Kuinka se "hitaasti eteneminen" onnistuu? (tapailusta ja seksistä)
Meillä on juttu aluillaan yhden miehen kanssa. Haluaisin tutustua vähän paremmin ensin ja vasta muutaman viikon päästä sänkyhommia, jotta tästä ei tulisi pelkkää kevyttä juttua. Mies on antanut ymmärtää, että haluaisi myös löytää jotain vakavampaa. Itsekin olen kiinnostunut seurustelumielessä. Tähän asti ollaan nähty 4 kertaa (1-2 kertaa viikossa). Kohta mies saattaisi yrittää viedä tilannetta makuuhuoneen suunnalle... Miten seksiin siirtymistä voi "pitkittää"?
Näemme yleensä toisen luona. Miten kauan on mielestänne sopivaa antaa miehen odottaa sänkyhommia? Tarkoitukseni ei ole pihdata, vaan haluaisin siirtyä seksiin vasta kun olen enemmän ihastunut. Aiemmin olen mokannut, kun olen mennyt aika pian, esim. 3. tapaamisella sänkyyn ja suhteista ei ole tullut sitä mitä olisin halunnut.
N29
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota pihtailua pihtailun ilosta. Jos natsaa, niin natsaa, ei se siitä parane, vaikka oottaisit vuoden.
No en kyllä minäkään. Jos on yhtään kipinää ja sähköä, niin kyllä ihan luonnostaan nämä asiat tapahtuvat, ilman mitään suunnitelmallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee seurustelemaan, saanti 3kk sisään on varmaa. En tosin ymmärrä mitä jotkut noinkin kauan pihtaa, kun vääjäämätöntähän tuo seksi on.
No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :D
En ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.
Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen.
Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?
En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.
"Unelmien nainen" ja "panttaa seksiä" eivät kohtaa ajatusmaailmassani. Seksi on minulle sen verran tärkeä asia, että en missään nimessä halua toistamiseen suhteeseen, jossa sitä saa kerran viikossa. Uskon vahvasti, että kun kahdella ihmisellä oikeasti kemiat kohtaavat, siinä ei kauheasti mietitä, monennetko treffit on menossa. Jos tuntuu oikealta ja fiilis on hyvä, niin sitten on ihan luvallista edetä sen mukaan. :) T: se, jota lainasit
"Seksin panttaaminen" ei taas ole minulle relevantti käsite. Harva meistä esimerkiksi tykkää kahvista silloin kun ensi kerran sitä kokeilee, vaikka juoma olisi mitä parhaimmista kahvipavuista, ja totuttelun jälkeen joisi kahvia säännöllisesti joka päivä. Panttaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että estelee vain jonkin periaatteen takia vaikka oikeasti olisi valmis itsekin. Mutta kaikki eivät välttämättä ole valmiita heti, johtuu se sitten omasta persoonallisuudesta tai vaikka huonoista kokemuksista. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse muuta kuin lukea tätä viestiketjua ja hyväksyä ihmisten tarkoittavan rehellisesti sitä, mitä he sanovat.
Eipä silti, on hienoa että olet päässyt kokemaan rakkautta ja himoa ensi silmäyksellä, mutta minä puolestani uskon vakaasti, että loppupeleissä kaikin puolin tyydyttävä ja onnellinen rakkaussuhde on mahdollista saavuttaa myös hitaammalla vauhdilla kuin mitä teillä kävi. Ja toivon, ettei kukaan missaa onneaan vain sen takia, että on säätänyt itselleen tietyt aikaperiaatteet eikä jaksa olla kärsivällinen.Eikö tässä aloituksessa ollut juuri tästä kysymys. Mietitään, koska sopii mennä sänkyyn, koska edellinen suhde kaatui liian nopeaan etenemiseen.
