haluan olla mahdollisimman v****moinen työkaveri, mitä teen?
Eli haluaisin olla mahdollisimman vittumoinen. Työilmapiiri on jo valmiiksi paska, eikä mitään menetettävää siinä suhteessa ole. Lopputiliä en halua, haluan vain työkavereiden elämästä yhtä helvettiä, sivan kuten he ovat tehneet minun elämästäni. Ideoita?
Ja ei moralisoijille.
Kommentit (26)
Tule hoitoalalle, täällä niitä vittumaisia työ"kavereita" löytyy. Voitte yhdessä pohtia, kuka on kaikkein vittumaisin.
Toivottavasti ei olla samassa työpaikassa, koska tämän ketjun eväillä saadaan firma nurin. Sitten ei ole kenelläkään töitä. Vain valtiolla ja kunnissa tuo on mahdollista, joskin sielläkin toiminta kärsii tai jopa seisahtuu jos ihmiset taantuvat lastentarha-asteelle. Senpä vuoksi kunnatkin karsivat jatkuvasti työvoimaa.
Tiesithän ap, että kostaminen on vähän sekoa. Toisaalta, kyllähän sinä sen tiesit.
Vittumisessa ilmapiirissä voi kaikkeen ärsyttävintä olla niille v-mäisille työkavereille se, että sinäpä et lähde siihen samaan p*skaan mukaan, vaan käyttäydyt kuten töissä kuuluukin eli ystävällisen asiallisesti, hoidat työsi hyvin etkä ikinä kosta ilkeyksiä vaan olet kiva myös kamalille tyypeille.
Olen huomannut että yllä oleva tyyli lopulta tehoaa parhaiten. V-mäiset tyypit ovat raivoissaan ja yrittävät kaikkensa saadakseen sen kivankin happamaksi ja ilkeäksi, mutta eivätpä onnistu! ;) Bonuksena on se, että jos työpaikalta löytyy ketään kivaa työkaveria tai jos joku kiva sinne joskus ilmaantuu, niin saat nämä mukavat yleensä puolellesi ja ystäviksesi.
Varastat niitten muumimukit kahvihuoneesta
Varasta niiden muumimukit ja kysy puolihuolimattomasti, että onko asiakastapaaminen tulossa, kun näät niiden vetävän sumppia firman mukeista. Sumppia, jonka keitit läpi eilisistä kahvinporoista. Lisäksi vielä kunnon opetus niille, jotka on vuosia juoneet kahvimaitosi: pumppaa uutukaiseen luomumaitopurkkiin omaa rintamaitoasi.
Ja ei, minä en ole tällainen työkaveri, vaan olen kaikki nämä vinkit lukenut av:lta ihan tänä kesänä.
Irtisanoudu työstäsi. Siitäpä saavat.