Mies oli vielä lauantaina niin kiinnostunut ja suunnitelmaa ties mihin, mutta
Kommentit (31)
Ei laittanut viestejä, vastaili harvakseltaan, puuttui huumori. Ei sitten enää halunnutkaan jatkaa kanssani.
Sitä kutsutaan lomaromanssiksi. Kesäheilat feidataan kun syksy lähenee.
Olen pari kertaa tapaillut miehiä, joilla kiinnostus loppuu puolessa vuorokaudessa- 2vrk. Sitä ennen kaikki on paremmin kuin hyvin. Ensimmäinen oire on viestien väheneminen ja tavallaan sellainen välillämme ollut hauska sanailu tai yhteiset naurunaiheet loppuvat miehen taholta. Mikä silloin tapahtuu? Onko miesten aivot ohjelmoitu toimimaan noin arvaamattomasti? Vai lakkaako kiinnostus muuten noin äkkiä?
Hitsi että näitä riittää :( Just juttelin mieheni kanssa, miten maailma on muuttunut. Ennen (n 10 -15 vuotta sitten) tapailtiin yhtä kerrallaan ja arvostus toista kohtaan oli ihan eri tasolla. Nyt digiaikaan uutta ehdokasta pukkaa Tinderistä ja kaikki hakevat aina vain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan lomaromanssiksi. Kesäheilat feidataan kun syksy lähenee.
Tää se just on. Mutta kysypä mieheltä, niin ei missään nimessä ole siitä kyse.
Mielestäni miehellä on aina uusi nainen katsottuna tai jo siinä ohessa. Entinen katkaistaan sitten ykskaks pois elämästä, ettei se uusi orastava suhde missaannu.
No minä olen nainen, tapaillut yhtä miestä muutaman viikon, kun huomasin, että välillemme ei syttynyt kemiaa, vaikka kuinka yritin, sillä mies oli komea ja kaikki asiat kunnossa, niin minä muutuin ensin vähäsanaiseksi, mutta lopulta en kestänyt vaan laitoin suoran viestin, ettei meistä tule mitään romanttista ja/tai fyysistä... Eli Kun viestit harvenee, niin se on todellakin merkki, että kiinnostus loppuu. Älä jää miettimään vaan jatka omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi että näitä riittää :( Just juttelin mieheni kanssa, miten maailma on muuttunut. Ennen (n 10 -15 vuotta sitten) tapailtiin yhtä kerrallaan ja arvostus toista kohtaan oli ihan eri tasolla. Nyt digiaikaan uutta ehdokasta pukkaa Tinderistä ja kaikki hakevat aina vain parempaa.
Kyllä. Olen luopunut toivosta saada parisuhdetta. Sama kaava toistuu eli miehet ovat alussa niin kiinnostuneita ja huomaavia, mutta sitten tilanne muuttuu hetkessä. Tapailin just muutaman viikon tiiviisti miestä, josta pidin todella paljon. Kuinka ollakaan yksi miesten saunailta muutti kaiken. En enää ollutkaan kiinnostava, kaunis ja älykäs,vaan nainen, joka jouti heittää viemäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen luopunut toivosta saada parisuhdetta. Sama kaava toistuu eli miehet ovat alussa niin kiinnostuneita ja huomaavia, mutta sitten tilanne muuttuu hetkessä. Tapailin just muutaman viikon tiiviisti miestä, josta pidin todella paljon. Kuinka ollakaan yksi miesten saunailta muutti kaiken. En enää ollutkaan kiinnostava, kaunis ja älykäs,vaan nainen, joka jouti heittää viemäriin.
Hyvin monenlaiset miehet tekevät näin. Kohdalleni on osunut pappi, teknikko ja upseeri. Jokaisella sama kuvio. Edellisenä iltana saattaa tulla massiivinen kukkakimppu ja kiitokset upeasta illasta tai suunnitelmia tulevaisuudelle. Aamulla jääkin tutut viestit tulematta ja käytös muutenkin outoa. Yleensä kyseessä on kiinnostavampi nainen taustalla, ihan normisettiä.
Mitä te teette siinä vaiheessa kun viestit hiipuu ja iskee tunne että jokin on nyt muuttunut? Mulla on kokemusta yhdestä tällaisestä keissistä ja kun mulle tuli tuo tunne, ja kun ne miehen viestit vähän hiipuivat, mä päätinkin pistää vähän lisää bensaa liekkeihin ja aloin viestitellä miehelle ns. kahta kauheemmin. Laitoin kuvia itsestäni (ihan kilttejä mutta hyviä kuvia) koska tiesin että mies tykkää saada niitä, lisäsin vielä ekstrasydämiä viesteihin jne. Kuinka ollakaan, kohta mies olikin taas ihan täysillä mukana itsekin. Ja on edelleen mun kuvioissa, en oo koskaan kysynyt siltä mikä siinä oli/oliko siinä mitään vaan oon ihan coolisti ollut kuin mun mielestä mitään ei olis tapahtunutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Mitä te teette siinä vaiheessa kun viestit hiipuu ja iskee tunne että jokin on nyt muuttunut? Mulla on kokemusta yhdestä tällaisestä keissistä ja kun mulle tuli tuo tunne, ja kun ne miehen viestit vähän hiipuivat, mä päätinkin pistää vähän lisää bensaa liekkeihin ja aloin viestitellä miehelle ns. kahta kauheemmin. Laitoin kuvia itsestäni (ihan kilttejä mutta hyviä kuvia) koska tiesin että mies tykkää saada niitä, lisäsin vielä ekstrasydämiä viesteihin jne. Kuinka ollakaan, kohta mies olikin taas ihan täysillä mukana itsekin. Ja on edelleen mun kuvioissa, en oo koskaan kysynyt siltä mikä siinä oli/oliko siinä mitään vaan oon ihan coolisti ollut kuin mun mielestä mitään ei olis tapahtunutkaan...
Joo. En todellakaan ala juosta miehen perässä. Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa. Mä oon saalis, mua saalistetaan, mä en jahtaa. Jätän epätoivoisemmille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En todellakaan ala juosta miehen perässä. Jos ei kelpaa, sitten ei kelpaa. Mä oon saalis, mua saalistetaan, mä en jahtaa. Jätän epätoivoisemmille ;)
Heh, aivan, ymmärrän. :) Mä jotenkin ymmärsin aloituksen siten että tää feidaaminen on ongelma naisille ja siksi yritin kysellä, miten he silloin toimivat ja ehkä antaa vaihtoehtoisen tavan jota kokeilla. En mäkään olis "juossut perässä" ellen olis oikeesti miehestä tykännyt ja jutussa potentiaalia nähnyt, kyllä mullakin muita ottajia olis ollut. Ja jos mies ei olis siitä taas syttynyt, tuskin kovin kauaa olisin jahdannut :) Mä lähinnä mietin siinä tilanteessa että mitä mulla on menetettävää ja totesin että enemmän mulla on saavutettavaa. - 12
Mä sain yhdeltä feidaajalta naurut päin naamaa kun kärtin syytä että miksi yhtäkkiä häippäsi kuvioista vaikka itse oli niin kovasti ollut aktiivinen ennen. Se nauroi, että voiko joku oikeasti olla noin sinisilmäinen, että luulee että deittailevalla miehellä olisi vain 1 muija kierroksessa? Eli syy oli suoraan sanoen se että deittaili saman tapaan useita naisia, ja valinta ei sitten lopulta osunut minuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain yhdeltä feidaajalta naurut päin naamaa kun kärtin syytä että miksi yhtäkkiä häippäsi kuvioista vaikka itse oli niin kovasti ollut aktiivinen ennen. Se nauroi, että voiko joku oikeasti olla noin sinisilmäinen, että luulee että deittailevalla miehellä olisi vain 1 muija kierroksessa? Eli syy oli suoraan sanoen se että deittaili saman tapaan useita naisia, ja valinta ei sitten lopulta osunut minuun.
No, tuollaisen tyypin menettäminen taitaa loppujen lopuksi olla vain hyvä juttu...
Voisko nyt joku mies kommentoida, että mitä siinä feidaamisessa on takana. Aina joku mielenkiintoisempi tapaus? Vai ei vaan kiinnosta tarpeeksi? Miksi ei voi sanoa suoraan vaan lopetetaan vaan yhteydenpito? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Voisko nyt joku mies kommentoida, että mitä siinä feidaamisessa on takana. Aina joku mielenkiintoisempi tapaus? Vai ei vaan kiinnosta tarpeeksi? Miksi ei voi sanoa suoraan vaan lopetetaan vaan yhteydenpito? En tajua.
En tiedä, kun en ole itse moista harrastanu, mut sen osaan sanoa, et naisetkin tekee tota samaa. Veikkaisin, et siinä ollaan oltu ns. varasijalla.
Haaleni miten?