Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa. Miksi miehen kavereiden tyttöystävät pääsevät illanviettoihin mukaan mutta minä en?

Vierailija
04.08.2016 |

Olen mukava, huumorintajuinen ja helposti lähestyttävä. Minussa itsessäni ei pitäisi olla isoa vikaa miksi en pääse mukaan.

Esimerkki: viime viikonloppuna mieheni lähti saunomaan kaverin mökille. Ei siinä mitään, itse vietin iltaa serkkujeni kanssa kierrellen baareja. Aamulla huomasin Instagramissa erään mökillä olevan mieheni kaverin vaimon kuvan sieltä mökiltä, kuva isosta porukasta jossa oli tosiaan tämä mieheni, kaverit sekä muutama näiden tyttöystävä/avovaimo.

Kysyin tästä mieheltäni, että eikös teillä ollut tarkoitus olla poikienilta ja "Kaisa ja Anni ja Suvi" tulivat vain nopeasti pyörähtämään... Jäivätkin kuitenkin yöksi kun innostuivat juomaan. Aivan :D

Mistä tälläinen? Ei ole siis eka kerta. Tätä on aika usein.

Ja kyllä, kysyn siis monesti että pääsenkö mukaan mutta koskaan ei.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on tuossa porukassa toinen nainen..tai homostelee sitten kavereitten kanssa, joten olisit tiellä.. 

Vierailija
2/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi on jämäkkä? On sovittu poikien ilta, mutta toiset miehet ei osaa naisilleen sanoa ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvio menee todellakin niin, että jotkut tyttöystävät vain tulevat, vaikkei ole kutsuttu. Mieheni on kalastusseurassa, jossa ei ole yhtään naista. Naiset kyllä pääsevät jos haluavat. Minäkin kalastan, mutta olen tuon antanut olla miehen oma juttu, varsinkin kuin muita naisia ei ole. Silti joka saunaillan jälkeen mies kertoo, kuinka "Lissu" ja "Maikki" olivat taas tulleet sinne syömään ja saunomaan. Miestäni ja ilmeisesti muitakin tämä tuntuu selvästi ärsyttävän ja olen ymmärtänyt, että Lissun ja Maikin miehet ovat vaivaantuneita tämän vuoksi. 

Vierailija
4/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ikinä pääse mieheni mukaan viihteelle. Miehen lähimmillä ystävillä ei tosin ole tyttöystäviä. Olen miehen kanssa ennen käynyt paljonkin yhdessä, nykyään hän ei ota mua koskaan mukaan. Ja vähän mietin että miksi ihmeessä ei ota. Mitä siellä baarissa sitten sellaista tapahtuu mitä mä en saa nähdä. Harmittaa kun mua ei koskaan viitsitä ottaa mukaan kun on kyse ryyppäämisestä. Käyttäydyn kuitenkin asiallisesti, en juo liikaa, en kyttää tai vainoa, en mökötä tai ala riitelemään. Enkä ymmärrä mistä on kyse

Vierailija
5/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta sanoa että et ole poikaystävällesi saman arvoinen ja hän ei halua sinua mukaan koska häpeää sinua tai ei oikeastaan rakasta. Minä sain tietää kun avopuolisoni (nyt ex) ei kutsunut minua omaan karonkkaansa. Siellä istui kaikkien muiden tyttöystävät ja vaimot mutta minä en joukkoon kelvannut.

Vierailija
6/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ne on ne pirttihirmut jotka eivät osaa päästää miehiään vapaalle, edes kerran vuodessa.

Vierailija
7/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miehesi on jämäkkä? On sovittu poikien ilta, mutta toiset miehet ei osaa naisilleen sanoa ei?

