Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa exän tyhmyys

Vierailija
04.08.2016 |

Halusi olla mun kanssa, mennä naimisiin jne., mutta mikä logiikka oli sitten koko ajan tuottaa pahaa mieltä mulle. Arvosteli, valitti, teki tahallaan mustasukkaiseksi, manipuloi, sai tuntemaan nurkkaan ajetuksi, vei tilan olla oma iloinen itseni. Yritti tuhota uskon ja luottamuksen itseeni. Ja sitten oli täysin yllättynyt ja surkeana kun en halunnutkaan jäädä siihen.

Mikä ***** noita miehiä vaivaa, eikö olisi fiksumpaa olla ystävällinen ja kunnioittava naista kohtaan, niin saattaisi se nainen jäädäkin. Miehen logiikka taitaa olla peräisin jostain luolamiesajoilta, jolloin väkivalloin sai naisen pidettyä siellä luolassa. Mutta ei kai kukaan vapaaehtoisesti jää suhteeseen, jossa toinen koittaa tahallaan murskata itseluottamusta ja luo huonon ilmapiirin.

Miehet hoi, jokainen (terve) nainen haluaa suhteen jossa saa tuntea itsensä hyväksytyksi ja arvostetuksi. Siihen riittää ihan normaali huomaavaisuus ja kunnioitus. Tiedän hokevani perusasioita, mutta nää perusasiat näyttää olevan ihan hukassa monelta.

Harmittaa. Olin ihastunut ja oisin itekin halunnut naimisiin tuon miehen kanssa, mutta en sentään hinnalla millä hyvänsä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla