Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autolaina

Naruna
06.08.2016 |

Hei osaatteko sanoa mistä saisi edullisen pienen lainan auton hankintaa varten? Olen ostamassa käytettyä autoa, minkä hinta on 6500 euroa. Omaa rahaa on 3500 e. Saako tuolla 3500e:n osuudella vakuudellisen lainan vai ainoastaan vakuudettoman? Jään nyt osittain kotiin lapsen kanssa niin en pysty säästämään loppusummaa. Kiitos vastauksista:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista kysymällä selviää. Miksi et osta alle 3500 euron autoa?

Vierailija
2/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naruna kirjoitti:

Hei osaatteko sanoa mistä saisi edullisen pienen lainan auton hankintaa varten? Olen ostamassa käytettyä autoa, minkä hinta on 6500 euroa. Omaa rahaa on 3500 e. Saako tuolla 3500e:n osuudella vakuudellisen lainan vai ainoastaan vakuudettoman? Jään nyt osittain kotiin lapsen kanssa niin en pysty säästämään loppusummaa. Kiitos vastauksista:)

Ihan hyvän auton saat jo tuolla 3500, kannattaa harkita haluatko tosiaan kuukausittaisen lainalyhennyksen riesaksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kolmentonnin lainan nyt saat varmaan "mistä vaan". Hakisin pankista kulutusluottoa, itse otettii aikanaan nordean joustoluottoa. Atm auto rahotusyhtiön omistuksessa ja maksut ihan karseet.......

Vierailija
4/7 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vielä tuo kysymys eli saanko myös vakuudellisen lainan? Se lienee hieman edullisempi koroiltaan jne? 

Vierailija
5/7 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naruna kirjoitti:

Hei osaatteko sanoa mistä saisi edullisen pienen lainan auton hankintaa varten? Olen ostamassa käytettyä autoa, minkä hinta on 6500 euroa. Omaa rahaa on 3500 e. Saako tuolla 3500e:n osuudella vakuudellisen lainan vai ainoastaan vakuudettoman? Jään nyt osittain kotiin lapsen kanssa niin en pysty säästämään loppusummaa. Olisiko komplett bank pankki hyvä vaihtoehto? Kiitos vastauksista:)

Ihan hyvän auton saat jo tuolla 3500, kannattaa harkita haluatko tosiaan kuukausittaisen lainalyhennyksen riesaksesi.

Jos lainaa päätät hakea niin muista kilpailuttaa se useassa eri pankissa.

Vierailija
6/7 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta, miksette osta edullisempaa autoa? - Sekä noin 3500€ että 6000€ autossa on yhtä lailla vaarana, että jokin "poksahtaa" eli hajoaa ja tulee remonttia... Mitä kuudella tonnilla saa sellaista, mitä ei 3500€ saa?

Vierailija
7/7 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naruna kirjoitti:

Hei osaatteko sanoa mistä saisi edullisen pienen lainan auton hankintaa varten? Olen ostamassa käytettyä autoa, minkä hinta on 6500 euroa. Omaa rahaa on 3500 e. Saako tuolla 3500e:n osuudella vakuudellisen lainan vai ainoastaan vakuudettoman? Jään nyt osittain kotiin lapsen kanssa niin en pysty säästämään loppusummaa. Olisiko komplett bank tai bank norwegian pankki hyvä vaihtoehto? Kiitos vastauksista:)

Jos lainaa päätät hakea niin muista kilpailuttaa se useassa eri pankissa.

Etkö saa autokaupasta edullista rahoitusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan