Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on kuvottavan noloa!! Virtsankarkailua 23-vuotiaana

Vierailija
05.08.2016 |

Lapsi hiukan päälle 2 vuotta. Ensin en edes tajunnut, että pissaahan sieltä valuu. Ajattelin vain, että minulla on bakteerivaginoosi tai hiivatulehdus. Söin molempiin kuurit, eivät auttaneet. Lääkärissä sitten selvisi.
Vaikka synnytys oli oikein helppo, eikä repeymiä tullut, lantipohjalihaksia treenasin ahkerasti, silti mun toosa on ihan mennyttä :(
Mulla on tosi masentunut olo.... Ei näin nuorena pitäis mitään Saatanan vaippaa pitää housuissa. :(
Kaikki housut haisee haaroista aivan hirveelle, jos ei jotain suojaa oo alushousuissa. Onkohan vaiva kuinka yleistä näin nuorilla?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkoi samoihin aikoihin. Tena on pakollinen suoja

Vierailija
22/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Itsellä samoja vaivoja ja pääsin tutkimuksiin. Fysioterapiassa käynti pari kertaa auttoi. Näihin vaivoihin on apua saatavilla ja asiaan perehtyneitä fysioterapeutteja, joiden kanssa ongelmasta voi puhua vaivatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, onneksi synnytin sektiolla, ei virtsa karkaile ollenkaan..

Ei sekään takaa mitään. Minäkin synnytin sektiolla, mutta kun 50 v lähenee niin kylläpä alkaa karkailemaan.

Vierailija
24/24 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti voi mitata treenaatko oikein ja auttaa. Ratsastus (hevosella) treenaa huomaamatta myös lantionpohjan lihaksia. Et ole vaivasi kanssa yksin.