Ei vaan kyse tässä aloituksessa on nähdäkseni siinä, että ap ei ole valmis seksiin huonojen kokemuksiensa takia. Seksi ei tunnu hänestä ajatuksena ikävältä seurustelukumppaninsa kanssa, mutta hän ei ole vielä valmis siirtymään ajatuksista tekoihin. Luottamus toiseen ei ole vielä tarpeeksi vakaalla pohjalla.
Aloittaja kirjoitti näin: " Haluaisin tutustua vähän paremmin ensin ja vasta muutaman viikon päästä sänkyhommia, jotta tästä ei tulisi pelkkää kevyttä juttua."
Minä kyllä ymmärrän tuon lauseen nimenomaan siten, että sänkyhommat estäisivät jutun kehittymisen vakavaksi. Luottamuksen puutteeseen tuossa ei kyllä mielestäni viitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee seurustelemaan, saanti 3kk sisään on varmaa. En tosin ymmärrä mitä jotkut noinkin kauan pihtaa, kun vääjäämätöntähän tuo seksi on.
No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :D
En ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.
Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen.
Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?
En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.
"Unelmien nainen" ja "panttaa seksiä" eivät kohtaa ajatusmaailmassani. Seksi on minulle sen verran tärkeä asia, että en missään nimessä halua toistamiseen suhteeseen, jossa sitä saa kerran viikossa. Uskon vahvasti, että kun kahdella ihmisellä oikeasti kemiat kohtaavat, siinä ei kauheasti mietitä, monennetko treffit on menossa. Jos tuntuu oikealta ja fiilis on hyvä, niin sitten on ihan luvallista edetä sen mukaan. :) T: se, jota lainasit
"Seksin panttaaminen" ei taas ole minulle relevantti käsite. Harva meistä esimerkiksi tykkää kahvista silloin kun ensi kerran sitä kokeilee, vaikka juoma olisi mitä parhaimmista kahvipavuista, ja totuttelun jälkeen joisi kahvia säännöllisesti joka päivä. Panttaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että estelee vain jonkin periaatteen takia vaikka oikeasti olisi valmis itsekin. Mutta kaikki eivät välttämättä ole valmiita heti, johtuu se sitten omasta persoonallisuudesta tai vaikka huonoista kokemuksista. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse muuta kuin lukea tätä viestiketjua ja hyväksyä ihmisten tarkoittavan rehellisesti sitä, mitä he sanovat.
Eipä silti, on hienoa että olet päässyt kokemaan rakkautta ja himoa ensi silmäyksellä, mutta minä puolestani uskon vakaasti, että loppupeleissä kaikin puolin tyydyttävä ja onnellinen rakkaussuhde on mahdollista saavuttaa myös hitaammalla vauhdilla kuin mitä teillä kävi. Ja toivon, ettei kukaan missaa onneaan vain sen takia, että on säätänyt itselleen tietyt aikaperiaatteet eikä jaksa olla kärsivällinen.
Ja minä toivon, ettei kukaan missaa onneaan vain sen takia, että on säätänyt itselleen tietyt periaatteet ensitreffien tapahtumiin ja niiden jälkeiseen yhteydenpitoon (nämä "pitää odottaa 3 päivää koska en halua vaikuttaa liian innokkaalta" -bullshitit) ja muu vastaava. Jos haluat laittaa treffikumppanillesi viestin, LAITA. Nämä kolmen päivän karenssiajat ovat ihmisten keksimiä kaavoja, eikä niitä ole pakko noudattaa. T: se, jota lainasit
Eivät kai nuo mitään periaatteita tai kaavoja ole, vaan niissä pohditaan sitä, miten toinen osapuoli suhtautuu viesteihin ja muihin aloitteisiin. Jos yleisesti tiedetään, että liika innokkuus ja jatkuva viestittely monia ahdistaa, ei yksinkertaisesti kannata pilata mitään liialla innokkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapailin miestäni, niin kesti 3 kk ennen seksiä. Pussailtu oltiin kyllä. Käytiin usein kävelyillä ja harrastettiin jotain yhteistä, istuskeltiin merenrannassa, käytiin syömässä ja katseltiin kotona videoita tms. Minusta pari viikkoa ja heti sänkyyn on todella nopeasti.
