Mitä tekisit jos saisit 50 000e?
Olen huomannut että taidan olla pihi ja tylsä. Sain nimittäin tuollaisen perinnön enkä tehnyt mitään ihmeellistä. Uuden suihkukopin ostin ja laitan vähitellen sijoituksiin.
Kommentit (76)
Matkustaisin Australiaan, kiertelisin siellä pari kuukautta. Ostaisin veneen, lähtisin merille enkä enää koskaan tulisi takaisin.
Tuollaisen summan kun saisin! En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät keksi käyttöä rahalle, minulla ei sellaista ongelmaa ole :D Aivan ensimmäiseksi varaisin ajan rasvaimuun (kyllä, pinnallista, mutta voi voi) jotta saisin tuon ärsyttävän pömppikseni pois. Olen täysin tyytyväinen selluliittia lukuun ottamatta vartalooni, mutta vatsassani on aina ollut ja tulee olemaan sellainen jyrkkä mutta kapea vatsakumpare, joka ei lähde millään. Seuraavaksi ostaisin paljon hopealevyä, ehkä alkuun 10 kpl 50x50 mm paloja, ja uusia pienkoneita pajalleni, mm. valssin ja sulattamon. Sitten lähtisin matkalle; Lappiin, sieltä Norjaan, sieltä Islantiin ja lopuksi Irlantiin. Maksaisin sillä rahalla myös itselleni opiskelumatkan Slovaniaan kuurojenkouluun, ja ajokortin!
Tuollaisesta saa vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin maksullisen miehen.
t. Lihava nainen
Sama täällä! Miehille kelpaa vain hoikat ja kauniit naiset. Olen 159 cm ja 93 kg, joten vihdoinkin saisi miestä. Rahalla saa ja hevosella pääsee :D
Kyllä mulle kelpaa kaunis, pyöreä nainen. Et ole lihava, vaan upea ja muodokas naisellinen nainen.
Mies 181 cm 75 kg
Uudet huonekalut ja kodinkoneet ainakin ensin ja sitten tarpeen mukaan. Säästöön suurin osa kuitenkin.
Rakentaisin autotallin. Laittaisin pihaa, ehkä katettu uima-allas lapsille.
Ap jatkaa:
Nämä kommentit luettuani olen _vakuuttunut_ että olen pihi ja tylsä. Mulle ei tullut mieleenkään edes puolia näistä "sijoituskohteista". Sen sijaan laskeskelin vaan miten paljon esim 40 000 e poikisi vaikka maltillisella 6% tuotolla eläkeikään mennessä. Verot tuosta summasta jo poistin, eli oikeasti perintö oli isompi.
Ei siis vaikuta tuollainen raha mun kaurapuuron tai kauden kasvisten syöntiin mitenkään.
Ap
Möisin nykyisen asuntoni ja ostaisin kivan rivitalokämpän. Ostaisin uuden auton.
Maksaisin opintolainan pois, ostaisin uuden puhelimen ja loput siirtäisin ASP-tilille sopivalla tahdilla.
Jäisin hoitovapaalle kunnes vauva täyttää 2v
Maksaisin yhden remonttilainan kokonaan pois. Tämä helpottaisi arkea (muuta lainaa jäisi vielä). Lopuilla rahoilla perhe lähti unelmien lomamatkalle, matkalle mille ei muuten olisi varaa.
Ei tuolla rahalla oikeastaan tee vielä yhtään mitään.
Asuntovelkaa on jäljellä hieman vajaa 30000, joten se pois. Jonkun verran opiskelrville lapsille lahjarahaa, ehkä se 3999/lapsi. Loput sijoitukseen ja se vakio: lomamatka.
Maksaisin asunto- ja remonttilainan, sekä menisin silmäleikkaukseen, vaatturille, psykoterapiaan ja personal trainerille.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin bucket list:an ja alkaisin toteuttaa. Esim yö sviitissä ja minibaari tyhjäksi. Ja matkustaisin Vancouveriin. Minä en ole pihi.
Tää vastaus jotenkin huvittaa mua 😄 Yö sviitissä, miksi..? Kun nukun, en tiedä, onko ympärillä sviitti vai oma koti. Minibaari tyhjäksi? Baarikaappi on täynnä viinaa nytkin, ei se ole elämäni täyttymys. Matkustaisin Vancouveriin? Ihan kiva, en ole siellä käynytkään, mutta ei myöskään ole korkeimmalla listoillani. Jos olisi, olisin siellä käynyt. En ole pihi minäkään 😀
Sama täällä! Miehille kelpaa vain hoikat ja kauniit naiset. Olen 159 cm ja 93 kg, joten vihdoinkin saisi miestä. Rahalla saa ja hevosella pääsee :D