Tällaisia sekopäitä lapsenne fanittaa! lasten suosikki sekoillut humalassa
mm. virtsannut laivan kannelle ja haukkunut "ystäviään" huoriksi snapchatissa! eeddspeaks tehnyt näin julkisesti
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Voin kertoa, kun ensin harjoittelet lukemaan... :)
"Sekopää"idoleita löytyy jokaisesta sukupolvesta.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Luin aloituksen läpi etkä maininnut kenenkään nimeä
Palaa siihen "pahimmat sekoilunne kännissä"-ketjuun, saat perspektiiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Luin aloituksen läpi etkä maininnut kenenkään nimeä
äläpä penska saivartele.
Mitä enemmän
nostatte kohua
Sitä enemmän
lapsenne rakastaa mua
joo, kyllä se meni vähän yli siinä vaiheessa kun nuokin klipit julkaisi kaikille avoimessa sosiaalisessa mediassa. olisi vaan pitänyt ne yksityisinä, nuorena tuollaista sattuu ja kaikkea tulee tehtyä, mutta ei niitä tarvitse julkisesti jakaa jos tietää että 300 000-päinen fanilauma koostuu 9-15v esiteineistä ja teineistä.
Ketä kiinnostaa joku random hyypiö?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niitä, joiden pennut käyttää puoli sataa euroa siihen että pääsee näitä hyypiöitä tapaamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niitä, joiden pennut käyttää puoli sataa euroa siihen että pääsee näitä hyypiöitä tapaamaan...
Puoli sataa euroa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli sataa euroa :D
Ei kun täysi sataa. Se on ehkä enemmän.... Mikä sit on vajaa sata? Onko se yksinkertainen? Mun koiranpentu ei ole kyllä tavannut ketään, ei se osaa käyttää rahaakaan.
Enkä edelleenkään googlaa jotain epätoivoista nobodya.
Minun lapsuudessani fanitettiin kavereiden kanssa mm. Hanoi Rocksia, Sex Pistolsia ja Ramonesia. Joten ehkä on ihan hyvät esikuvat noilla nykylapsilla kuitenkin...
Mun lapset fanittaa Adelea, joka siis on tehnyt noin? En jotenkin voi uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan täysin random hyypiö. Youtubessa kanavillaan tilaajia 240000 ja 160000, suurin osa suomalaisia lapsia tai nuoria.
Käyttäytyy kuin mikäkin rietas sika. Tekee tarpeitaan missä sattuu, puhuu härskejä ja ties mitä.
Sitten vielä kehtaa itse selittää esim.
"Joku romanipentu kusee tossa meijän rapunoveen.. en haluis olla rasisti mut..."
Myös tällainen on lapsista tosi hauskaa. Kanavalla 230 tuhatta tilaajaa.
Omat nuoruudenidolit hillui kännissä lähes päivittäin, polttivat ketjussa tupakkaa, haukkuivat poliisia ja olivat noin yleisestikin ns. ääliöitä. Tässä minä silti vaan porskutan, joten eiköhän nykynuoriso selviä tästä skandaalista.
Ei pidä kasvattaa lapsia pumpulissa, normaali maailma tulee silloin vain kahta kauheampana vastaan vanhemmalla iällä.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuudessani fanitettiin kavereiden kanssa mm. Hanoi Rocksia, Sex Pistolsia ja Ramonesia. Joten ehkä on ihan hyvät esikuvat noilla nykylapsilla kuitenkin...
Johnny Ramone oli fiksu mies, libertaristi toisin kuin idiootit Marxistit joita suurin osa punkkareista oli.
Vierailija kirjoitti:
Omat nuoruudenidolit hillui kännissä lähes päivittäin, polttivat ketjussa tupakkaa, haukkuivat poliisia ja olivat noin yleisestikin ns. ääliöitä. Tässä minä silti vaan porskutan, joten eiköhän nykynuoriso selviä tästä skandaalista.
Ei pidä kasvattaa lapsia pumpulissa, normaali maailma tulee silloin vain kahta kauheampana vastaan vanhemmalla iällä.
Tuskin mikäään ideaalitilanne kuitenkaan jos tuollaiset idolit
Kuka?