Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jonka mielestä DEXTERISSÄ on vissiin ärsyttävimmät naishahmot/näyttelijät ikinä?

Vierailija
06.08.2016 |

1. Dexterin siski Debra. Hetkittäin tulee mieleen että oletkohan sä vähän huono näyttelijä?

2. Dexterin tyttökaveri Rita. Ehkä ällöttävin näistä kaikista. Tekis mieli huutaa että nyt saatana lopeta toi pikkutyttömäinen sössötys ja puhu kun aikuinen nainen! Jossain kohtauksissa kyllä todella kaunis!

3. Dexterin syrjähyppy Lila. Tarviiko mun edes perustella?

Siitä tummaihoisesta ylikonstaapeli naisesta pidän joka oli myös Kylmässä ringissä. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainii ja Dexter ite näyttää mun mielestä tossa ylikasvanneessa tukassaan ihan joltain 60-luvun bändistä karanneelta. Se sopis niin hyvin mustavalkokuviin vaikka Rollareitten sekaan. Nehän oli just tollassia kirveellä veistettyjä. Yhtäaikaa melkein rumia mutta aah niin puoleensavetäviä! Rumankomeita.

Nii muuten näyttää!! Tämä oli nokkela;D

Vierailija
22/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sen näyttelijän syövän jälkeen löikö ne sille peruukin päähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av:lla oppii aina uutta! En ollut tiennyt että:

- Ritan näyttelijä on sama kun Täykkäreitten lesbo.

- Dexter ja siskonsa ovat olleet naimisissa irl:O

- Dexterillä ollut syöpä:(

- Rollarit ovat rumankomeita;)

Vierailija
24/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkäsin <3 heteronaisena vähän ihastuinkin Debraan.

Minä heteronaisena vähän rakastuin Dexteriin

Vierailija
25/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mussukka_ kirjoitti:

Debraa mä en voinut sietää, meinasin sen takia lopettaa sarjan katsomisenkin. Huutoon ja kiroiluun peitetty koko rooli, mutta ehkä se on lahjoista sitten kiinni, miten roolin rakentaa.

Rita oli mun mielestä sensuelli nainen, nyt kun toit esille tuon puhetavan, olihan se ärsyttävä.

Sitä Lilaa en voinut sietää. Se raivostuttava hahmo ja täysin turha.

Se latinopomo oli mahtava tosiaan. Lunttasin nimen Maria LaGuerta (Lauren Luna Vélez). Kaunis ja jämäkkä. :)

Mä inhosin sitä akkaa. Sehän oli tosi huono pomo, kiero ja puolueellinen. Yritti kateellisena estää mm. Debran ylenemisen ja flirttaili Dexterille ja muuta. Ihan paska.

Totta! Olin tuon unohtanut.

Muistin, että se oli niin napakka, mutta sehän lähes kiusasi Debraa. Ja mä diggasin. Ehkäpä juuri siksi, kun se kyykytti alati rähjäävää Debraa ja pussaili Angelin kanssa.

Vierailija
26/31 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä sitä ihminen puheäänelleen voi, mun mielestä Rita oli ihana. ♥ Oli hirvee shokki, kun Trinity tappoi sen neloskauden lopussa. :(

Vierailija
27/31 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun Debra oli tosi tönkkö, mutta ajan myötä siitä kuoritui ihan loistava hahmo ja oma suosikkini. Parit vikat kaudetkin olivat mahtavaa viihdettä (etenkin se, jossa vierailee Julia Stiles), mutta jätä ap ihan viimeinen kausi katsomatta. Se on uskomattoman huonosti käsikirjoitettua kuraa, joka pilaa muiden kausien synnyttämän hyvän fiiliksen.

Vierailija
28/31 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suuri sarjan fani ja tykkäsi Debrasta ja Ritasta. Inhosin LaGuertaa ja Hannahia.

Vierailija
29/31 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin just sarjan lyhyessä ajassa läpi ja huomasin että Ritalle laitettiin ekankauden jälkeen reilun kokoset silarit.

Vierailija
30/31 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin eniten Lumenista.

Vierailija
31/31 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmoina kaikki olivat ärsyttäviä, Debra varmaan vähiten. Hassua kun itse olin juuri ajatellut Debran näyttelijän olevan todella hyvä! Mahtava roolisuoritus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi