Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jonka mielestä DEXTERISSÄ on vissiin ärsyttävimmät naishahmot/näyttelijät ikinä?

Vierailija
06.08.2016 |

1. Dexterin siski Debra. Hetkittäin tulee mieleen että oletkohan sä vähän huono näyttelijä?

2. Dexterin tyttökaveri Rita. Ehkä ällöttävin näistä kaikista. Tekis mieli huutaa että nyt saatana lopeta toi pikkutyttömäinen sössötys ja puhu kun aikuinen nainen! Jossain kohtauksissa kyllä todella kaunis!

3. Dexterin syrjähyppy Lila. Tarviiko mun edes perustella?

Siitä tummaihoisesta ylikonstaapeli naisesta pidän joka oli myös Kylmässä ringissä. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina luulin että kuvittelin pienessä mielessäni ettei Debra ole kaksinen näyttelijä kunnes luin arvosteluja ja huomasin että suurin osa katsojista on samaa mieltä. Ei hän nyt sentään mitään Gilmoren tyttöjen Roryn tasoa ole mutta tuntuu että kyllä suurin osa telkkariin asti päässeistä näyttelijöistä olis saannut tuosta roolista enemmän irti. Eipä häntä ole Dexterin jälkeen tainnut missään näkyäkkään? Eikä kyllä sen enempää Roryakaan.Thank god!

Vierailija
2/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Debra on ihana. Hän on niin ahdistunut ja traumaattinen ja hirveän ruma suustaan, eikä ollenkaan sellainen sievä tavis tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Ritan lapset oli yllättävän päteviä lapsinäyttelijöiksi. Tai no lähinnä se pikkupoika. Ei tullut yhtään sellanen fiilis että luki suoraan paperista tai joku kuiskas korvaan vuorosanat kuten esim. Modernin perheen Lily! Kauheaa katseltavaa.

Vierailija
4/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ap olla aika alussa jos noi on sun inhokit?

Vierailija
5/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ne veti! Upea sarja<3

Vierailija
6/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teki aina välillä pahaa katella Dexteriä Michaelin ja Jenniferin avioeron jälkeen. Tai ehkä vasta sen jälkeen kun näin haastattelun missä Jennifer purskahti sydänmurskana itkuun kun häneltä kysyttiin erosta. Varmaa ollu kiva mennä röihin sen jälkeen! Tyttöparka<3

Vierailija
7/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexter♡

Vierailija
8/31 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debraa mä en voinut sietää, meinasin sen takia lopettaa sarjan katsomisenkin. Huutoon ja kiroiluun peitetty koko rooli, mutta ehkä se on lahjoista sitten kiinni, miten roolin rakentaa.

Rita oli mun mielestä sensuelli nainen, nyt kun toit esille tuon puhetavan, olihan se ärsyttävä.

Sitä Lilaa en voinut sietää. Se raivostuttava hahmo ja täysin turha.

Se latinopomo oli mahtava tosiaan. Lunttasin nimen Maria LaGuerta (Lauren Luna Vélez). Kaunis ja jämäkkä. :)

Vierailija
9/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka_ kirjoitti:

Debraa mä en voinut sietää, meinasin sen takia lopettaa sarjan katsomisenkin. Huutoon ja kiroiluun peitetty koko rooli, mutta ehkä se on lahjoista sitten kiinni, miten roolin rakentaa.

Rita oli mun mielestä sensuelli nainen, nyt kun toit esille tuon puhetavan, olihan se ärsyttävä.

Sitä Lilaa en voinut sietää. Se raivostuttava hahmo ja täysin turha.

Se latinopomo oli mahtava tosiaan. Lunttasin nimen Maria LaGuerta (Lauren Luna Vélez). Kaunis ja jämäkkä. :)

Mä inhosin sitä akkaa. Sehän oli tosi huono pomo, kiero ja puolueellinen. Yritti kateellisena estää mm. Debran ylenemisen ja flirttaili Dexterille ja muuta. Ihan paska.

Vierailija
10/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritasta tykkäsin tosi paljon ekallakaudella! Sen jälkeen oli vastenmielinen.

Depraa en voinnu ensin sietää mutta opin tykkäämään tosi paljon.

Vierailija
11/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää keskustelu ole vuosikymmenen myöhässä? Kuinka vanhoja sarjoja ihmiset oikeen kattelee:O

Vierailija
12/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti taas kaikki nuoret ja kauniit naishahmot. :D

Vierailija
13/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää keskustelu ole vuosikymmenen myöhässä? Kuinka vanhoja sarjoja ihmiset oikeen kattelee:O

Kymmenen vuotta on vanha? Aistin 15-vuotiaan.

Vierailija
14/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila oli mun mielestä tosi maskuliininen.

Vierailija
15/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin noista kaikista, ja Hannah se vasta ihana olikin! Mun mielestä sarja olisi voinut päättyä ihan toisella tavalla :(

Vierailija
16/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä vaan vähän kare ap?

Vierailija
17/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tykkäsin <3 heteronaisena vähän ihastuinkin Debraan.

Vierailija
18/31 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teki aina välillä pahaa katella Dexteriä Michaelin ja Jenniferin avioeron jälkeen. Tai ehkä vasta sen jälkeen kun näin haastattelun missä Jennifer purskahti sydänmurskana itkuun kun häneltä kysyttiin erosta. Varmaa ollu kiva mennä röihin sen jälkeen! Tyttöparka<3

Linkkiä?!!

Vierailija
19/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kolmannellakaudella ja en tiedä onko toi Debra käynnyt jotain kursseja näyttelemisestä vai vaan sisäistännyt ton roolin mutta ei ole kyllä yhtään kökköä hänen roolityöskentelynsä enää. Oikeestaan aika ihana! Hänen hiusten leikkuu on ehkä yks epäonnistuneimmista mitä ole nähnyt. Leikata nyt hyväkuntonen pitkätukka muodottomaksi polkaksi.

Rita on muuttunnut sellaseks piikiks mun lihassani että tekis mieli kelata kohtaukset missä hän on. Muistaakseni hän sössötti ihan samallalailla Täydellisissä naisissa siinä lesbon roolissa?

Lila saikin ansionsa mukaan Dexterin käsittelyssä tokankauden lopussa ja hyvä niin.

Ap

Vierailija
20/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii ja Dexter ite näyttää mun mielestä tossa ylikasvanneessa tukassaan ihan joltain 60-luvun bändistä karanneelta. Se sopis niin hyvin mustavalkokuviin vaikka Rollareitten sekaan. Nehän oli just tollassia kirveellä veistettyjä. Yhtäaikaa melkein rumia mutta aah niin puoleensavetäviä! Rumankomeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän