Kakkugallerian kakkubuffet (Hki)
Yritin laihoin tuloksin etsiä googlettamalla tietoa. Buffetin hinta näytti olevan 12.50€ kahvilla/teellä, kuuluuko tuohon hintaan niin paljon kakunpaloja kuin vain jaksaa syödä?
Kommentit (40)
Njk kirjoitti:
Onko ananaskakkua entä mansikkakakkua😂🙄
Ei selvästi mitään tajua...
Itse tein parempaa.. voi ei mitä pölöilyä😂
Onko kaikki ihan ok?
Mä en kyllä tajua miksi saa vaan 3 kerralla. Tuntuu että siinä on vähän sellanen ideologia, et jengi ei kehtaa hakea kun toisen kerran lisää korkeintaan...
Hauska tuo aloituksen enteellinen sanavalinta tässä yhteydessä. Että ihan laihoin tuloksin ...
Harmi että nuo kakkugallerian kakut on vain kauniita. Makua ei juuri ollenkaan ja keinotekoisen oloisia:( Juuri käytiin mutta oli tosi pettymys
Onko Helsingissä sitten mitään vastaavaa kakkubuffettia, jossa olisi maukkaammat kakut?
En ole muista kahviloista löytänyt vegaanisia kakkuja. Saa vinkata, minne päin helsinkiä kannattaa suunnistaa vegaanisten herkkujen perään. Koska kakkugalleria ei tosiaan häikäise kakuillaan, joskus vain on kiva nauttia jotain hyvää kahvin kanssa.
Siis tämähän on vain sitä varten jotta ihmiset eivät hakisi 12 kakkupalaa ja söisi niistä 2 ja loput lentää roskiin. Ottakaahan nämä asiat järjellä
Mikä on Helsingin paras konditoria??
onko koskaan kukaan mes käynyt tuommoisessa buffetissa?
kuuluuko hintaan ilmainen ferritiini + kilpparitesti että voi syyttää lihomisesta niitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Yritin laihoin tuloksin etsiä googlettamalla tietoa. Buffetin hinta näytti olevan 12.50€ kahvilla/teellä, kuuluuko tuohon hintaan niin paljon kakunpaloja kuin vain jaksaa syödä?
Kävin pari vuotta sitten. Ainakin silloin kuului. Taisi olla, että sait ottaa vain yhden palan kerralla, mutta tästä en ole enää varma.
Vierailija kirjoitti:
onko koskaan kukaan mes käynyt tuommoisessa buffetissa?
kuuluuko hintaan ilmainen ferritiini + kilpparitesti että voi syyttää lihomisesta niitä sitten
On käynyt. Normaalipainoiselle eivät tuollaiset silloin tällöin tapahtuvat herkuttelut ole mikään ongelma.
Oma ennätykseni on 14 palaa. :)
Nyt on onneksi vegekakkujakin, joten voisi ottaa "uusintakisan".
Hienon näköisiä, mutta ylimakeita ja teollisen makuisia.
Kävin kaverin kanssa Itiksen kakkugalleriassa pari vuotta sitten. Ne oli ihan hyvänmakuisia ne kakut, tykkäsin. Söin 9 palaa. Ne kakut ovat tosiaan pienempiä kuin normaalipalat.
Vierailija kirjoitti:
En ole muista kahviloista löytänyt vegaanisia kakkuja. Saa vinkata, minne päin helsinkiä kannattaa suunnistaa vegaanisten herkkujen perään. Koska kakkugalleria ei tosiaan häikäise kakuillaan, joskus vain on kiva nauttia jotain hyvää kahvin kanssa.
Onhan monissa paikoissa raakakakkuja. Itse olen käynyt Ruplassa, Kalliossa. Vaikka olen sekasyöjä.
Heippa, onko tuoreita kokemuksia kakkubuffasta?
Kunnon syömishäiriöiden unelma. Ei kiitos.
Vessaan pääsyä joutuu joskus odottamaan kauan kun överit vetänyt tyhjää vatsaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua miksi saa vaan 3 kerralla. Tuntuu että siinä on vähän sellanen ideologia, et jengi ei kehtaa hakea kun toisen kerran lisää korkeintaan...
Hävikki.
Jengi lastais kymmenen kakkupalaa, söis neljä ja loput menis roskiin.
Onko ananaskakkua entä mansikkakakkua😂🙄
Ei selvästi mitään tajua...
Itse tein parempaa.. voi ei mitä pölöilyä😂