moottoripyöräliigalaisen tytär vastailee, jos haluatte kysyä.
Kommentit (10)
ja kutsumme perheen sisällä liiga, ei haluta tietyistä sytistä kutsua jengiksi.
Minkä ikäinen olet? Käytkö isäsi kanssa tapaamisissa? Mitä mieltä äitisi on isän elämäntavasta?
P.S. Älä välitä noista edellisistä. Olisi kiva jos vastaisit, olen tuntenut kauan mielenkiintoa mc-kerhoja kohtaan.
isäni liittyi niihin kun olin 13v. ihan normaalia arkea elettiin ja eletään.
huhhuh. minä taidan laittaa aloituksen " Buddhan tytär vastailee jos jollain on kysyttävää" .
Miten isäsi innostui asiasta ja miten pääsi jäseneksi? Kyseessä ei ilmeisesti ole H.A. tai B. kerho?
Kukaan ei kutsu noita miksikään liigoiksi, eivät kerholaiset, tyttäret tai kumminkaimat.
Toiseksi, kerho on jäsenilleen henki ja elämä, ja niihin ei liitytä muuten vaan, esim. moottoripyöräilyn vuoksi ainoastaan. Merkitys on paljon....syvempi.
Kolmanneksi, niihin ei ylipäänsä LIITYTÄ jäseneksi, vaan jos asennetta, tahtoa ja kykyjä löytyy riittävästi, niihin päästään, usean vuoden yrittämisen jälkeen. Eikä senkään jälkeen kerrota ulkopuolisille (kuten perhe) mitään mistään olennaisesta. Joten jos tämä ap. olisi jonkun tytär, hän ei A:kykenisi vastaamaan mitään mihinkään, tai B: jos kykenisi, ei tosiaan vastailisi mammapalstalla tai missään muuallakaan.
Joten se siitä. Isukki on korkeintaan Porvoon skootteriliigan jäsen:)
..räkäsin siellä Hitlerin kuvan päälle...sitä mieltä minä olen näistä mootoripyöräkerhoista tai rasistisista sellaisista!
Itse en koskaan ole nähnyt yhdelläkään kerhotallilla mitään Hitlerin kuvia, ja pojat ovat varsin, jopa harvinaisen suvaitsevaista porukkaa.
Eivätkä ihaile ketään, kaikkein vähiten jotakin natseja....Olet varmaan ollut aika kännissä, etkä ole tiennyt, missä olet.
Minä myös ollut tekemisissä " big red machine:n kanssa, sekä b:n, että alajärjestöjen kuten canonballin. En pidä minään! Toki osaavat olla kovia jätkiä, ei siinä mitään, en suosittele joutumista heidän kanssaan vaikeuksiin, mutta ei heissä mitään semmosta oo, miksi pitäisi kunnioittaa tai yrittää seuroihin hakeutua
Jos tarkoitit moottoripyöräkerhoa, niin kerropa mikä kerho kyseessä...?