Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihmiseltä poistetaan hammas, niin mitä sille tehdään?

Voi hemmetti
04.08.2016 |

Ei kai sitä roskiin heitetä? Ainakin minusta tuntuu kauhealta, että kaatopaikalle päätyy pieni osa ihmistä, vaikka se olisikin vain hammas.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisurissani oli reikä, mutta en ymmärrä miksi se olisi estänyt sen, että en saa hammasta itselleni mukaan? Veljeni sai kyllä omansa (vaikka oli myös reikäinen) mukaan eri hammaslääkäriltä? 0.0

(12 Jatkaa)

Vierailija
22/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa poistettiin tossa vuosi sitten viisaudenhammas, jonka hammaslääkäri sitten pudotti suoraan mun kurkkuun vahingossa. Ei anteeksipyyntöä, nainen vain kikatti kuin pikkutyttö..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiinnitetään tietenkin puuttuvan hampaan tilalle sellaisen ihmisen suuhun, jolla ei jostain syystä ole suussa jotain hampaista.

Vierailija
24/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne lajitellaan erikseen biologiseen jätteeseen. Se taas poltetaan tai haudataan kaatopaikalle omaan paikkaansa. (En voi uskoa että todella guugletin tätä)

Vierailija
25/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanotolla jossa itse olen töissä ne heitetään roskiin jos potilas ei halua hammasta itselleen. Meidän kaupungissa jätteet menee poltettavaksi, eli eivät päädy varsinaisesti kaatopaikalle. Kyllähän sun hiukset/kynnen palat/verta sisältävät nenäliinat tms. päätyy myös kaatopaikalle, miten hammas eroaa niistä?

Vierailija
26/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekareita vanhuksille, päälle jokin pinnoite. Eivät toinen jalka haudassa olevina huomaa eroa.

Vierailija
27/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään/lahjoitetaan lääketeollisuudelle, joka jauhaa ne ja käyttää lääkkeiden ainesosana.

Vierailija
28/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen tapaus kun olin vielä hammashoitaja ammatiltani (jouduin vaihtamaan alaa selkävaivojen takia). Kerran asiakkaana oli vähän alkoholisoituneen oloinen vanhempi rouva, ja kun hammaslääkäri kertoi hänelle että yhtene hampaaseen voitaisiin joko tehdä juurihoito tai sitten se voitaisiin poistaa, niin tämä rouva totesi "Vittuun vaan"! Minulla on kummallinen huumorintaju ja erittäin visuaalinen mielikuvitus, ja minun oli vaikea pidättää naurua, kun mieleen nousi kuva siitä miten häneltä poistettaisiin hammas ja laitettaisiin emättimeen :D

Vierailija
29/29 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammaslääkäri keittää ne ja tekee niistä kaulakorun itselleen. Vaaditaan paljon hampaita.

Kyllä. Sit kun hammaslääkärit kokoontuu kerran vuodessa jossain päin Suomea, niin siellä vanhoilla alan ammattilaisilla on niitä riipuksia paljon. Niitä arvostetaan enemmän. Ne on semmonen alan sisäinen hierarkiajuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän