Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia hiustuotteita käytät?

Vierailija
04.08.2016 |

(Esim. Shampoo,hoitoaine,hiusnaamio, muotoilutuotteet?) ja kuinka usein käytät? Minkätyyppiset hiukset sinulla on? Suosittelesitko jotain tuotteta? Tai sitten päinvastoin, että ei toiminut minulla jokin tuote?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lushin shampoita ja hoitoaineita. Olen huomannut, että ne on mun luonnostaan taipuisille ja karheille hiuksille ihanasti silottavia, pehmentäviä ja kosteuttavia. Ne on käsintehtyjä, hyvältä tuoksuvia ja niiden mitään ainesosia ei ole testattu eläimillä. Nyt käytössä Brazilliant -palashampoo ja Veganese -hoitoaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/17 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatu on suhteellisen paksua, mutta vaalennuksilla rääkättyä ja siksi varsinkin latvoista kuivaa. :D

Käytän sls- ja silikonivapaita tuotteita, varsinkin sls:n poisjättäminen on tuntunut estävän tukkaa kuivumasta lisää. Silikoni latistaa ainakin omia hiuksiani.

Giovannin smooth as silk shampoo ja hoitis ollut jo jonkin aikaa käytössä ja hyvin toimii. Pesen yleensä 1-2 kertaa viikossa.

Lisäksi käytän silloin tällöin kun huvittaa ihan kookos- tai aprikoosiöljyä ennen pesua hiuksiin, eniten latvoihin.

Muistaakseni on jotain ihan kc:n hiuslakkaa, en muita muotoilutuotteita käytä. Xz:n hiuksiin jätettävää hoitista kylläkin "lämpösuojana".

Vierailija
5/17 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasimaiset ja ohuet hiukset. Luin, että shampoopaloja käyttämällä vois saada tuuheutta tukkaan. Ostin Flown teepuushampoon ja se toimi aluksi ku kokeilin, mutta nyt n. 2 viikon jälkeen on hiuspohja alkanu kutiamaan kauheasti ja hiuksia lähtee myös tosi paljon. Palaan tavallisen shampoon käyttäjäksi. Sopivaa ei vaan oo vielä löytyny.

Vierailija
6/17 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/17 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/17 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin tuotteet ovat parhaita. 

Vierailija
9/17 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal elvital se punainen purkki, shampoo ja hoitoaine. Käytän koska oon jäänyt koukkuun siihen tuoksuun. :D en huomaa eroa marketin ja kampaamon shampoiden välillä. Mulla on pitkät, alaselkään saakka ulottuvat ja suht paksut hiukset. Nyt alkanu vähän kuivumaan latvoista kun olen värjäillyt. En tiedä leikkaisinko taas sen 10 cm pois vai yrittäisinkö kokeilla jotain super kosteuttavia hoitoaineita. Varmaan leikkaaminen ainoa toimiva vaihtoehto kuiville latvoille.

10/17 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen tai kolmas päivä Wellan SP Luxeoil -shampoolla ja käytän Joicon Volumizing Conditioner -hoitoainetta. Pesun jälkeen laitan Schwarzkopfin BC Bonacure Repair Rescue -latvasuojaa.

Suoristan hiukset muutaman kertaa viikossa, ja käytän lämpösuojana Wellan SP Luxeoil -öljyä. Jos haluan lisää tuuheutta tai tekstuuria, käytän Osiksen hiuspuuteria. Hiuslakkaa käytän tosi harvoin, mutta silloin kun käytän, se on Osiksen Freeze-lakkaa.

Vierailija
11/17 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut taipusiat hiukset, yleensä luontaisesti hyvässä kunnossa.

Käytän markettishampoita ja hoitoaineta, välillä sorrun TIGI:n kalliimpiin hyvän tuoksun vuoksi, mutta eroa en ole huomannut. Hyvin helppo hiuslaatu, ei vaadi erityistä huolenpitoa muuta kuin leikaus. Hiukset eivät rasvoitu, pesen 2-3 kertaa viikossa. Pitkät hiukset, jotka tarvittaessa siistille ja suoristetulle ponnarille. Leikkaus aina sellainen, että tarvittaessa saa luontevasti ja siististi kiinni. Nyt 45-vuotiaana huomaan harmaan pikkuisen puskevan tyvestä, joten lienee aika alkaa värjäämään.

Vierailija
12/17 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset,pitkät ja hyväkuntoiset. Käytän shampoota palasaippuamuodossa. Hieron shampoopalaa ensin kosteisiin käsiin ja hieron päälaen alueen hiuspohjaan ja korvien taustaan sekä niskan hiusrajaan. Käytän niin vähän shampoota kuin mahdollista eli se ei juuri vaahtoa. Pesen kaksi kertaa viikossa pelkällä vedellä ja kerran sillä hiustenpesuainepalalla. tehnyt näin noin vuoden verran ja hiukset ovat paksuuntuneet todella paljon, eivätkä rasvoitu ollenkaan eli pesen periatteessa huuhtelen vain hiukseni kolme kertaa viikossa jotta saasteiden aiheuttama lika sekä pöly lähtee pois.

Vierailija
13/17 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopin inkiväärishampoo on auttanut kuivaan ja kutisevaan hiuspohjaan. Hoitoaineet ovat tällä hetkellä jotain perheen jämiä.

Lisäksi laitan tyvikohottajaa ja vahaa muotoilleissa

Vierailija
14/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven shampoota ja hoitoainetta joka aamu. En mitään muuta, en myöskään lämpökäsittele tai värjää tai mitään.

Vierailija
16/17 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoota.

N28

17/17 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanruskeat, lapaluihin ulottuvat luonnonkiharat hiukset. Pesen hiukset 2 krt viikossa jolloin käytän shampoota ja tavallisen hoitoaineen olen korvannut tehohoidolla. Pesun jälkeen suihkutan hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. Seuraavana aamuna (jolloin mun hiukset on pörröisimmillään) niin laitan hiusöljyä joka hillitsee ja tasoittaa pörröisyyttä/kiharaa. Kuivashampoota käytän tarvittaessa ja hiuslakkaa myös. 

Täytynee vielä lisätä, että joskus 15 v aloin suoristamaan mun hiuksia ja noin kymmenen vuoden ajan suoristin lähes päivittäin. Nyt oon lopettanut kokonaan ja mun hiukset ei ole ikinä olleet näin hyväkuntoiset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi