Kuka muu herkuttelee joskus valmisruoalla? :D
Mikä on sinun herkkusi valmisruokien maailmasta?
Osa mammoista näkee nyt niin punaista, hahhah! :D
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Atrian lihapullat ja muusi! Nimenomaan Atrian, HK:n vastaava on pahaa.
Saarioisten lasagne ja maksalaatikko.
Mutta en nyt ihan puhuisi herkuttelusta. Käsite tarkoittaa minulle gourmet-ruokaa. Mutta nämä ovat oikein hyvän makusia.
Kokkikartanon tuotteet ovat minusta usein ällöjä. Esim. nakkiperunasoselaatikoissa on liikaa nakkipaloja. Keitot ovat liian täyteläisiä eli kermaisia ja rasvaisia.
Tuo eka! Just söin ;) Harmi kun hk ei enää valmista sitä mummon lihapullat ja muusia. Se oli hyväää! Mutta se tavallinen hk on tosiaan hyi! Ap
Ristorante tonnikalapizza. Muut ristorantet ovat tylsiä, mutta se tonnikala, uuuuuuuuuuuh. Enkä edes pidä tonnikalasta!
Oma makuni on sellainen, että yleensä ne valmistuotteet joista pidän pysyvät valikoimissa vain vähän aikaa (ja tilalle tulee 14. versio pyttipannusta) :-(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat eineksiä niin eipä niistä ole herkuiksi, ovat ihan perusruokaa.
Jos haluan herkutella muiden valmistamalla ruoalla menen sellaiseen ravintolaan jossa tiedän olevan hyvää ja laadukasta ruokaa.
keittiömestari
Itselleni tulee välillä semmoisia himoja, joihin herkuksi kelpaa pelkästään vaikka hesen kerrosateria tai pakastepizza. Se siis siinä mieliteossa nimenomaan maistuu paremmalta kuin hienompi ruoka, jota ei tee mieli yhtään sillä hetkellä.
Juuri näin! :D ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun herkkusi valmisruokien maailmasta?
Osa mammoista näkee nyt niin punaista, hahhah! :D
Mun salainen pahe on valmiiksi maustetut pakastelohkoperunat,mieluiten tonnikalakermaviilikastikkeen kanssa.Itsetehdyt lohkikset on hyviä,mutta joskus kun olen yksin kotona hemmottelen itseäni eineksillä(mies kammoaa lisäaineita).
Tykkäsin myös joskus hirveästi Mamma mia-säilykejauhelihakastikkeesta,en ole ihan varma saako sitä enää kaupoista.
Hernekeitto ja veriletut on mun herkkuja.
Helposti! Kyytipojaksi on tänään vielä sipsiä ja karkkia :D
Syön kyllä joskus valmisruokaa, mutta ei se herkuttelua ole... Saarioisten vispipuuro ja oetkerin pakastepizzat on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
En syö koskaan valmisruokaa, en lue seiskaa, enkä taatusti kirjoita av-palstalle.
En ota pikavippejä
En juo
En kiroile
FANTASITKDJJDNDLALSKXNCKDKDKDKDBDLDKFJFJFKFKXOKFNRVDMFOIRKFVFKCOLENRVFLXLJFLYDJFSGZHLDHLDTKSKGSLGDKGSGKSTKSFKnddk
nfstfihljVEJEJWBDNNDNDNDNDNFBFBEJXKPWSPJILRMBFJXUWOQÖFKBEVHX
Vierailija kirjoitti:
JUU TEIK MIDSLSKDJXKKFKXBXNXNSLSLSODKFKNXMXNXKKXKXKXKOUJEEEEEEEOUJEEEOUJEEOUJEEOUJEEEUUUUUUUKDFKFBSKKSKFBNAAUUOONTAIDLFLFFLDRTLSM
Fine dinerillä tuli oikosulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan herkutella muiden valmistamalla ruoalla menen sellaiseen ravintolaan jossa tiedän olevan hyvää ja laadukasta ruokaa.
keittiömestari
Itselleni tulee välillä semmoisia himoja, joihin herkuksi kelpaa pelkästään vaikka hesen kerrosateria tai pakastepizza. Se siis siinä mieliteossa nimenomaan maistuu paremmalta kuin hienompi ruoka, jota ei tee mieli yhtään sillä hetkellä.
Ymmärrän ja olen KOKKI :-D
Kokkikartanon broileripasta. Ei oo parempaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
keittiömestari
Ymmärrän ja olen KOKKI :-D
Ihana! :D ap
Vierailija kirjoitti:
JUU TEIK MIDSLSKDJXKKFKXBXNXNSLSLSODKFKNXMXNXKKXKXKXKOUJEEEEEEEOUJEEEOUJEEOUJEEOUJEEEUUUUUUUKDFKFBSKKSKFBNAAUUOONTAIDLFLFFLDRTLSM
Jollain on jotain tosi herkkua, että vei kielen 😄
Riisipiirakat, haaleina. Joissain kaupoissa riissarit ovat aikamoisia, ei kiitos sellaisia.
Pakastealtaassa myytävä findusin(?) falafel mikroateria on niin hyvää! Maistuu vannoutuneelle lihansyöjälle, en edes huomaa lihan puutetta :D
Rakastan niitä Saarioisen pyöreissä törpöissä olevia salaattiaterioita! Yleensä otan kinkun mutta kaikki ovat kyllä hyviä
En kyllä herkuttele niillä... mutta suosikki on Saarioisten maksis ja joskus tulee ostettua otkerin pizzan kaltainen valmiste. Herkutteluun 3 kaverin jäätelö.