Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisille myynnissä jotain toosanraikastimia?

Vierailija
05.08.2016 |

Siis jotain samanlaisia suihkeita kuten esim. pahanhajuiseen hengitykseen on olemassa. Niin monella baarihoidolla on ollut varsinkin nyt kesällä varsinainen aromipesä hameen alla, joten siksi kyselen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41 kirjoitti:

Voi elämän kevät. Jos on kuuma, niin ihminen hikoilee. Kyllä, ihan sieltä toosan suunnalta kanssa. Itse tosin ennen seksihommia käyn ihan oma-aloitteisesti raikastautumassa käsisuihkulla, ihan samaan tapaan kuin en menisi hikisenä nukkumaankaan. 

Kai AP teet samoin? Kas kun ei se pallihiki ja sissijuustokaan kovin afrodisiakki ole... 

No ei sitä sissijuustoa nyt päivän aikana sentään ehdi muodostua. Ja pallihikihän on täynnä naista kiihottavia feromoneja, joten ihan eri asiasta puhut. Suurella innolla on hoidot kassejani lutkutelleet. Ap

No yök. En koskis pesemättömään mieheen ees 2 m seipäällä. Pallihiki on kamalaa.

Pallihiki on vain sukupuolineutraalia nivushikeä. Kivespussi on todella puhdas, kuiva, suljettu ja eritteetön verrattuna naisen paikkoihin tai peniksen päähän.

Vierailija
22/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahhaah ap kuviti olevan hauska, mutta oikeesti kyseisiä tuotteita on olemassa

Ja sä kuviti näpäyttäväsi mua, mutta mulla on paksumpi nahka kuin sarvikuonolla. Pusipusi, hanipöö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme