Palstailevat teinit: miksi olette täällä?
Kertokaa. En ymmärrä mitä saatte irti tästä palstasta.
Kommentit (39)
vitun paljon porvoolaisii, röllejä, tai muuten vain taukkeja
Viihdettä. Ja hyvää sellaista. Joskus toki myös täältä löytyy ihan fiksuja keskustelujakin.
Jotenkin tulee mielikuva vähän sosiaalisesti syrjäytyneestä nuoresta, jolla ei ole ystäviä. Nytkin kaunis kesäilta ja voisi olla kavereiden kanssa harrastuksissa, mutta sen sijaan tappaa aikaa täällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse saat tästä palstasta?
Minulle tämä on ajantappoa. Silloin kun ei ole mitään seuraa, mies töissä ja lapset nukkumassa, vietän aikaa netissä.
Kelakorttityyppi kirjoitti:
Viihteen takia.
Huomasitko tuon "Mies, kumman ottaisit vaimoksesi, Kelakorttityypin vai N17 135 kg:n?" ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Huomasitko tuon "Mies, kumman ottaisit vaimoksesi, Kelakorttityypin vai N17 135 kg:n?" ketjun?
En huomannut, ja harvoin avaankaan itseäni koskevia keskusteluja, ellei minulle olla esitetty otsikossa kysymystä.
En koe olevani niin kiinnostava aihe, että minusta pitäisi tehdä täysin turhanpäiväisiä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
En huomannut, ja harvoin avaankaan itseäni koskevia keskusteluja, ellei minulle olla esitetty otsikossa kysymystä.
En koe olevani niin kiinnostava aihe, että minusta pitäisi tehdä täysin turhanpäiväisiä aloituksia.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2629422/mies_ottaisitko_vaimoksesi_mielu…
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mielikuva vähän sosiaalisesti syrjäytyneestä nuoresta, jolla ei ole ystäviä. Nytkin kaunis kesäilta ja voisi olla kavereiden kanssa harrastuksissa, mutta sen sijaan tappaa aikaa täällä palstalla.
Kävin juuri ulkona ystävän kanssa. Sitten tulin kotiin rentoutumaan ja avasin AV:n. Tämä on kivan aktiivinen keskustelupalsta.
T. Tyttö 16 v.
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Entä tämän:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622209/mika_ihmeen_virtual_friendship_n…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri ulkona ystävän kanssa. Sitten tulin kotiin rentoutumaan ja avasin AV:n. Tämä on kivan aktiivinen keskustelupalsta.
T. Tyttö 16 v.
Minäkin teen yleensä näin. Nyt pariin päivään en ole kyllä jaksanut tehdä kauheasti mitään seurustelusuhteen päättymisen jälkeen (ei mikään teinisuhde niin tärkeä ole, mutta samalla meni koko kaverisuhdekin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Entä tämän:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622209/mika_ihmeen_virtual_friendship_n…
Joo, mutta en kommentoinut, sillä en tykkää nostaa itseäni koskevia, täysin irrevelantteja keskusteluja.
Tylsää ja viihdettä saa. Etsin myös laihdutusvinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihteen takia.
Entä tämän:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622209/mika_ihmeen_virtual_friendship_n…Joo, mutta en kommentoinut, sillä en tykkää nostaa itseäni koskevia, täysin irrevelantteja keskusteluja.
Miten nuo kaksi keskustelua ovat mielestäsi irrelevantteja?
Ajantappamistahan tämä on ja viihdettä, tyhjänpäiväistä ja turhaa. Aivot narikkaan ja av:ta lukemaan. Miksi en? Mitä sen enemmän av-mammakaan av-palstasta saa irti?
Ai tästä Suomen suosituimmasta keskustelupalstasta?