Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma is a bitch

Vierailija
06.08.2016 |

En kehtaa sanoa kellekään, että olen jollain tasolla hyvilläni siitä, että eräs tyyppi on yksin ja itkee, miksi kukaan ei välitä tai halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Olenko mä nyt yhtä paha ihminen kuin hän? Tekis mieli käydä sanomassa, että sitä saa, mitä tilaa!

Onko kellään vastaavia tuntemuksia? Onko karma tavoittanut vihamiehenne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karma kostaa myös sulle.

Vierailija
2/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaa ei ole olemassakaan. Odotan kun varastetut asiat ilmaantuvat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sille jokin hyväkin syy, vai onko kyseessä vain toisten vittumaisuus?

Vierailija
4/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kosti entiselle työkaverille, joka sai potkut yt-neuvotteluissa. Teki mieli lähettää suurille pomoille kukkia 😀. Rauhoittui muuten työpaikka sen jälkeen huomattavasti.

Kyllä uskon karmaan, mutta niin että surkimukset pidemmän päälle aiheuttavat itselleen vaikeuksia joista kärsivät tai tulee se ihminen vastaan jolle ei ryppyilläkään.

Vierailija
5/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma kosti entiselle työkaverille, joka sai potkut yt-neuvotteluissa. Teki mieli lähettää suurille pomoille kukkia 😀. Rauhoittui muuten työpaikka sen jälkeen huomattavasti.

Kyllä uskon karmaan, mutta niin että surkimukset pidemmän päälle aiheuttavat itselleen vaikeuksia joista kärsivät tai tulee se ihminen vastaan jolle ei ryppyilläkään.

Meillä kävi just päinvastoin. V-mäinen sisäpiiri sai pitää paikkansa koska yksi heistä teki valinnat. Tuloksesta sen sit näkee. Huonosti menee sillä firmalla. Saivat mitä tilasivat.

Vierailija
6/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä karma kostaa myös sulle.

Sitä mä tässä mietinkin, että olenko nyt paha ihminen. Pitäiskö ikuisesti kääntää toinen poski? Iloita vihamiehensä menestyksestä? Moniko teistä siihen kykenee? Luulenpa, että sen verran tuli jo paskaa niskaan, että karma on mulle vain hyvää onnea velkaa.

Vierailija
7/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R sinäkö? Susta ei olekaan pariin kuukauteen kuulunut. Miten kesä on mennyt?

Vierailija
8/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi just päinvastoin. V-mäinen sisäpiiri sai pitää paikkansa koska yksi heistä teki valinnat. Tuloksesta sen sit näkee. Huonosti menee sillä firmalla. Saivat mitä tilasivat.

Paska homma mut karmahan kostaa nyt parhaillaan kun menee huonosti. Nämä olivat piiiiikkasen isompia pomoja, Helsingin päästä jotka teki päätökset.

Vierailija
9/9 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kouluaikoina esimies, jonka kanssa riitaantunut. Elämä kohteli meitä vähän eri tavoin, ja vuosien kuluttua tuli tilanne, jossa hän joutui työssään nöyristelemään edessäni. Hymyilin maireasti ja näin naamasta, miten vaikeaa se hänelle oli. Muisto lämmittää vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi