Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salapoltan kesäisin aina uimalla järvessä uimalakki päässä niin haju ei tartu

Vierailija
06.08.2016 |

Ennen poistuloa kurlaan vähän vedellä ja tupakki kulkee mukana tietysti minigrip-pussissa. Kukaan ei ole huomannut. Ihmettelevät vaan että taasko se "marjatta" menee uimaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märissä käsissä se tupakka muuten vasta haiseekin. Kokeilepa kerran käydä tupakalla ja huljutat kätesi veden alla, haju korostuu. 

Vierailija
2/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taittelen hajuttoman salapolton turvatakseni joka kerta foliohatun päähäni. Itse savukkeita kuljetan pikkuhousuissani. Ei tupakka haise. Pillu saattaa haistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, hengen heimolaisia! Tosin en mene uimaan vaan yöpyöräilyn ohessa seksikkään hellepäivän jälkeen katselen horisonttia huokaillen ja vedän parit henkoset salapaikassani.

Vierailija
4/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja sen jälkeen tuuletan takin. Ja olen kyllä miettinyt jonkun veivillä toimivan tuulettimen mukaan ottoa, ettäse siinä hurraisi myrkkysavuja pois samalla kun hönkäilen. Ehkä myös pappi manaamaan pahaa katkua pois.

Vierailija
5/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen(?) ihminen joutuu polttamaan salaa?

Vierailija
6/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan vain sukelluksissa. Siinä on vielä yks pikku ongelma, mutta eiköhän siitäkin selvitä.

Vierailija
7/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poltan vain sukelluksissa. Siinä on vielä yks pikku ongelma, mutta eiköhän siitäkin selvitä.

Ota snorkkeli, voit pitää toista kättä pinnan päällä siitä äkkiä imaista, sit uppeluksiin ja puhallat snorkkerin kautta ulos. Katsovat vaan että jotain virvatulia on järvessäkin

Vierailija
8/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märissä käsissä se tupakka muuten vasta haiseekin. Kokeilepa kerran käydä tupakalla ja huljutat kätesi veden alla, haju korostuu. 

Minulla on uimahanskat. Tai ihan keittiöstä kumihanskat ne on, mutta pitävät hajun poissa kun haisevat niin kumelle.

Vierailija
9/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Eihän se tupakka haise, jos niin sanot!

Vierailija kirjoitti:

Ennen poistuloa kurlaan vähän vedellä ja tupakki kulkee mukana tietysti minigrip-pussissa. Kukaan ei ole huomannut. Ihmettelevät vaan että taasko se "marjatta" menee uimaan

Vierailija
10/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä kesää taidettu katsoa.

Vierailija
11/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt aikuisia ihmisiä joiden täytyy polttaa salaa.

Vierailija
12/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä kesää taidettu katsoa.

Luettu palstaa kuin joku 55 mummo saanut uudestaan murrosiän ja polttelee "salaa" eikä yhtään haisekaan. Ei nekään jotka juo joka ilta pari saunasiideriä. Ei haise.

Vierailija
13/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön sen tupakan, niin saa nikotiinia reilusti.

Vierailija
14/14 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkopan alla on kätevää pitää kahta tupakkaa sieraimissa, kukaan ei tajua että vedän nenusauhuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme