Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti heitti läppärini roskiin :((

Vierailija
05.08.2016 |

Hei, äiti heitti eilen kesätyörahoillani ostetun läppärin roskiin, pisti minut arestiin eikä kuuntele mitä minä sanon. En siis ole tehnyt oikeasti mitään väärin.

Vähän taustaa:

Meillä on aiemmin perheen käytössä ollut vain tabletti. Kun olin pieni, oli pöytätietokone myös, mutta se meni rikki. Minä tykkäsin pöytätietokoneella pelaamisesta ja sitten pari vuotta sitten päätin hankkia oman läppärin koska ne ovat suht. halpoja. Ansaitsin rahat kesätöistä ja ostinkin sitten haluamani läppärin.

Sillä sai pelattuakin, mutta koska se oli niin halpa kone, se ei sopinut kaikkeen pelaamiseen. Minä asensin koneeseen Linuxin, jotta se toimisi nopsemmin. Kiinnostuin sitten myös ohjelmoinnista, ja räpelsin sitten omia pikku koodinpätkiäni. Läppäri oli minulle rakas ja sillä oli kaikki ohjelmani :(

Sitten eilisen tapahtumiin:

Äidin tabletti unohtui eilen mummon luo. Hän vaati päästä minun läppärilleni katsomaan TV:tä. Äiti pakotti, joten minä päästin, mutta sanoin kyllä, että siinä sitten ei ole Windowsia... Äiti ei reagoinut. Mutta sitten, kun läppäri aukesi, niin hän sekosi :(

Minulla ei ole graafista käyttöliittymää tehokkuussyistä, eli näytöllä näkyy vain tekstiä ja sinne pitää kirjoittaa itse komentoja. Äiti huusi minulle ja kutsui minua hakkeriksi(?) ja sanoi, että soittaa poliisille ellei NYT lopu. Oli "todella pettynyt" minuun ja olin vastuuton ja paha ihminen. En siis oikeasti ole hakkeri, vaan minun käyttöjärjestelmäni vain näyttää erilaiselta. Äiti takavarikoi koneen vaikka minä yritin selittää. Hän jätti minut huoneeseen ja myöhemmin tuli kertomaan minulle, että oli vienyt läppärin roskikseen (molok). Siis koko läppärin sellaisenaan, niin että minä en saa sitä sieltä, ja jos joku muu sen saa niin siellä on sitten kaikkia minun yksityisasioitani tarjolla jos siihen pääsee sisään... Arestia tuli myös mutta lähinnä raivostuttaa läppärijuttu.

Eihän äiti voi tehdä näin? Mitä minä edes voin tehdä nyt? Äiti on yhä raivoissaan ja "pettynyt minuun", eikä suostu kuuntelemaan selitystä.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälvi kirjoitti:

Siinähän luki molok eli on ulkoroskiksessa, vaikeaa sukeltaa sieltä.

Teinit sukeltaa paljon vaikeammissakin paikoissa, lapsista puhumattakaan (naapurin lasta voi lainata tähän tarkoitukseen tarvittaessa).

Vierailija
62/64 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitis on pudonnut kehityksen kelkasta ajat sitten, jos on koskaan kyytiin edes yrittänyt.

Tuommoisia keski-ikäisiä on valitettavan paljon, järkyttävän paljon.

Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja sun pitää saada parempi kone, NYT. Pitäisi lasta kannustaa sen verran noissa harrastuksissa, kun kerran kiinnostaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kone kaivettu Molokista?

Jos menet sinne niin ole varovainen, siellä voi olla teräviä esineitä johon telot itsesi.

Tytöltäni oli pudonnut avaimet Molokkiin joka oli aika täynnä niin hän oli mennyt sinne ja sai kuin saikin avaimensa pois. Kertoi kun tuli sisään ja minä oli hemmetin vihainen, en toki siitä että avaimet löytyi vaan missä vaarassa oli ajattelemattomuuttaan.

Sekajätteessä voi olla lasia, teräviä metallikansia yms. johon voi satuttaa itsensä pahastikin.

Onni oli mukana,

Joten jotain kättä pidempää ongintaan. Huoltomies tarvittaessa apuun.

Vierailija
64/64 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIKOSILMOITUS TOTTAKAI!

Ei kukaan saa tehdä tuollaista. Ota hänen kuukautissuojansa ja meikkinsä ja heitä roskikseen ja ilmoita asiasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi