Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka se "hitaasti eteneminen" onnistuu? (tapailusta ja seksistä)

Vierailija
06.08.2016 |

Meillä on juttu aluillaan yhden miehen kanssa. Haluaisin tutustua vähän paremmin ensin ja vasta muutaman viikon päästä sänkyhommia, jotta tästä ei tulisi pelkkää kevyttä juttua. Mies on antanut ymmärtää, että haluaisi myös löytää jotain vakavampaa. Itsekin olen kiinnostunut seurustelumielessä. Tähän asti ollaan nähty 4 kertaa (1-2 kertaa viikossa). Kohta mies saattaisi yrittää viedä tilannetta makuuhuoneen suunnalle... Miten seksiin siirtymistä voi "pitkittää"?

Näemme yleensä toisen luona. Miten kauan on mielestänne sopivaa antaa miehen odottaa sänkyhommia? Tarkoitukseni ei ole pihdata, vaan haluaisin siirtyä seksiin vasta kun olen enemmän ihastunut. Aiemmin olen mokannut, kun olen mennyt aika pian, esim. 3. tapaamisella sänkyyn ja suhteista ei ole tullut sitä mitä olisin halunnut.

N29

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapailin miestäni, niin kesti 3 kk ennen seksiä. Pussailtu oltiin kyllä. Käytiin usein kävelyillä ja harrastettiin jotain yhteistä, istuskeltiin merenrannassa, käytiin syömässä ja katseltiin kotona videoita tms. Minusta pari viikkoa ja heti sänkyyn on todella nopeasti.

Vierailija
2/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistettynä: haluaisin seurustelusuhteen ja siksi en halua kiirehtiä sänkyyn. Seksi on minulle tärkeä osa seurustelua, mutta en halua sänkyyn ennen vähän paremmin tuntemista.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta suhde voisi edetä haluamallasi tavalla, teidän on pystyttävä puhumaan seksistä. Jos se ei onnistu, suhdekaan tuskin onnistuu. Toisin sanoen sinun pitää kertoa miehelle ettet halua seksiä heti tapailun alkuvaiheessa. Sitä ei kannata kertoa että teet tämän koska aikaisemmat suhteet eivät ole seksin jälkeen jatkuneet, voi olla vähän turn off.

Vierailija
4/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ne haarat kiinni ja odota alttarilla.

Vierailija
5/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsee seurustelemaan, saanti 3kk sisään on varmaa. En tosin ymmärrä mitä jotkut noinkin kauan pihtaa, kun vääjäämätöntähän tuo seksi on.

Vierailija
6/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapailin miestäni, niin kesti 3 kk ennen seksiä. Pussailtu oltiin kyllä. Käytiin usein kävelyillä ja harrastettiin jotain yhteistä, istuskeltiin merenrannassa, käytiin syömässä ja katseltiin kotona videoita tms. Minusta pari viikkoa ja heti sänkyyn on todella nopeasti.

Millä vuosikymmenellä tämä tapahtui? Nykymiehet (nuoret) odottavat usein seksiä viimeistään 3. treffeillä. Silloinkin kun olisivat kiinnostuneita parisuhteesta naisen kanssa ja täten tutustumassa ns. tosimielellä.

Sanomattakin selvää, että en nykyisin paljon miehiä treffaile kun en kykene harrastamaan seksiä kuin sellaisten miesten kanssa, joihin luotan, jotka tunnen jotenkin ja joihin olen ihastunut. Tarkoittaa täten ainakin reilua kuukautta, paria :/

Vierailija
7/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tota pihtailua pihtailun ilosta. Jos natsaa, niin natsaa, ei se siitä parane, vaikka oottaisit vuoden.

Vierailija
8/47 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika urpo pariskunta, jos ei tosiaan edes kolmansilla treffeillä anna lupaa hiplailla alapäitä. Jotain kirkkoako ne on perustamassa?

Vierailija
9/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosikymmenellä tämä tapahtui? Nykymiehet (nuoret) odottavat usein seksiä viimeistään 3. treffeillä. Silloinkin kun olisivat kiinnostuneita parisuhteesta naisen kanssa ja täten tutustumassa ns. tosimielellä.

