkkä uliseva peräve..... Banaania joka reikään. Pedolla on irti.
Anttia on lapsena kiusattu koulussa, siksi hän ampuu nyt pahasti yli tässä "itseironiassaan". Ihan kuin olisi tarkoitus että ainoastaan pikkutytöt fanittaa häntä ja hän ajaa tahallaan miespuoliset fanit pois. Aikamoista yleisön aliarviointia ja kusipäisyyttä.
Antti on aivan mahtava! Yksi parhaista esiintyjistä Suomessa. Hieno lavashow aina alusta loppuun. Mies eiku paranee vaan vanhetessaan. HYVÄ ANTTI! Jatka vaan samaa rataa. Grrrr mikä peto❤!
Ehkä kannattaisi käydä katsomassa yksi keikka, ennenkuin tuomitsee tyypin.
Ei tarvii tykätä musasta tai tyylistä, mutta työmoraalia ja ammattitaitoa voi silti arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Samalla "itseironiallahan" se on julistanut olevansa Suomen suurin pop-tähti tms. Ei tuollaista tarvitse julistaa, jos oikeasti on. Itseironia ei muutenkaan sovi esiintyjälle, ei tuollaista huudeta, jos sitä ei tarkoiteta.
Antti Peräruisku. Sanoi naapurin mies jo Idolsin aikaan.
Antti on ihan huippu ! <3 Huolestuttaa vain hänen terveydentilansa, kun vetää keikkoja puolikuntoisena... :/
Kiva persoona, itseironiasta huolimatta liian kesy ja koulupoikamainen idea, hyvä esiintyjä, tyhjää ja tylsää musiikkia, ohut ja mielenkiinnoton ääni ja laulu. = En lähde pois jos festareilla esiintyy, muttei tulis mieleen aktiivisesti hakeutua keikoilleen tai ainakaan kuunnella levyltä musiikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi käydä katsomassa yksi keikka, ennenkuin tuomitsee tyypin.
Ei tarvii tykätä musasta tai tyylistä, mutta työmoraalia ja ammattitaitoa voi silti arvostaa.
Sitä minä arvostankin, sen urahan meinasi olla jo ohi, teki uuden tulemisen ja nyt lypsää siitä kaiken irti ja samalla yrittää rakentaa itsestään kunnon brändiä, mutta minusta sillä läikkyy tuo homma hieman yli. Olen sitä mieltä, että kyllä tähän maahan ja maailmaan esiintyjiä mahtuu, erilaisia sellaisia, mutta tuo tyylinmuutos vain pistää silmään. Ennen se oli sellainen kohtelias ja nöyrä, nyt se korostaa itseään ja väheksyy yleisöään. Kai se voisi vetää energisen keikan ilman tuota typerää uhoamistakin?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Antin tyylistä ja persoonasta tosi paljon, mutta just tänään sanoin miehelle, että hirveästi se on kyllä muuttunut. En enää näe sitä söpöä, vaatimatonta, hymyilevää, ihanaa Anttia, vaan jotain muuta.
Harmi, luulin aina, että Antti jos kuka osaa pitää jalat maassa.
Tämä uusi ulkonäkö on aika etova. Aiemmin oli kivannäköinen. Ja tyyli on sitä, mitä sielunsa myyneeltä voi odottaa.
Miksi homomiehet elähtää suht varhain?
Tässä vielä Ilta-Sanomien linkki.
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001234457.html