Varasin tanaan papa-kokeeseen ajan omaan tk:een, naislaakarille. Mua hirvittaa/allottaa menna sinne . Oon ihan normaalipainon rajoissa, muutama ylimaaranen kilo jai
raskaudesta. Mietin/ säälin jo tätä lääkäriä kun hän joutuu sorkkimaan alapäätäni, läskinen peppu ja reidet siinä tutkimuspöydällä.Tiedän että tää kuulostaa pimeeltä, työtäänhän se lekuri tekee. Ja varmaan on nähny pahempiakin paikkoja. Mut silti.. onko muita jotka jännittävät/joutuvat tsemppaan gyne-tutkimukseen menoa?Palauttakaa kiltisti mut järkiin.
Kommentit (3)
Ymmärrän sua silti. Ei se alapään tutkiminen mitään mukavaa ole. Se on intiimein paikka ihmisellä. Kerran jouduin menemään peseytymättömänä gynekologille, en muista miksi. Silloin nolotti ja sanoin siitä. Miesgyne vaan sanoi, että nämä ovat normaaleja asioita.
Ymmärrän sua silti. Ei se alapään tutkiminen mitään mukavaa ole. Se on intiimein paikka ihmisellä. Kerran jouduin menemään peseytymättömänä gynekologille, en muista miksi. Silloin nolotti ja sanoin siitä. Miesgyne vaan sanoi, että nämä ovat normaaleja asioita.
just papa-kokeessa. Eipä tullut tuollaiset asiat edes mieleeni, kun olin siinä. Ne lääkärit on tosiaan tottuneet kaikkeen. Mua itseäni nolottaa se, kun en voi herkän ihoni vuoksi ajaa kainalokarvojani. Normaaleja asioita kaikki. Älä nolostele.