Pepsi maxin juomisen lopettaneet!
Tuliko teille ensimmäisinä päivinä vierotusoireita? Paljon joitte päivässä ennen lopettamista?
Kommentit (58)
Eikö täällä ole muita pepsi-addikteja linjoilla
Itsellä meni 2-3 litraa päivässä pahimmassa vaiheessa. Muistelen, että hermostunutta oloa jne. oli vähän. Toisaalta huomasin, että jatkuva pieretys loppui. Aspartaami pierettää ihan helvetisti.
🇺🇦🇮🇱
Oikea ensimmäisen maailman addiktio taas siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopettaisin?
En sanonut, että sinun pitäisi lopettaa. Itse haluan lopettaa kun juon liikaa, kallista ja hampaat menee.
Päivässä saatoin jopa juoda 1,5l pullon, lopetin Pepsi Maxin juomisen sen takia koska se alkoi maistumaan "puulta". Eipä tuota pahemmin tullut vieroitusoireita, tuskin edes olikaan mitään viekkuja
Vierailija kirjoitti:
Oikea ensimmäisen maailman addiktio taas siinä.[/quote
Joillekkin mahdollista, että on.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ensimmäisen maailman addiktio taas siinä.
Niin, pitäisi olla ötökänsyönti- ja myrkkyviina-addiktio.
Rajat auki, eikä tuumaakaan periksi rasismille!!!!!!!!!!!
Nykään mä kuumennan pepsimaxia lusikassa.
Khataddiktio on paljon siistimpi.
Rasistit hiuksista vittuun mun av:sta.
Itselläni on nyt kun en ole pariin päivään juonut ollut kova päänsärky ja pyörryttänyt ihan kuin olisi krapula. Yleensä saattaa mennä jopa 1.5l päivässä.
Hirvittävä päänsärky, joka kesti pari päivää. Ja tosiaan, turvotus ja ilmavaivat katosivat pysyvästi. Join varmaan noin 7,5 dl päivässä, en kyllä ihan viikon jokaisena päivänä.
Mä lopetin kun en jaksanu enää sitä roudaamista ja addiktiota. 1,5-3 l meni päivässä. Ei oireita, tyydytin himoa kuplavedellä aluksi että saa raikkaan kuplivan elämyksen silti!
Onhan siinä sen verran kofeiinia, että suurkuluttajille tulee helposti oireita.
Pepsi Max on todella koukuttavaa. Jos sitä ei ole, niin pitää lähteä asioikseen kaupasta hakemaan.
Sitten yöllä pierettää rankasti ja pitkään nukkuessakin. Saattaa siinä mennä nukkuessa
pireskellessä vahingossa lusikallinen housuun. Ja montakin kertaa yössä menee bokserit pesuun.
Kittasin opiskeluaikoina ihan mielettömästi pepsiä, suurinpiirtein ainut juotava jota join oli pepsi.
Tuli päänsärkyä ja ärtynyttä oloa kun sen silloin aikoinaan juomisen lopetin.
up