Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun alkuhuuma päättyy

Vierailija
05.08.2016 |

Alkuhuuma on todellakin päättynyt tässä parisuhteessa. Olemme seurustelleet kaksi vuotta, josta olemme asuneet yhdessä 1,5 vuotta. Ja nyt joka. Ikinen. Asia. toisessa ärsyttää. Palatessani työpäivän jälkeen kotiin ketutuskäyräni kasvaa jokaisella askeleella. Ihan sama mitä toinen tekee - ja varsinkin mitä jättää tekemättä - minua ärsyttää.

Ellen välillä siivoa puolisoni jälkiä (eli ole kodinhoitajana), kotimme on kuin sikolätti, ja minua v*tuttaa. Jos kotimme on siistinä, eli olen siivonnut kahden edestä, minua v*tuttaa. Puolisoni voi sanoa tai pyytää minulta käytännössä mitä tahansa ja ensimmäinen reaktioni on kyrpiintyminen. Tätä tahtia saan kraaterin syvyiset otsarypyt jo 25-vuotiaana, sen verran paljon rypistelen kulmiani muilutuksissani.

Onko tämä normaalia ja ohimenevää? Kannattaako sinnitellä? Argh!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että tilanne vaan huononee, ellei kumppani lakkaa pitämästä sua kodinhoitajana. Eikä ne yleensä mihinkään muutu, jos palvelu vaan pelaa. Mieti millaista on kymmenen vuoden päästä? Tuohon tilanteeseen vielä pari penskaa, koira, sun ryppyinen Gordon Ramsay-naama ja loppuhuuma? Tee uukkari.

Vierailija
2/2 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä