Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies yllätti totaalisesti

Vierailija
05.08.2016 |

Meillä (minä 27v., mies 32v,) loistava seksielämä. Keksimme aina uusia pikkujuttuja. Esim. pari viikkoa sitten sain päähäni harjata pehmeällä hammasharjalla mieheni terskaa, tykkäsi hullun lailla.

Eilen mies sanoi, että ehdota vaan taas jos tulee mieleen, mitä hän voisi tehdä ilokseni. Heitin osin huumorina toiveen että olisi kiva nähdä kun mieheni olisi suihkussa jonkun toisen komean, treenatun miehen kanssa. He pesisivät toisensa, ehkä suutelisivat mutta eivät menisi se pidemmälle. Yllätyksekseni mies innostui asiasta kovasti ja sanoi, että voisi tietää parikin kaveriaan jotka voisivat suostua. Näytti jopa kännykästään kuvia sopivista kavereistaan, toinen oli kuvissa täysin alasti vaihtamassa vaatteita kuntosalin pukuhuoneessa. Toinen oli paidatta.

Kiva jos toteutuu. Vaikka itse tätä esitin, niin pakko myöntää, että hieman jäi vaivaamaan, että mies innostui niin kovasti. Ei siis tee juttua vain minun mielikseni vaan selvästi itsekin tykästyi ideaan. Mietityttä myös, että tiesi heti kaksikin miestä jotka voivat suostua. Ja ennen kaikkea, että mieheni kamerassa oli kuvia alastomasta miehestä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on hammasharjan varsi vieraan mieheen perheessä ja harjaosa kutittelee sinun miehesi terskaa. Sinua ei sitten enää siihen nakkisämpylään tarvitakaan.

Vierailija
2/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis vaivaa että miehesi on mahdollisesti bi? Vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen toiveissasi, ne saattavat toteutua.

Vierailija
4/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on koko kylppäri täynnä alastomia miehiä. Kaikilla on omat hammasharjat mukana ja sinä kantelet pojille vain kylmää olutta. Mies voi todellakin yllättää.

Vierailija
5/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä provossa on vähän turhan monta "wtf"-elementtiä. Suosittelen jättämään ne yhteen, maksimissaan kahteen elementtiin. Jätä terskan harjaaminen hammasharjalla, poista esim. kohta jossa epäilet miestä ja etenkin viimeinen lause alastomien miesten kuvista. Hauskaa provoilua!

Vierailija
6/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla sinun märkä unesi koko juttu.

Vierailija
7/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi koulut alkaa ihan just:D

On tainnut olla aika tylsä loma.

Vierailija
8/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä huolestu! Ihana että miehesi innostuu uusista jutuista. Mulla on samanlainen haavetoive oman miehen kanssa, mutta en ole vielä kehdannut ehdottaa :) mutta se OLISI NIIN MAHTAVAA! Ole vaan onnellinen että miehesi innostui :) hyvä että hänellä oli valmiina mielessä kuumia tyyppejä :)

Vierailija
9/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi koulut alkaa ihan just:D

On tainnut olla aika tylsä loma.

Ja hammasharjaidea lähti siitä, kun mami just aamulla huusi, että sun pitää nyt pestä ne hampaat, ettei puuro jää muhimaan suukkiin.

Vierailija
10/13 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Ei ole provoa tuo hammasharjajuttu. Sillä erogeenisten alueiden harjaaminen on todella kiihottavaa.

Minua huolestuttaa, että mies on ollut uskoton. Olen aina luullut, että minä olen hänen elämänsä mies eikä hän toisia äijiä jahtaa. Kimppajutut voivat olla, OK jos yhdessä sovitaan, kuten tuo suihku.

Vierailija
11/13 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, kuvia alastomista kavereistaan. Ei tainnu mies ihan hetero ollakaan.

Vierailija
12/13 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies

Vierailija
13/13 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? On mullakin muutamasta kaverista kuva puolikovana ja joskus runkkaillutkin kuville. En silti koskaan ottaisi perseeseen jonkun hinttarin munaa, oksettaakin ajatella. Ihan hetero olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi