Kuka muu herkuttelee joskus valmisruoalla? :D
Mikä on sinun herkkusi valmisruokien maailmasta?
Osa mammoista näkee nyt niin punaista, hahhah! :D
Kommentit (43)
Oetkerin salami-pakastepizza on ihan parasta, ja syön sitä herkkuna ehkä pari kertaa kuukaudessa. Harmittaa muuten, että sitä Oetkerin paksumpipohjaista pannupakastepizzaa ei näytä enää saavan ainakaan lähi-S-Marketista!
Oetkerin Mozzarellapizza, yli 1000 kcal per lätty, on nams!
Thai kuutiot ovat valmisruokien eliittiä. Tikka masala on mun suosikki maku.
Valmisruoista tykkään vain maksalaatikosta pannulla paistettuna. Herkutteluksi en sitäkään syömistä voi kutsua.
Mä taas pidän kylmähyllyn kanakeitoista. Mitään kanaahaan ne eivät ole nähneetkään, mutta menevät pikaruokana raejuuston kanssa. Ovat kyllä aika suolapommejakin, joten sekin rajoittaa käyttöä. Koostumus ja maku ovat noin halpiseinekseksi hyvät.
Saarioisten kaalilaatikko ennen mutten syö lihaa nykyisin. Mutta se laatikon ostin joskus perjantain herkuksi ja lämmitin pannulla hyvän voinokareen kanssa :P
Muutkin ovat nähtävästi löytäneet pakastealtaasta thai cubet, ovat myös mun suosikkeja.
Vierailija kirjoitti:
Thai cubet ovat tosi hyviä, samoin se joku beef teriyaki. Olisko ollut Findusin pakaste?
Pakastevalmisruuat ovat muutenkin yleensä tosi hyviä, itse en oikein tykkää niistä jotka ovat tavallisessa kylmähyllyssä.
Et ole ilmeisesti maistanut kokkikartanon tuotteita? Saarioisen ruukut ovat myös yllättävän hyviä. Ap
Grandiosan meat lovers-pizza, Saarioisen maksalaatikko ja Finduksen naudanlihapyttäri ja annospippuripihvi pakasteena töihin eväänä (viimeisin).
Teen siis mielelläni ruokaa kotona, noin 99%:sti. Nämä sitten ne valmisruoat jotka uppoaa.
Jos tarkoitat eineksiä niin eipä niistä ole herkuiksi, ovat ihan perusruokaa.
Jos haluan herkutella muiden valmistamalla ruoalla menen sellaiseen ravintolaan jossa tiedän olevan hyvää ja laadukasta ruokaa.
keittiömestari
Kivikylän lihapyörykät. Kohta hyökkää varmaan lihapulla-aktivistit kimppuun.
Ainoa on oikeestaan pussipasta. Se on vaan niin hyvää vaikka en jaksaisi tuunata sitä. Toki itse voi tehdä juustopastaa myös, mutta hinta nousee ja kestää enemmä kun se vartti.
Atrian lihapullat ja muusi! Nimenomaan Atrian, HK:n vastaava on pahaa.
Saarioisten lasagne ja maksalaatikko.
Mutta en nyt ihan puhuisi herkuttelusta. Käsite tarkoittaa minulle gourmet-ruokaa. Mutta nämä ovat oikein hyvän makusia.
Kokkikartanon tuotteet ovat minusta usein ällöjä. Esim. nakkiperunasoselaatikoissa on liikaa nakkipaloja. Keitot ovat liian täyteläisiä eli kermaisia ja rasvaisia.
En syö koskaan valmisruokaa, en lue seiskaa, enkä taatusti kirjoita av-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Oetkerin Mozzarellapizza, yli 1000 kcal per lätty, on nams!
Tuollaisen jos syöt pienikokoisena naisena niin et paljon sitten muuta loppupäivän aikana syö :D
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat eineksiä niin eipä niistä ole herkuiksi, ovat ihan perusruokaa.
Jos haluan herkutella muiden valmistamalla ruoalla menen sellaiseen ravintolaan jossa tiedän olevan hyvää ja laadukasta ruokaa.
keittiömestari
Itselleni tulee välillä semmoisia himoja, joihin herkuksi kelpaa pelkästään vaikka hesen kerrosateria tai pakastepizza. Se siis siinä mieliteossa nimenomaan maistuu paremmalta kuin hienompi ruoka, jota ei tee mieli yhtään sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
En syö koskaan valmisruokaa, en lue seiskaa, enkä taatusti kirjoita av-palstalle.
;D ap
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapyörykät. Kohta hyökkää varmaan lihapulla-aktivistit kimppuun.
Kyllä ja ehdottomasti kylminä. Sellaisenaan tai ruisleivän päällä parhaimmillaan.
Thai cubet ovat tosi hyviä, samoin se joku beef teriyaki. Olisko ollut Findusin pakaste?
Pakastevalmisruuat ovat muutenkin yleensä tosi hyviä, itse en oikein tykkää niistä jotka ovat tavallisessa kylmähyllyssä.