MITEN NAAPURI VOI PASKOA 5-8 KERTAA PÄIVÄSSÄ?
Anteeksi asia mulle kuulu, mutta asun partitalossa ja kuulen, kun naapurini käy n. 5-8 krt päivässä kakalla. Asuu yksin siis :D
Kommentit (20)
Partytalossa tämä toki on mahdollista.
Kateeks käy!!! Mulla kerran viikossa ja sekin laksatiivin avulla.
Mistä sä sen tiedät? Kuuluuko sieltä ääh ääh plumps plumps aah tai jotain?
Ibs? Sappihapporipuli johtuen sappirakon poistosta?
Mulla on molemmat ja paskon perse ruvella jopa yli 10krt/pvä. Jo kymmenettä vuotta.
Ei paljon naurata.
Kyllä sitä voi paskoa jopa 10 kertaa päivässä. Itselläni on Ibs, ja laktoosi-intoleranssi. Ei ole helppoa noiden vaivojen kanssa. Ei kannata ihmetellä.
Meidän naapuri on nyt tupakoinut 5 kertaa viimeisen puolen tunnin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi asia mulle kuulu, mutta asun partitalossa ja kuulen, kun naapurini käy n. 5-8 krt päivässä kakalla. Asuu yksin siis :D
Tuleeko varpusparvena, vai pökäleinä?
Olipa typerä aloitus, ihme tyyppi oot kun viitsit toisten paskomisista vaivaa nähdä!
Aivan karmeeta kuunnella kun naiset käyttää paskomis sanaa. Parempi olis jos tuo ja kaikki vessassa käymiseen liittyvät sanat kiellettäisiin naisilta.
Ulostaminen on yksilöllistä. Toiseks eiköhän jokainen saa paskoa omassa asunnossaan niin monta kertaa kuin haluaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ibs? Sappihapporipuli johtuen sappirakon poistosta?
Mulla on molemmat ja paskon perse ruvella jopa yli 10krt/pvä. Jo kymmenettä vuotta.
Ei paljon naurata.
Kiitos tästä. Googlasin.
Taidanpa kärsiä sappihapporipulista. En edes tiennyt, että tuollainen on olemassa.
En ole ap:n naapuri, ei se noin paha ole onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinun pitaisi ottaa itseasi niskasta kiinni ja menna naapurin juttusille. Kysyt hanelta suoraan, mutta kohteliaan hillitysti esim. "anteeksi vaan, mutta miksi paskannat tauotta"?
Asiat selviavat puhumalla ja myohemmin voitte yhdessa vaikka naureskella koko episodille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko varpusparvena, vai pökäleinä?
Minkä väristä, keltaista vai mustan kukertavaa?
Tota käypä kysymässä siltä naapurilta :D :D kyllä mullaki on monesti maha sekasi ja joutu ravaamaan kakalla
Lähden heti av:n luettuani päivän kolmannelle paskalle.
Silti teet siitä postauksen? Hanki elämä, mene välillä ulos.