Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette usko mitä löysin naaapurin kellari kopista, joka oli vahingossa jäänyta auki. Oli pakko mennä kattoo!!!

Vierailija
05.08.2016 |

Munalukko oli niin, että nopee katottuna näytti olevan lukossa, mutta olikin auki. Näin sielä sellaisen kaapi ja ajattelin, että miksi tuossa on tuollainen rako seinän ennen seinää. Kaiken päälle näin sielä jotain. No mielessä vitsailin, että sielä jokin kätkö. En vain voinnut olla katsomatta ja löysin sieltä viisi viina pulloa ja yhden kartongin venäläistä tupakkaa. Oon ihmetelly, kun naapurin mies viihtyy niin kellarissa, kun vaimo on sisällä.

Mitä ihmettä tää on??? Jokin alkoholisti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyyttää niitä sielä. On piilottanut tai laittanut pois esiltä juuri sen takia, etteivät joudun pentujen tai ap:n kaltaisten nuuskijoiden käsiin.

Vierailija
2/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttää tavaroitaan siihen varatussa tilassa.

Kysyt "mitä ihmettä tää on"? Sanoisin, että toisten varastojen penkominen on törkeää ja laitonta käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinapullo jos haluat päästä näöstäsi eroon.

Vierailija
4/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurikyylä vauhdissa.

Vierailija
5/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkkija. Olisin sanonut naapurille että ovi jääny auki enkä vakoillu toisen kaappeja. Hyi sua

Vierailija
6/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljet siis kellareissa kokeilemassa, että pääsisitkö niihin koppeihin tai häkkeihin, ja sit tulet tänne kertomaan. Avot...

Vierailija
7/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kellarikomeroon sais murtautua koska avain hukassa. Siellä on paljon kaatikselle menevää tavaraa. On siellä marsun iso häkki sun muut tykötarpeet, jotain kenkiä, vanhan vanha laskukone, jotain leluja jotka voin viedä roskiin missä on hylly jos jollekin kelpaa, vanhoja aika hyviä luistimia muutama kipale. 

Vierailija
8/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin et siellä olis jotain luita tai tynnyrillinen jotain syövyttävää happoa.

Vierailija
9/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkäsin että vauvoja pakastimessa 😥

Vierailija
10/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap:n oma kellari, jossa ap:n mies viettää aikansa, kun mamma palstailee...

Vierailija
11/11 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ikinä arva mitä löysin omasta jääkaapista???

Eilisen tähteet, espanjalaisen kurkun ja puolikkaan purkin maitoa.