Sanomattakin selvää, että en nykyisin paljon miehiä treffaile kun en kykene harrastamaan seksiä kuin sellaisten miesten kanssa, joihin luotan, jotka tunnen jotenkin ja joihin olen ihastunut. Tarkoittaa täten ainakin reilua kuukautta, paria :/

Kiva kuulla, että muilla on samanlaisia ajatuksia. Tuollainen kuukausi-pari olisi kiva tapailla ennen "kunnon" seksiä. Sitä ennen on ok silitellä ja tunnustella, mutta pian ekojen tapaamisten jälkeen kunnon paneminen ei innosta.

T. Ap

Vierailija
10/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaatte kotona? Käykää treffeillä, ulkona syömässä, teatterissa, leffassa, konserteissa... Itse sinkkuna pidin kaikki tapaamiset julkisilla paikoilla, kunnes alkoi tuntua siltä että tästä saattaisi tulla jotain vakavampaa.

Vierailija
11/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tota pihtailua pihtailun ilosta. Jos natsaa, niin natsaa, ei se siitä parane, vaikka oottaisit vuoden.

Kaikki eivät lämpene toiselle heti tai muuten tunne oloaan tarpeeksi mukavaksi toisen seurassa, jotta haluaisi hypätä heti sänkyyn. Ei kyseessä ole todellekaan pihtailu pihtailun ilosta, vaan sen odottamisesta, että alkaa tehdä mieli. Et kai sinäkään syö automaattisesti aina kun näet ruokaa, vaan odotat että tulee nälkä. Tai kerro jollekulle vähän aikaa tuntemallesi hyvin henkilökohtaisia asioitasi. Luottamus ei aina synny heti ensi tapaamisella.

Vierailija
12/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääsee seurustelemaan, saanti 3kk sisään on varmaa. En tosin ymmärrä mitä jotkut noinkin kauan pihtaa, kun vääjäämätöntähän tuo seksi on.

No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :D

En ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.

Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen. 

Vierailija
13/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi liity siihen mitenkään, että onko homma toimiakseen vai ei. Onhan se toisaalta kiva odotella, mutta toisaalta tulee vain suorituspaineita tai suurin jännitys ehtii jo häipyäkin siinä jahkatessa. Ja jos seksi ei toimi, on paljon kätevämpää jatkaa elämää kun ei ole vielä mitään niin voimakasta tunneyhteyttä. Ja jos seksi toimii, niin voi hyvä jumala miten se sitten onkin menoa.

Vierailija
14/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka eivät malta odottaa eivät ole rakkauden ja panostuksen arvoisia. Opin tämän parin kantapään kautta. Ja siinä vaiheessa kun mies käy kärsimättömäksi ja painostaa, juokse.

Vierailija
15/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapaatte kotona? Käykää treffeillä, ulkona syömässä, teatterissa, leffassa, konserteissa... Itse sinkkuna pidin kaikki tapaamiset julkisilla paikoilla, kunnes alkoi tuntua siltä että tästä saattaisi tulla jotain vakavampaa.

Kiitos ajatuksistasi. Minulla tuli jo ensimmäisellä treffikerralla tunne, että voisi tulla vakavampaa... Ja sen jälkeen mieskin on puhunut jokaisella tapaamisella sillä tavalla, että rivien välistä olen ymmärtänyt hänen olevan kiinnostunut vakavammasta jutusta kanssani. Miehen taloustilanne on tällä hetkellä sellainen, että ulkona syömiset, teatterit yms. eivät ole kovin hyvä idea. Itsekin opiskelen vielä hetken aikaa, joten rahaa ei erityisen paljon ole...

Vierailija
16/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta tule mitään.

Vierailija
17/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. En odottaisi KETÄÄN naista yli viikkoa kauempaa. Olen kertonutkin tämän stoorin, mutta nykyisen kanssa oltiin treffien alusta sängyssä alle tunnin päästä. Oltiin juteltu somessa parina päivänä (useamman tunnin ajan) ja päätimme nähdä. Kävin hakemassa naisen metroasemalta, josta ajoimme luokseni iltateelle. Ensimmäinen kosketus ja molemmilla oli pulssi 200 kieppeillä. :D Vaatteet pois ja sänkyyn. Seksi oli uskomatonta. Molempien mielestä. :D

En ollut ikinä tuntenut sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin tämän naisen kanssa, vaikka olen ehtinyt olla jo naimisissakin. Tunne tuntui olevan molemminpuoleinen, sillä emme malttaneet pitää näppejämme erossa toisistamme seksin jälkeenkään. Tästä parin kuukauden päästä muutimme yhteen. Kihlat vaihdettiin neljän kuukauden päästä. Siitä puolen vuoden päästä menimme naimisiin. Tästä on nyt pari vuotta ja kaikki on edelleenkin kuin sadusta.

Kun kolahtaa kunnolla ja tunne on molemminpuoleinen, kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Halullekin voi antaa periksi, jos molemmat haluavat. Aikuisiahan tässä ollaan, ja säännöt saa tehdä itse, kunhan molemmilla on kivaa ja molemmat haluavat samaa. Haistatimme näille "kirjoittamattomille säännöille" pitkät ja teimme niin kuin hyvältä tuntui. Niin olemme tehneet senkin jälkeen. 

Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?

En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.

Vierailija
18/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 4 vuotta sitten. Minä olin 41 v ja mies vähän vanhempi, molemmilla lapsia edellisistä liitoista ja mulla n 15 partneria ja miehellä lähemmäs sata. Kumpikin oli sitä mieltä, että hitaasti hyvä tulee ja että jos aloittaa heti seksillä, niin suhde ei kehity tarpeeksi syvälliseksi alkumetreillä. Mies sanoi suoraan, dttä hän tietää kokemuksesta, että menettää mielenkiinnon naiseen totaalisesti, jos seksiä saa liian helposti heti alkuun.

Vierailija
19/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tämä unelmiesi nainen ei olisikaan tuntenut aivan heti samoin kuin sinä? Olisitko odottanut häntä yli viikon? Vai vaaditaanko täydelliseen rakkauteen se, että molemmat ovat heti ensitapaamisesta lähtien aivan samoilla linjoilla?

En yritä kettuilla tai mitään, olen vain utelias. Olen vilpittömästi iloinen puolestasi ja toivon teille kaikkea hyvää jatkossakin. En vain voi olla miettimättä, että olisiko onnesi mennyt sivu suun, jos jostain syystä teillä ei olisi natsannutkaan niin hyvin heti ensitapaamisella.

"Unelmien nainen" ja "panttaa seksiä" eivät kohtaa ajatusmaailmassani. Seksi on minulle sen verran tärkeä asia, että en missään nimessä halua toistamiseen suhteeseen, jossa sitä saa kerran viikossa. Uskon vahvasti, että kun kahdella ihmisellä oikeasti kemiat kohtaavat, siinä ei kauheasti mietitä, monennetko treffit on menossa. Jos tuntuu oikealta ja fiilis on hyvä, niin sitten on ihan luvallista edetä sen mukaan. :) T: se, jota lainasit

Vierailija
20/47 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät lämpene toiselle heti tai muuten tunne oloaan tarpeeksi mukavaksi toisen seurassa, jotta haluaisi hypätä heti sänkyyn. Ei kyseessä ole todellekaan pihtailu pihtailun ilosta, vaan sen odottamisesta, että alkaa tehdä mieli. Et kai sinäkään syö automaattisesti aina kun näet ruokaa, vaan odotat että tulee nälkä. Tai kerro jollekulle vähän aikaa tuntemallesi hyvin henkilökohtaisia asioitasi. Luottamus ei aina synny heti ensi tapaamisella.

Aloituksesta saa kyllä sen kuvan, että aiempi suhdeyritys olisi mennyt mönkään juuri sen takia, että sänkyyn mentiin liian pian. Tottakai jokainen määrittelee tahdin itse, mutta minustakin on jotenkin hölmö ajatus tämä, että "nyt en halua mokata, tämän miehen kanssa haluan jotain vakavampaa" --> "en mene sänkyyn". Ihan kuin se sänkyyn meneminen olisi pilannut koko jutun. Eiköhän se aiempikin suhde olisi kaatunut ennemmin tai myöhemmin, vaikkei sänkyyn olisi mentykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme