Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Löysin miehen puhelimesta ikävän viestin. Miten regoin?
Kommentit (5)
Tuolle on varmasti joku hyvä selitys.
Älä panikoi.
Anna miehen selittää.
Sinä olet se paha kun pengoit viattoman ihmisen puhelimen.
Sitähän sää kysyit.
Oikeasti kyllästyttää kirjoittaa tätä samaa fraasia tuhansia kertoja tänne palstalle: " JÄTÄ SE"
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis miestäs yrittää joku saada huoraksi? Ainakin mun puhelimessa vasemmalla on saapuneet viestit.