Tämä. Yhdellä kaverilla on joku symbioosisuhde ja muijan pitää päästä joka kerta mukaan. No ollaan sanottu kaverille, mutta pirttihirmu ei osaa jäädä kotiin eikä viitsi kaverinkaan kanssa katkoa välejä tämän takia. Ihme toimintaa, kun muijalla ei edes vaikuta olevan hauskaa :D

Vierailija
8/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää

Vierailija
9/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kokemuksesta sanoa että et ole poikaystävällesi saman arvoinen ja hän ei halua sinua mukaan koska häpeää sinua tai ei oikeastaan rakasta. Minä sain tietää kun avopuolisoni (nyt ex) ei kutsunut minua omaan karonkkaansa. Siellä istui kaikkien muiden tyttöystävät ja vaimot mutta minä en joukkoon kelvannut.

Oletko itse akateeminen? Syy voi olla ihan siinä enkä vetäisi johtopäätöksiä rakastamisesta

Vierailija
10/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kusettaa sinua ilmiselvästi, lienet sinisimmuista sorttia?!

Vierailija
11/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse akateeminen? Syy voi olla ihan siinä enkä vetäisi johtopäätöksiä rakastamisesta

Voit etsiä aloittamani ketjun siitä. ' En saanut kutsua karonkkaan.'

Vierailija
12/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, onko yleistäkin, että ei-akateeminen puoliso jätetään kutsumatta karonkkaan? Meinaatko, että ei sellainen mistään mitään kuitenkaan ymmärrä?

Ohis

Vierailija
13/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis meillä samantyylistä meininkiä. Kaikki ne akat on keskenään facessa kavereitaki mutta ei kukaan mun kanssa. 😂 Noh syy tietysti saattaa olla siinä että ovat kaikki pullantuoksuisia mammoja. Itsekin olen mamma mutta en kovin pullantuoksuinen.

Vierailija
14/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole symbioosi. Miksi et itse nauti omasta ajastasi, kun mies on omissa menoissaan?

Taas yksi hyvä syy valita MGTOW.

Vierailija
15/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen kysymys on, että kutsutaanko nuo muut naiset mökille/illanviettoihin vai kuokkivatko kutsumatta. Jos tarkoituksena on viettää poikien iltaa, ehkä poikaystäväsi kunnioittaa tätä sopimusta ja siksi ei kutsu sinua. Käyttekö koskaan yhdessä viihteellä tai kavereiden luona? Minulle ainakin on ok, että mies menee joskus keskenään kavereidensa kanssa, varsinkin jos kyse on jostain jalkapallopelistä tms. mikä ei edes minua kiinnostaisi. Mutta koska poikaystäväni ystävät ovat minunkin kavereitani nykyään ja koska pidän heistä ja he minusta, niin yleensä menemme kyllä kaikki yhdessä. Tuntuisi todella pahalta, jos minua ei koskaan haluttaisi mukaan ja kyllä siinä suhde olisi vaakalaudalla.

Vierailija
16/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli: En saanutkaan kutsua, musertavaa. Hassua että laitoin tuollaisen aloituksen ja se että se tuntui silloin musertavalta.

Vierailija
17/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, onko yleistäkin, että ei-akateeminen puoliso jätetään kutsumatta karonkkaan? Meinaatko, että ei sellainen mistään mitään kuitenkaan ymmärrä?

Ohis

No onhan se akateeminen juhla ja sitä pitää kunnioittaa. Tietysti jos on ollut kauan yhdessä niin sitten voidaan laskea samalle viivalle kuin vanhemmat, jolloin akateemisuudella ei ole väliä

Vierailija
18/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli: En saanutkaan kutsua, musertavaa. Hassua että laitoin tuollaisen aloituksen ja se että se tuntui silloin musertavalta.

Päädyittekö eroamaan?

Vierailija
19/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta porukasta on kyse? Onko mahdollista että miesystäväsi pitää sua ilonpilaajana eikä hän pysty mukana ollessasi täysin rentoutumaan? Pelkkä alkoholi kuvioissa vai? Voi olla myös, että sillä ollut jotain sutinoita joista myös muut tyttöystävät tietää, eikä halua riskeerata että kuulet niistä joltain vahingossa.

Vierailija
20/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuntematon käsite minulle nuo poikien- ja tyttöjen illat. Minua kiinnostaisi tietää, miten ne eroavat siitä kun ollaan viihteellä sekaporukassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi