Kuinka ennen voitiin laihduttaa tai välttää turvotusta kun ei ulkoilutettu vesipulloja?
Kysymys teille kaikille jotka viette vesipullojanne ulkoilemaan kuten ystäviänne tai lapsianne.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap meinaa ettei ennenvanhaan juotu vettä? Että ihan uusi massamuoti tämä vedenjuonti!
Kirnupiimää ennen janoon juotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap meinaa ettei ennenvanhaan juotu vettä? Että ihan uusi massamuoti tämä vedenjuonti!
Kirnupiimää ennen janoon juotiin.
Ja pontikkaa.
Ehkä ennen vanhaan ihmiset eivät olleet sellaisia syöttöporsaita joiden olisi edes pitänyt laihduttaa ja siten urheilla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli vesiposteja kadun varsilla.
70-90-luvulla ihmiset joivat vesiposteista? Lol
Vesipulloo oon kantanut mukanani jo vuosia, koska on alhainen verenpaine ja helposti rupeaa heikottamaan. Lämpimillä keleillä pakko olla mukana.
Voi pyhä sylvi että voi joidenkin elämä olla tyhjää kun juominen saa aikaan noin suuria tunteita. Veden juonti, tuo yksi elämää ylläpitävä toiminto.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille kaikille jotka viette vesipullojanne ulkoilemaan kuten ystäviänne tai lapsianne.
Yrität tehdä tikusta asiaa?
Itse lenkkeilen aktiivisesti, enkä kyllä lenkkipoluilla näitä pullojen raahajia ole nähnyt. Kuntosaleillahan nämä pullojen roudaajat viihtyvät, ei niitä juurikaan ulkoliikunnassa näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä että nykyään jopa selitellään omaa turpeaa naamaa veden syyksi.
"En oo ulkoiluttanut pulloa joten olen läski"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sitä että nykyään jopa selitellään omaa turpeaa naamaa veden syyksi.
"En oo ulkoiluttanut pulloa joten olen läski"
Kuka selittää? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla vesipullo mukana koska imetän. Ennen imetävät äidit eivät urheilleet
Mikä on ennen? sain lapseni 70-luvun alussa ja urheilin raskausajan ja imetysajan, mutta ei tullut mieleenkään ulkoiluttaa vesipulloa.