Millä vuosikymmenellä tämä tapahtui? Nykymiehet (nuoret) odottavat usein seksiä viimeistään 3. treffeillä. Silloinkin kun olisivat kiinnostuneita parisuhteesta naisen kanssa ja täten tutustumassa ns. tosimielellä.
Juuri aloittaja sanoi, ettei edellisistä jutuista ole tullut mitään, kun on menty heti kolmansilla treffeillä sänkyyn. Miksi pitäisi toistaa samoja asioita, jos sitä kautta ei ole päässyt haluamaansa lopputulokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :DEn ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen.
Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.
"Seksin panttaaminen" ei taas ole minulle relevantti käsite. Harva meistä esimerkiksi tykkää kahvista silloin kun ensi kerran sitä kokeilee, vaikka juoma olisi mitä parhaimmista kahvipavuista, ja totuttelun jälkeen joisi kahvia säännöllisesti joka päivä. Panttaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että estelee vain jonkin periaatteen takia vaikka oikeasti olisi valmis itsekin. Mutta kaikki eivät välttämättä ole valmiita heti, johtuu se sitten omasta persoonallisuudesta tai vaikka huonoista kokemuksista. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse muuta kuin lukea tätä viestiketjua ja hyväksyä ihmisten tarkoittavan rehellisesti sitä, mitä he sanovat.Eipä silti, on hienoa että olet päässyt kokemaan rakkautta ja himoa ensi silmäyksellä, mutta minä puolestani uskon vakaasti, että loppupeleissä kaikin puolin tyydyttävä ja onnellinen rakkaussuhde on mahdollista saavuttaa myös hitaammalla vauhdilla kuin mitä teillä kävi. Ja toivon, ettei kukaan missaa onneaan vain sen takia, että on säätänyt itselleen tietyt aikaperiaatteet eikä jaksa olla kärsivällinen.
Eikö tässä aloituksessa ollut juuri tästä kysymys. Mietitään, koska sopii mennä sänkyyn, koska edellinen suhde kaatui liian nopeaan etenemiseen.
Ei vaan kyse tässä aloituksessa on nähdäkseni siinä, että ap ei ole valmis seksiin huonojen kokemuksiensa takia. Seksi ei tunnu hänestä ajatuksena ikävältä seurustelukumppaninsa kanssa, mutta hän ei ole vielä valmis siirtymään ajatuksista tekoihin. Luottamus toiseen ei ole vielä tarpeeksi vakaalla pohjalla.
Aloittaja kirjoitti näin: " Haluaisin tutustua vähän paremmin ensin ja vasta muutaman viikon päästä sänkyhommia, jotta tästä ei tulisi pelkkää kevyttä juttua."
Minä kyllä ymmärrän tuon lauseen nimenomaan siten, että sänkyhommat estäisivät jutun kehittymisen vakavaksi. Luottamuksen puutteeseen tuossa ei kyllä mielestäni viitata.
Ap kirjoitti myös: "Tarkoitukseni ei ole pihdata, vaan haluaisin siirtyä seksiin vasta kun olen enemmän ihastunut. Aiemmin olen mokannut, kun olen mennyt aika pian, esim. 3. tapaamisella sänkyyn ja suhteista ei ole tullut sitä mitä olisin halunnut." Minä tulkitsen asian niin, että hän ei ole vielä kovin ihastunut eikä seksiin siis ole ainakaan hänen puoleltaan vielä suurta tarvetta/kiinnostusta. Aiemmin hän meni nopeammin sänkyyn, mutta pitää sitä nyt virheenä (joskaan ap ei avaa tarkemmin vanhojen, epäonnisten suhteiden olosuhteita, eikä toki tarvitsekaan). Eli hänellä on yleistä epäluottamusta miehiä kohtaan seksin tiimoilta, eikä hän ole vielä varma, onko nykyinen mies luottamuksen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :DEn ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen.
Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.
"Seksin panttaaminen" ei taas ole minulle relevantti käsite. Harva meistä esimerkiksi tykkää kahvista silloin kun ensi kerran sitä kokeilee, vaikka juoma olisi mitä parhaimmista kahvipavuista, ja totuttelun jälkeen joisi kahvia säännöllisesti joka päivä. Panttaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että estelee vain jonkin periaatteen takia vaikka oikeasti olisi valmis itsekin. Mutta kaikki eivät välttämättä ole valmiita heti, johtuu se sitten omasta persoonallisuudesta tai vaikka huonoista kokemuksista. Sen ymmärtämiseksi ei tarvitse muuta kuin lukea tätä viestiketjua ja hyväksyä ihmisten tarkoittavan rehellisesti sitä, mitä he sanovat.Eipä silti, on hienoa että olet päässyt kokemaan rakkautta ja himoa ensi silmäyksellä, mutta minä puolestani uskon vakaasti, että loppupeleissä kaikin puolin tyydyttävä ja onnellinen rakkaussuhde on mahdollista saavuttaa myös hitaammalla vauhdilla kuin mitä teillä kävi. Ja toivon, ettei kukaan missaa onneaan vain sen takia, että on säätänyt itselleen tietyt aikaperiaatteet eikä jaksa olla kärsivällinen.
Eikö tässä aloituksessa ollut juuri tästä kysymys. Mietitään, koska sopii mennä sänkyyn, koska edellinen suhde kaatui liian nopeaan etenemiseen.
Minä kyllä ymmärrän tuon lauseen nimenomaan siten, että sänkyhommat estäisivät jutun kehittymisen vakavaksi. Luottamuksen puutteeseen tuossa ei kyllä mielestäni viitata.Ap kirjoitti myös: "Tarkoitukseni ei ole pihdata, vaan haluaisin siirtyä seksiin vasta kun olen enemmän ihastunut. Aiemmin olen mokannut, kun olen mennyt aika pian, esim. 3. tapaamisella sänkyyn ja suhteista ei ole tullut sitä mitä olisin halunnut." Minä tulkitsen asian niin, että hän ei ole vielä kovin ihastunut eikä seksiin siis ole ainakaan hänen puoleltaan vielä suurta tarvetta/kiinnostusta. Aiemmin hän meni nopeammin sänkyyn, mutta pitää sitä nyt virheenä (joskaan ap ei avaa tarkemmin vanhojen, epäonnisten suhteiden olosuhteita, eikä toki tarvitsekaan). Eli hänellä on yleistä epäluottamusta miehiä kohtaan seksin tiimoilta, eikä hän ole vielä varma, onko nykyinen mies luottamuksen arvoinen.
Voin vielä selventää... Minulla on kaksi syytä, miksi en halua heti tutustumisen alussa seksiä. Ensinnäkin, en saa seksistä kovin paljon irti, jos molemmilla ei ole tunteita toista kohtaan. Ja jos tunteita on, seksi on tosi ihanaa.
Sen lisäksi haluan ensin varmistua siitä, että ajatuksemme kohtaavat riittävän hyvin. Aiemmissa tapailusuhteissa olen mennyt näin jälkikäteen ajateltuna liian pian sänkyyn oltuani alussa ihastunut ja suhde on osittain rakentunut komeiden miesten kanssa fyysisen vetovoiman varaan... Ja ero on lopulta tullut, kun olemme oppineet tuntemaan toisiamme paremmin. Ajattelin siis tällä kertaa keskittyä aluksi siihen, että tutustun vähän paremmin kuin vain parilla treffeillä, ja kun tunteita on enemmän syntynyt, heittäydyn täysillä.
Seurustelin miehen kanssa kolme vuotta ennen kuin harrastimme seksiä. Hyväilkää käsillänne ja suullanne ja siirtykää myöhemmin itse penetraatioon.